Yuriçi Kargo, 2011 yılında da Kalder’in Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) sıralamasında, ulusal kargo sektöründe, müşterisini en çok memnun eden marka seçilmiş. Ama demek ki hala bir problem var ki, firmaya ulaşamayan müşteri, çareyi bende bulmuş..
Bu konulara biraz daha dikkat ederlerse, alınan ödülün değeri çok daha anlamlı olur..
* * *
Sayın Kenan Erçetingöz,
www.gecce.com sitesinde 15 Ekim tarihinde, “Pazarlıkçı” adlı köşenizde, yayınlamış olduğunuz “Yurtiçi Kargo’dan Şikayet Var” başlıklı şikayete istinaden sizinle iletişime geçmiş bulunmaktayız.
Yurtiçi Kargo, kurulduğu 1982 yılından bugüne kadar müşterilerine kaliteli hizmet sunmanın yanı sıra onlardan gelen şikayetleri değerlendirmeye almış ve en hızlı şekilde aksiyon geliştirmeye çalışmıştır. Bu çalışmaların sonucunda da, 2007, 2008 ve 2009 yıllarında olduğu gibi 2011 yılında da Kalder’in Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) sıralamasında, ulusal kargo sektöründe, müşterisini en çok memnun eden marka seçilmiştir.
Yazınıza konu olan müşterimiz Sn.Nur Kumluca’nın belirttiği üzere, kızı tarafından 23.08.2012 tarihinde kendi twitter hesabına bir şikayet mesajı yazılmış ve firmamızın bu konularda yetkilendirdiği ajans tarafından tespit edilen şikayet konusu derhal incelemeye alınmıştır. Twitter mesajında herhangi bir iletişim ve kargo takibine imkan sağlayan bir bilgi olmaması sebebiyle kendisinden iletişim bilgileri talep edilmiştir.
Tarafımıza bildirilen telefon numarasından 03.09.2012 tarihinde, saat 09.49.02’de müşteri ile şikayeti hususunda görüşülmüştür. Kargonun hasarlı olması nedeniyle prosedürlerimiz gereği izlenmesi gereken işlemlere başlanmıştır. Gerekli işlemler tamamlandıktan sonra müşterimize ödeme yapılacağı konusunda telefon ile bilgi iletilmiştir.
Konuya göstermiş olduğunuz hassasiyete teşekkür eder, açıklamamızın en kısa süre içinde köşenizde yer bulmasını ümid ederiz.
Saygılarımızla;
Yurtiçi Kargo Servisi A.Ş.
----------------------------------------------------
[b]YURTİÇİ KARGO'DAN ŞİKAYET VAR![/b]
Bana hep soruyorlar, "sadece restoran şikayeti mi yayınlıyorsunuz?" diye. Hayır bana her konuda yazabilirsiniz, şikayetlerinizi bildirebilirsiniz.
İşte Nurcan Hanim, Yurtiçi Kargo ile şikayetini dile getirmiş. Önce şikayeti okuyalım, sonra Yurtiçi Kargo ile görüşüp pazarlığı yaparız..
* * *
Kenan Bey Merhabalar,
Şöyle bir durum oldu:
Oğlum ben Alanya'dayken bana bayramda bir jest yaparak Le Pain'den Noir kavanoz içindeki çikolatadan gönderiyor ben seviyorum diye. Yurtiçi Kargo ile göderimini yapmış.
Paket elime geçtiğinde bir de baktım ki kavanoz kırılmış. Kırılacak kavanozu ince bir naylonla paketlemişler. Oğlumun yapmak istediği jest de tabii ki mahvoldu. Ben üstüne Yutiçi Kargo'yu aradım. Kızım Twitter'dan da irtibata geçmiş. Ne bir özür, ne bir müşteri memnuniyetine önem vermek hiçbir şey yok. Sorumluluk almak yok.
O kadar yurtdışına, yurtiçine kargo gönderdim hiç böyle birşey görmedim. Kırılacak eşyanın bu kadar kötü paketlenmesine anlam veremedim. Ama her şeyden önemlisi bu kadar bilinen bir şirketin umarsızlığına şaşırdım. Müşteri memnuniyetini düşünmeyen ve profesyonel bulmadığım bu şirketi bir daha tabii ki kullanmayacağım ancak benimle aynı duruma düşebilecek birçok insanın olabileceğini düşünerek sizinle de paylaşıyorum.
Teşekkürler ederim. Saygılarımla
Nurcan Kumral Kumrulu