BODRUM'DA BİR CENNET!

Admin
Yayın Tarihi : 10-04-2004 12:49
Şu anda dünyadaki cenneteyim.. Bodrum'da Rixos oteldeyim.. Burası gerçekten bir cennet.. Ya da cennetten bir köşe.. Muhteşem bir koy ve muhteşem bir tesis; Rixos.. Perşembe geccesi Mehmet Tuna ile birlikte geldik Bodrum'a.. Aslında ben Marina Vista'da kalacaktım ve Rixos'a sadece Mehmet Tuna'yı bırakacak ve bir içki içip gidecektim.. Ama hala Rixos'tayım.. Geçen yıl açılmış Rixos.. Anlatılanlara göra, gecce-gündüz 24 saat çalışılarak sezona yetiştirilmiş. İnanılmaz bir tesis.. 24 saat yaşıyor, tüm personel hep gülüyor.. "gak" diyorsunuz su, "guk" diyorsunuz et geliyor.. Açık büfe 07.00'de kuruluyor, ertesi gün sabaha kadar değişerek devam ediyor.. Hiç kalkmıyor.. Nefis bir kumsal ve nefis bir deniz var.. Küçücük, süper bir ada var! O adada yakında birşeyler olacak! Bu ada, küçük Bodrum ya da Bodrum'un simgesi olabilir. Demedi demeyin.. Şu anda, Antalya'da 4, bir tane de Bodrum'da olmak üzere toplam 5 Rixos varmış.. Antalya'dakileri görmedim ama Bodrum'dakine bayıldım.. İnsanın hiç çıkası gelmiyor. Gencecik bir Genel Müdür, 600 personelle çalışıyor. Genel Müdür Gökhan Sarper Bodrum Rixos'un dünyanın sayılı otellerinden birisi olacağını söylüyor. Bence olmuş, söylemeye gerek yok. Misafir İlişkileri Müdürü Serap Garipoğlu, manken gibi aşçı Kasım Şentürk Rixos'da öne çıkan isimler.. Bayıldım bu cennete.. Mehmet ve Şehnaz Tuna ile havuz başında buluşuyor, güneşleniyor, istersek sinema salonunda film izliyoruz. Muhteşem Sağlık Kulübü'nda buhar banyosu yapıyor, masaj yaptırıyoruz, yörük çadırında gözleme yiyor ya da sahilde yürüyoruz. Çok sevdim Rixos'u.. Genç Genel Müdürü'n turizm mantığını sevdim, personelin güler yüzünü, odaları, rahatlığı, ferahlığı, huzuru, denizini, çam ağaçlarını, hiç bitmeyen yemeklerini sevdim.. Tebrik ediyorum.. Bodrum denilince Küba Perşembe ve Cuma gecceleri Küba'daydık. Bodrum'un simgesi olan Küba... Yaz-kış demiyor ve tüm yıl açık kalıyor Küba. Perşembe biraz sakindi ama Cuma geccesi sanki yaz geccesi gibiydi. Kimi ararsanız vardı. Adnan Polat ve eşi, Samim Baki (Samim Baki gulet tipi tekneler yaptırıp satıyormuş. Bu işe Adnan Polat'ı da ortak etmiş), Atik Berberoğlu-Nevgül Andaç (İlişkileri düzeyli gidiyor), Teoman Demir (yeni bir sevgilisi varmış, sır gibi saklıyor), Yurtsev Çolakoğlu (oğluna eczane açmış), Volkan Büyükhanlı (Fuga Oteli satın almış. Çok iddialı), Mehmet Dirim (Yalıkavak Tilkicik Koyu'nda Bandana Beach açıyor. Daha sonra detaylı anlatacağım) gibi isimler vardı. Çok güzel bir gecceydi. İyi ki varsın Küba.. Bodrum'u anlatmaya devam edeceğim efendim.. İşte meslek aşkı bu.. Yaz gelmeden nabzı görmek, havayı koklamak için ön teftişler yapıyoruz.. Nerelerde, neler oluyor, kim yeni dükkan açıyor, kim kapatıyor, kim neyi satın almış, kim kime kazık atmış hepsini öğrenmeye çalışıyoruz. Ondan sonra da yaz sezonunda doğru yazılar, arkası dolu yazılar yazabiliyoruz.. Ama biz bunu hep yapıyoruz. Yaşasın internet magazinciliği.. Yaşasın gecce.com..