MARKA UZMANINDAN CEVAP!

Admin
Admin
Yayın Tarihi : 20-07-2004 19:50
Hülya Avşar'ı güneşte eriyen dondurmaya benzetip, sinirlerimi geren ve seçtiği kelimelerle gereksiz bir polemik yaratan Burak Özdemir, "görüşlerini benimle ve gecce.com okurlarıyla paylaşmalı" çağrıma yanıt verdi. Aynen yayınlıyorum... Sayın Erçetingöz, Benim, mantığını oluşturmadığı hiçbir konuda fikir beyan etmeyen ve de fikirlerini karnından seslendirmeyen biri olmamdan olsa gerek, Hülya Avşar analizim basınımızın ve halkımızın ilgisini çekti ve tartışmaya değer bulundu. Hakkımdaki yazınızı okudum ve size cevap vermedim. Çünkü yazınızın öfkeyle kaleme alındığını hissettim. Kaldı ki siz de bu durumu 2. yazınızda doğruluyorsunuz. Size vereceğim cevap da öfkeyle yazılmış, oldukça keskin bir yanıt olacaktı. Bu da mesleki kariyerimde bugüne dek hep kaçındığım bir duruma itecekti beni. Ayrıca sizin yaşça benden büyük biri olmanız da bunu gerektiriyordu. "Burak Özdemir görüşlerini benimle ve gecce.com okurlarıyla paylaşmalı" teklifinizi dostça bir çağrı olarak algılıyor ve bu mektubu sizinle ve okurlarınızla paylaşıyorum. - Okurlarınıza yönelttiğiniz Burak Özdemir kim? sorusunun yanıtına gerek kalmamış görünüyor. Ekol Lojistik yöneticisi Sayın Can Kırcan sizi bilgilendirmiş. Sadece şunu eklemeliyim. buRAK özDEMiR bugüne kadar 100'den fazla marka için konumlandırma çalışması yaptı ve bunların içinde sizin de tanıdığınız marka olmuş kişiler de vardı. - Bu kadar konu arasından, bir hatta iki köşe yazınızı bana ve açıklamalarıma ayırmanız, sizin de fikirlerimi tartışmaya değer bulduğunuzun ispatıdır. - Hülya Avşar konusunda yaptığım analizi "Hiç tanımadığı bir insan hakkında yorum yapması beni sinirlendi" şeklinde yorumlamanıza çok şaşırdığımı belirtmeliyim. Bu noktada uzaydan gelmediğimi hatırlamak zorunda hissediyorum kendimi. - David Beckham için marka analizi yapmak spor yazarlarının uzmanlığının dışında bir konudur. Onlar sadece futbol yönünü eleştirebilirler. Hülya Avşar'ın marka yanının incelenmesi ise, ben ve meslektaşlarımın işidir. Ben kendisinin eşiyle olan ilişkisi konusunda fikir beyan etseydim ben de sizin uzmanlık alanıza girmiş olurdum ve bu yanlış olurdu. Ali Saydam ustamızın geçmişte yaptığı Hülya Avşar analizleri de bu gerçeğin neticesidir. - Sonuna kadar arkasında olduğum açıklamalarım sadece ve sadece Avşar kızı imajıyla ilgilidir. Endüstriyel görüşlerdir. Hülya hanımın kişiliğiyle hiçbir ilişkisi yoktur. Hülya hanımın marka olma iddiası, kendisinin olduğu gibi sizlerin de bu gibi analizlere açık olmasını gerektirir. - Madonna da bir markadır. Marka olmasına karşın, albüm satışları dibe vurmuş durumdadır. Dünya Madonna markasının emekli olup olmamasını tartışırken, Türkiye'nin Hülya Avşar markasıyla ilgili böyle bir gündem oluşturup tartışmasında hiçbir yanlışlık yoktur. Bu tartışma, hem kendisi için hem de diğer sanatçılarımız için son derece yararlı bir gelişmedir. Saygılarımla buRAK özDEMiR Başkan Strategica Danışmanlık * * * PS. Marka uzmanı Burak Özdemir'in cevabını yarın analiz edeceğim..