Digitürk'ten yine şikayet var!

Kenan Erçetingöz
Kenan Erçetingöz
Yayın Tarihi : 19-11-2012 06:26
Hele bir üyeliği iptal ettirmeye kalk bak neler oluyor? Digitürk çok güzel ve köklü bir sistem aslında ama maalesef ucuz hesap, müşteri ilişkileri vs. konularında çok hata yapıyorlar. Bunların yeniden yapılanması ve aboneleri bezdirmemeleri gerekiyor! Çünkü artik tek değiller. D-Smart var, tivibu var.. Digitürk'ün aşağıdaki şikayetle ilgili cevabını bekliyorum. * * * Digitürk'ün radyo ve yayın kuruluşları aracılığı ile yaptığı kampanyalara dikkat çekmek istiyorum. Bir radyo programından Digitürk üyeliği aldım. Yayın kuruluşlarına yaptıkları bu hizmetten dolayı üye olan kişi başına 8 TL ödeme yapıyor. Digitürk'ümde oluşan bir kart arızasını merkeze bildirdiğimde merkezden servisin geleceği ancak 20 TL servis ücreti ödemem gerektiği bildirilmiştir. Bu bedeli neden ödemem gerektiğini sorduğumda servis bedeli olduğu tarafıma iletilmiştir. Ben de kullanıcı hatası olmadığını ve bir çok kişide de aynı problemin yaşandığını bildiğimi, sözleşme gereği tarafıma verilmesi gereken yayın hizmetinin verilmesi adına böyle bir bedelin alınamayacağını müşteri temsilcisine iletmeme rağmen ısrarla bu bedelin alınacağı tarafıma iletilmiş, aksi takdirde servis gönderilmeyeceği ifade edilmiştir. Yani Digitürk yayın hizmetinde aksaklık yaşanmasına rağmen sorunu çözmek için ücret talep ediyor. Yayın kuruluşlarına yaptıkları bu hizmetten dolayı üye olan kişi başına 8 TL ödeme yapan Digitürk bunun acısını üyelerinden çıkarmaya devam ediyor. Bu bedeli ödemek istemiyorum benim üyeliğimi iptal edin dediğimde ise karşıma 232 TL'lik taahhütümün kalan ayları için ödeme isteniyor. Yani hem hizmet alamıyorum, hem de almadığım hizmetin ödemesini yapmam isteniyor, üstelik yayınım da çalışmıyor. Bu bedeli ödemek istemediğim için evime 250 metrelik mesafedeki Ümraniye servisine yönlendirdiler oraya gittiğimde ise yaklaşık 10 km mesafedeki Kadıköy'e gitmem isteniyor. Yani yayını seyredemiyorum, seyretmek için 20 TL ödemem gerekiyor, ödemek istemezsem de 20 km öteye gidip servis almam gerekiyor. Hizmeti iptal ettirmek için BİMER'e yazı yazdım. Bu şekilde bu hukuk tanımaz uygulamanın son bulacağına eminim. Lütfen bu tarz kampanyalara kanıp Digitürk'e üye olmayın başlangıçta allayıp pulluyorlar, sonra sizden servis ücreti adı altında bedel alıyorlar, kabul etmezseniz de sözleşmenizi iptal etmiyorlar ya da kalan taahhüt bedelini ödemeniz durumunda iptal ediyorlar benden söylemesi. Yayın sorunu yaşayan kişiler içinde önerim bu konuyu BİMER'e yazmaları, ne kadar çok kişi şikayet ederse bu tarz hukuk tanımaz uygulamalar son bulacaktır. Saygılar..... Haydar Kömürcü