Atlas Global ve THY'nin sorunları!

Admin
Admin
Yayın Tarihi : 26-08-2016 12:47
Ülke zaten yanmış, dert bitmiyor! Derdimizi dağıtmak için içeceğimiz şarabın adı "Yanık Ülke"!! Çok Arabik ya! Hangi bağdan, hangi üzümden, nereden olduğu belli olmayan alakasız bir şarabı business yolcusuna servis etmenin hiçbir anlamı yok! [resim=20160826resim-124514LN][/resim] Atlas Global'de uçaklar iyi, pilotlar iyi, hostesler iyi, servis iyi iken şarabın bu kadar kötü ve markasız olması anlaşılır gibi değil! Atlas Global denizi geçerken derede boğuluyor bence! Yolcu artık eskisi gibi değil maalesef! "Ne verirsen ver, yer-içer" mantığı çok geride kaldı artık. [resim=20160826resim-124726HQ][/resim] THY'de de durum farklı değil! THY menüsünde humus ve somon tartardan fenalık geldi! Yine yazmıştım, yine yazıyorum ve artık kızıyorum ama! Sabah 11.00 uçağında somon tartar ve humusun ne işi var? Hele cacık ne alaka? [resim=20160826resimHD-124550WT][/resim] Hani değiştirecektiniz Do&Co? Hani "late breakfast" menüsü yapacaktınız? Noldu? Türk mutfağında başka lezzet mi kalmadı? Valla kızıyorum artık bilesiniz! [resim=20160826resim-124628PT][/resim] Ayrıca, THY gerçek parasıyla bilet alan business yolcusuna gereken önemi vermiyor! Söyleye söyleye dilimde tüy bitti! THY'nin acilen gerçek business yolcusuyla, puan toplayan diğer miles&miles kartlı yolcularını ayırt etmesi ve doğru düzgün hizmet vermesi lazım. Business yolcu otobüste ayakta uçağa gitmez THY! Lakayıt yer hizmetleri görevlileri, sanki otobüs garajında gibi otobüsün dolmasını bekliyorlar! Oysa uçağın business yolcu sayısı belli. Ama illa gerçek ve gerçek olmayan business yolcular aynı otobüsle ayakta-mayakta sanki kargo gibi yollanacak uçağa! THY bu konularda kan kaybediyor, benden uyarması! Acilen önlem alması lazım. Gözüm üstünüzde..