Cennet adası Boracay'da masaj keyfi

Admin
Yayın Tarihi : 04-05-2015 15:18
Cennet Adası Boracay'daki Shangri-La Oteli’nin plajından instagram hesabımda fotoğraf paylaştığımda, bazı takipçilerim inanmadılar. "Bu gerçek olamaz" dediler.. Bence de gerçek olamayacak kadar güzeldi.. [resim=20150504resim-152353AN][/resim] Fotoğrafta gördüğünüz beach gerçekten cennetin dünyadaki adresi gibiydi.. Burada denize girmek, özellikle akşam güneşin batışını izlemek ve benim gibi çatlak bir Türk'ün güneş batarken masaj yaptırma isteği otel çalışanlarını bile şaşırttı! [resim=20150504resim-152412SQ][/resim] Ne bileyim bazen imkansızı istemek, düzeni bozmak ve hayal ettiğimi yaptırmak çok hoşuma gidiyor.. Evet Boracay Shangri-La'nın SPA'sı mükemmel ama güneşin batışında sahilde masaj yaptırmak çok büyük bir keyifti. Bu isteğimi otel yöneticilerine söylediğimde ilk başta anlamadılar ama daha sonra masaj yatağını sahile koyup, tam güneş batarken masaja başladılar.. Ertesi gün baktım, başka müşteriler de benim başlattığım yoldan ilerleyip, masajlarını sahilde güneş batarken yaptırıyorlardı.. Otele katkı sağlamış oldum:) Otel çok güzel ama daha önce de beirttiğim gibi servis biraz yavaş.. Ya da biz aceleci Türkler’e göre yavaş.. Ama ne olursa olsun odada yarım saat bavul beklemek hiç güzel değil.. İnsan o kadar saat uçtuktan sonra, hemen denize atlamak istiyor.. Ama deniz ürünlerinden oluşan lezzetlere, özellikle ıstakoza diyecek yoktu.. Muhteşemdi.. [resim=20150504resim-152439MD][/resim] 2014 yılında Boracay’ın en iyi restoranı seçilen ve eşsiz bir manzaraya sahip olan Rima’da inanılmaz bir ıstakoz ve karides ızgara keyfi yaptık. Gerçekten tadı hala damağımda.. [resim=20150504resim-152457XQ][/resim] Yaşlı gurme abiler (bana çok kızacaklar) Güneri Civaoğlu, Ahmet Örs, Ali Esad Göksel otelden hiç çıkmadılar. Bunlara Sermet Severöz de dahil.. Sermet zaten, sürekli odada uyuyor.. [resim=20150504resim-152517EN][/resim] İstanbul-Manila 12 saat.. Manila-Boracay 1,5 saat uçtuktan sonra adayı keşfetmemem gibi bir olay olamaz. Özellikle gecce hayatını.. [resim=20150504resim-152636MU][/resim] Dünyanın sayılı 5 plajından biri olan White Beach'i keşfe çıktım. Bizim Türkbükü gibi bir yer.. Gecce kulüpleri, barlar ve dükkanlar var. Bir de bol bol masaj.. Bu masaj işi Filipinler'in turizm kaynağı olmuş.. Her köşe başında, her kuytuda 2 kız çıkıp "masaj ister misiniz?" diyorlar.. İlginç.. White Beach'i gezerken kendime Ship ahoy gibi bir kulüp buldum ve gurmeler otelde uyurken ben sabaha kadar oturup keyfini çıkardım.. "Bir daha ne zaman geleceğim ta buralara" dedim ve hiç uyumadan güneşin doğmasını bekledim. [resim=20150504resim-152701PG][/resim] Otele gittiğimde herkes bavullarını yapmış, lobide bekliyorlardı ve sonra Boracay'dan, cennet adasından dönüş başladı. Filipin Havayolları’nın uçağı iptal olunca, Cebu Havayolu’na ait başka bir uçakla Manila'ya geçtik. Oradan da THY ile İstanbul'a uçmaya başladık. [resim=20150504resim-152720VV][/resim] THY'nin Do&Co ile yaptığı mükemmel servis eşliğinde yine çok lezzetli ve keyifli bir yemekle İstanbul'a döndük.. Oradan da direkt Kuzey Kıbrıs, Ercan'a Kaya Artemis Otel'e geçtik.. [b]YARIN; KIBRIS KAYA ARTEMİS OTEL..[/b]