Maldivler, Cratos ve şimdi Bodrum'dayız!

Admin
Yayın Tarihi : 30-07-2013 14:55
Gezdiğim, gördüğüm yerleri ve yediklerimi-içtiklerimi anlatacağım ama öncesinde İstanbul'dan başlayalım. İlk defa Bodrum-İstanbul arası Atlasjet'le uçtum ve memnun kaldım. Atlasjet izlenimlerim şöyle; 1- Check'in personeli güleryüzlü değil ve yeterli bilgiye sahip değil. Kıza "niye gülmüyorsun" dedim, "ben sürekli burada çalışmıyorum ki" dedi gülerek! "Business class yolcusuyum size ait lounge var mı?" dedim, "bilmiyorum" dedi. 2- Atlasjet'in business class yolcuları için lounge yok ama biz TAV kartımızla çok keyif yaptık. Yeri gelmişken söyleyeyim, sık yolculuk yapanlar bu TAV karttan mutlaka alsınlar. Bir yolcu için bundan iyi ve avantajlı kart dünyada yoktur. Hele hele sadece TAV kartlı yolcuya ait pasaport polisi hiç yoktur. Free shoplar ve restoranlarda yüzde 30 indirimler işin cabası.. Neyse biz Atlasjet'e dönelim. 7 numaralı kapıdan uçağa geçtik. Kırmızı kıyafetli hostesler çok güleryüzlüydü. Tek tek her yolcuya gülerek günaydın dediler. Check'indeki kızı güleryüz stajı için bu hosteslerin yanına vermek lazım. Kabin amiri Servet Masırcı ve yardımcısı Derya Fırat çok iyi görev yaptılar. Uçak hiç beklemeden kalktı ve pilotun anonsu sabah sabah gülmemize neden oldu, keyif verdi. Kaptan pilot Ufuk Görker bir tiyatrocu edasında ve tonlamasında, "efendim şimdi koltuklarınıza yaslanın, hopp uçacağız merak etmeyin uçağımız iyidir vs. vs." gibi çok güzel ve değişik bir anons yaptı. Vallahi 43 dakikada Bodrum'a indik. [resim=20130730resim-143622OS][/resim] Atlasjet business class yemekleri de fena değildi. Yemekleri Sancak Air'den alıyorlarmış. Tabii sabah uçağında tavuk rosto, salata ve kalbura bastı tatlısı ne alaka diye düşünmedim değil! Ekonomi servisine de kek veya sandviç veriyorlarmış. İlk defa bindiğim Atlasjet'den çok memnun kaldım check'indeki kızın gülmemesi dışında. Uçaktan inince business yolcularını ayrı bir araç alıyor. Çok güzel. Fakat bavullar en son çıkınca o ayrı aracın hiçbir manası kalmıyor! Madem özel alıyorsun uçaktan, o zaman bavulları da öncelikli yapman lazım.. Naçizane tavsiyem bu. [resim=20130730resim-143520EU][/resim] Zamanında ve sorunsuz kalkan, geniş uçak ve iyi bir kaptan ile güleryüzlü hostes ekibi ve tüm sistem için Atlasjet patronu Murat Ersoy'u tebrik ediyorum. Ve Bodrum'a geldik. Doğruca tekne öncesi bir kahve için Ege Yat'ın sahibi Sinan Özer'in Bodrum Kale manzaralı oteli LVZZ'ine geçtik.. DEVAMI YARIN...