YILBAŞI'NDA ULUDAĞ.. KENAN ERÇETİNGÖZ YAZDI

Admin
Yayın Tarihi : 29-12-2001 13:03
Uludağ’da pırıl pırıl, güneşli, nefis bir hava var. Birkaç gündür gözgözü görmüyormuş ama Cumartesi sabahı öyle bir hava ile uyandık ki, inanamazsınız.. Sabah yürüyüşünü yaptıktan sonra tekrar kaldığım Ağaoğlu oteline geri döndüm. Tamamen camdan oluşan çatı havuza çıktım. Bembeyaz dünyada, pistlerde kayanları izlerken, sıcacık havuza girdim. Islak ıslak oturdum, yazmaya başladım. Dün gecce geldiğim için daha fazla gezme fırsatım olmadı. Sadece duyduklarımı söyleyebilirim. Fatih Terim eşi ve kızı, Sinan Engin eşi ve kızı, Levent Kızıl, Cüneyt Arkın. Metin Aşık gibi isimler yılbaşını Uludağ’da geçirenler. Herhalde bugün daha çok tanıdık insan geleceğini umuyorum. Dağ, ateş pahası. Çok pahalı. Sabah yürürken Otel Fahri’nin cafesinde oturdum. Bir hamburger 6 milyon, çay bardağında çay 1,5 milyon, su 1,5 milyon lira. 5-6 kişi olduğunuzu düşünün ve hesaplayın artık! Allah’tan Ağaoğlu’nda herşey bedava. Yani sadece oda parası veriyorsunuz, ondan sonra ne yersen ye, ne içersen iç. Oda parası olarak da dört günlük paket program yapmışlar. Günlüğü adam başı 320 milyon lira. 4 kişilik bir aile olarak yüzde 20 indirimle iki milyar lira ödedik. Ağaoğlu, özellikle çocuklu aileler için ideal. Her dakika hamburger, mantı, çorba servisi var. İçeçekler ise sınırsız. Tabii cam havuzu unutmamak lazım. Sauna, masaj da var. Bütün gün kayak yapanlar akşam havuz ve sauna da keyif yapıyorlar. Ben kaymadığım için gündüzleri ya diğer otelleri gezip ziyaretler yapıyorum ya da havuzda takılıp yazı yaarak sizlere Uludağ’ı yaşatmaya çalışıyorum. Bayram’da İbrahim Tatlıses’in program yaptığı Grand Yazıcı’da yılbaşı geccesi Özcan Deniz varmış. Dağ da olduğumu öğrenmiş, hemen aradı. Pazartesi günü gelecekmiş. Hem Grand Yazıcı balo salonunda hem de Nispet barda çıkacakmış.Baloda Ağaoğlu’nda oluruz da, belki Nispet Bar’a kaçarız. Bugünlük bu kadar. Ben biraz yüzeceğim. Ondan sonra çıkıp dolaşacağım. Yarın size Uludağ’daki son gelişmeleri aktarmaya devam ederim. Hepinize mutlu yıllar ve sağlıklı bir yaşam diliyorum.