ŞehriKeyif'ten cevap geldi!

Kenan Erçetingöz
Kenan Erçetingöz
Yayın Tarihi : 02-10-2013 15:49
Şikayete ilişkin olarak fırsat siteleri hedef gösterilerek, bu konuda uyarılarda bulunulmuştur. Oysa ki firmamız, A Grubu Seyahat Acentesi Yetki Belgesi’ne sahiptir ve Turizm Bakanlığı tarafından denetlenmektedir. Ayrıca, aynı otele ilişkin konaklama paketleri birçok turizm acentesi tarafından da satılmaktadır. Bugüne kadar binlerce misafirimize gerek yurt içinde ve gerekse yurt dışında en uygun fiyatlarla tatil olanakları sunduk. Konaklama için sunduğumuz seçenekler 5 yıldızlı otellerden, daha ekonomik tatil paketlerine kadar değişmektedir. Fiyatı düşük olan konaklama paketlerinde, daha üst sınıf otellere göre hizmet standartları değişiklik gösterebilmektedir. Bizler Şehrikeyif olarak, hangi fiyat sınıfında olursa olsun, müşteri beklentilerini gereği gibi karşılayabilecek işletmelerle çalışmak konusunda azami özeni göstermekteyiz. Şikayetini sitenizde gördüğümüz müşterimizin bize ilettiği soruna ilişkin telefon kayıtları ve e-posta iletişimi yeniden incelenmiştir. Müşterimizin firmamızdan bir talebi olmadığı, ancak bu otel ile çalışılmaması konusunda bize geri bildirimde bulunduğu anlaşılmıştır. Müşterimizin yaşadığı menuniyetsizlik firmamızca üzüntüyle karşılanmış olup, bu memnuniyetsizliğin giderilmesi adına, müşterimize, çalıştığımız termal otellerimizden birinde dilediği bir hafta sonu 2 gece 3 gün süreyle misafir edilebileceği yönünde teklifte bulunulmuştur. Misafirimize yapılan teklif olumlu karşılanmış olup memnuniyet sağlanmıştır. Bilgilerinize arz ederiz. Şehrikeyif Müşteri Hizmetleri ***************** Şehrikeyif ve Sky Gökdeniz'den şikayet var! İnternet sitelerinden fırsat imkanlarını kullanırken çok dikkat edin diye uyarmıştım daha önce. Otel veya restoran ya da başka bir şey satarlarken yüzde 50 indirimli satılıyorsa mutlaka bir bit yeniği vardır! Ve tatiliniz rezil olur.. Pınar Kıranoğlu'nun başına geldiği gibi.. şehri keyif sitesinden tatil fırsatı kullanmış ama bin pişman olmuş. Çünkü gittiği Sky Sea Gökdeniz Otel'de tatili rezil olmuş. Turgut Reis Belediye Başkanlığı Zabıta Amirliği'ne de başvurmuş ama sonuç nafile! Acilen şehri keyif internet sitesi, Sky Sea Gökdeniz Oteli ve Turgut Reis Belediye Başkanlığı'ndan cevap istiyorum. * * * Kenan bey merhaba Şeker Bayramı’nda gittiğim otel ile ilgili ne yaptıysam bir sonuç alamadım. Sizden yardım rica ediyorum. Çünkü insanlar sizin gibi duayen birine hemen yardımcı olabiliyorlar. Bayram tatili nedeniyle yeni işe girdiğim için iznim yoktu ve bende bu Şeker Bayramı’nı fırsat bilerek araştırma yaptım. Şehir fırsatı denen siteden rezervasyon yaptım. Sky Gökdeniz Hotel Turgutreis diye bir otele gittik fakat gittiğimiz yerin otelcilik ile uzaktan yakından alakası yok küçücük içi deniz suyuyla dolu havuz, havuzun etrafında üç beş plastik şezlong daha çok plastik masa dolu barda öğle yemekleri akşam ne kaldıysa. Sürekli müşteriler ile kavga ediliyordu, saygısızlardı. Resepsiyonda duran saygısız adama dedim ki: oğlum çiş yapmış çarşafları değiştirir misiniz? ‘Üç günden önce oda temizliği yapılmıyor’ demez mi! Aksan o kadar düz ki, ben orada kavga da etsem, rezillik de çıkarsam para etmez ve biz bir gün erken dönmek zorunda kaldık. Hiç sormadılar bile ‘ne oldu?’ diye.. Aşağıda da şikayette bulunduğum Bodrum Zabıta Amirliği’nin denetim mailini görebilirsiniz. Bizler durumu çok iyi olan insanlar değiliz sürekli tatillere çıkamıyoruz, kısıtlı bütçede 6 yaşındaki çocuğumuz için değişiklik olsun diye yılda bir kez tatile çıkıyoruz. Ve bu tatilimizin de kimsenin rezil etmesine hakkı yok! Ben bir çok defa Şehri Keyif sitesini aradım. Şikayetimi bildirdim, hiç bir sonuç alamadım. Ben, Şehri Keyif’ten şikayetçiyim, tabi otelden de.. Teşekkürler saygılar Pınar Kıranoğlu [resim=20131002resim-155511XV][/resim] [resim=20131002resim-155530FF][/resim]