VİLLAGE PARK VE BOBOS..

Admin
Yayın Tarihi : 28-10-2002 13:17
Dün, yani Pazar günü çok güzel bir yere gittim, ruhumu dinlendirdim. Cuma, Cumartesi geccesi o kadar çok gezdim ve o kadar çok eğlendim ki, Pazar günü dinlenmeye ihtiyacım vardı; Bobo’s, Friends&Trends, Woo ve Nez’li Club Türk.. Hepsini dolaştım.. Pazar günü ise, Ayazma Mahallesi, İsaklı Köyü’nde Village Park diye bir yerde dinlendim.. Cennet gibi bir yer.. Yemyeşil, pırıl pırıl, harika bir yer.. Atlar, köpekler, tavşanlar.. Doğa, havuz, barbekü.. Herşey mevcut Village Park’ta.. Köpeklerinizle gidebiliyor, isterseniz temel eğitim aldırabiliyor, isterseniz köpek oteline bırakabiliyorsunuz. Köpeklerinizi veterinerde muayene ettirebiliyor, her türlü ihtiyaçlarını karşılayabiliyorsunuz. Aynı şey atlar için de geçerli. İsterseniz binicilik eğitimi alabiliyor veya varsa atlarınızı barındırabiliyorsunuz. Ya da dostlarınızla, ailenizle yemyeşil çimenlerin üzerindeki minderlere yayılıyor, akşama kadar keyif yapıyorsunuz. Çok zengin bir açık büfe, barbekü’den sınırsız ızgaralar ve gün boyu sınırsız içecek, hepsi adam başı 27 milyon 500 bin lira.. Güleryüzlü, süper hizmet ve servis.. Bir haftasonu, Village Park’ı denemenizi isterim. Tel: 0216- 434 59 31 Bobos Evet gelelim şimdi ruhumuzu dinlendirmeden önceki yerlere.. Önce Bobos’la başladık gecceye. Tam Ortaköy Meydanı’nda.. Yazlık Dada’nın kışlığı. Çok entresan bir yer.. Değişik.. Sıvasız duvarlar ve tavanlardan renkli balon lambalar sarkıyor. Sol taraf boydan boya bar.. Tüm garsonlar 12 dev adam gibi civ civ sarısı saçlarla servis yapıyor.. Hele içlerinden biri var ki, servis sırasında operadaki gibi arya söylüyor.. Bobos, yüksek tavanlı tek kat bir yer.. Tamamen rahat koltuklar üzerine kurulmuş bir dekorasyon var.. Sadece iki tane çoğaltılabilen masalı yemek odası var. Odalardaki düz camlarla içeriyi seyredebiliyorsunuz. Biz, misafirlerimizle soldaki odada oturduk. Odada eski çocukluğumdan kalma siyah-beyaz bir televizyon vardı. 70’li yıllar.. Civ civ kafalı garsonlar hemen servise başladı. Mönü, az ve öz.. Aşçı Erdem Dönmez hazırlamış.. Tabii danışman ünlü Carlo.. Ama yediklerimiz Türk aşçı Erdem Dönmez’den çıkıyor. Ben, tarla yeşillikleri salatası.. fırınlaşmış tulum peyniri patlıcan ile (13 milyon), ızgara lüfer ıspanak ve patates kek ile (12 milyon) aldım. Eşim sadece, karışık sebzeli tavuklu noodle (12 milyon) istedi. Misafirlerim ise hardal ve fıstıklı kuzu pirzola füme patlıcan püresi ile (18 milyon) ve roka yaprakları salatası kızarmış hamsi ile (12 milyon) istediler. Baştan herkese capuccino havuç çorbası sarmısaklı karides ile ve Dada’nın ünlü bezelye çorbası, poşe bıldırcın yumurtası ile espresso fincanlarında geldi. Gerçekten bezelye çorbası inanılmaz güzeldi. Bobos da yemekler mükemmel, lezzet bir harika.. Yemekten sonra rahat minderli bölüme geçtik ve DJ. Jakuzza’nın çaldığı süper parçalarla eğlenmeye devam ettik. Bobos’u sevdim. İstanbul eğlence anlayışında yeni bir konsept ama güzel bir konsept.. Sahipleri Aksel Goldenberg ve Fransız ortağı Jerremy her ne kadar, iş bahanesi uydurup o gecce beni ekselerde, ben Bobos’u çok sevdim.. Kesinlikle tavsiye edebilirim.. YARIN; Friends&Trends, Woo ve Nez’li Club Türk..