YA-RE'DEN KURUMSAL(!) YANIT!

Kenan Erçetingöz
Kenan Erçetingöz
Yayın Tarihi : 11-04-2012 12:16
Aynen cevap bu kadar kısa ve net! Ne bir kurumsallık var, ne de ciddiyet? Şikayete ciddi cevap vermeyen bir mekan, müşterine nasıl ilgi gösterir ki zaten! Bu kafayla bu mekan nasıl iş yapar bilemiyorum. Turistlere veriyor masayı ama daha önce gelen Türk müşteriye vermiyor! Eee, turistler ülkesine dönünce niye “Türkiye’de kazıklandım” diyorlar anlaşılmış oluyor! Ya-Re cezalı mekanlar listesine girmiş oldu! *** [b]YA-RE’DEN ŞİKAYET VAR![/b] Mekanı hiç görmedim bilmiyorum. Yetkililerle görüşüp bu şikayete hemen döneceğim... Tıpkı Happily Ever After’da olduğu gibi bu mekanda da müşteriye verilen değer, sipariş tutarı kadar! Bakalım ne cevap verecekler? * * * Kenan Bey kolay gelsin, Bu konudaki hassasiyetinizi sitede takip ettiğim için bir şikayette bulunmak istiyorum. Asmalımescit’te “Ya-Re” adlı mekanda oturmaya karar verdik. Boş olan dört kişilik bir masa vardı. Fakat garson bizim o masaya oturmamıza izin vermedi ve 'rezerve' olduğunu söyledi. Arkamızdan gelen 2 yabancı kişiyi masaya aldı. Sorduğumda ise sonradan geldiklerini kabul etti ve “Onlar yarım saat sonra kalkacaklar, siz de yarım saatte yiyip gidecek miydiniz?” diye cevap verdiler… İlgilenirseniz sevinirim… Teşekkürler… Sema