Konuyu fazla uzatmayacağım. Dominos'un cevabı aşağıda. Bende diyorum ki; Türkiye'de 500 firması varmış ama demek ki gereğinden fazla büyümüş! 500 şube olmak önemli değil, 500 sorunsuz şube olmak önemli. Yoksa bu 500 şubeye ne eğitim yeter, ne de motor yeter! Şekil 1 A'daki şikayetimde görüldüğü gibi yetmemiş zaten!
İstanbul'un en sosyetik semtlerinden Bebek şubesinde böyle bir sorun yaşanıyorsa diğer uzak şubelerde yaşananları düşünemiyorum!
Bağımsız araştırma firmalarından önce eleman ve motor sayınızı arttırmanız lazım. Yoksa hem telefonla sipariş alan, hem şubedeki müşteriyle ilgilenen bir elemanla ve ayrıca tek bir motorcuyla ne kadar eğitim verirseniz verin boş! Çocuk tek başına hangi işe yetişsin, motorcu arkadaş kaç dakikada hangi eve servis yapsın!
* * *
[b]Dominos Pizza'dan gelen mail;[/b]
Sayın Kenan Bey,
Öncelikle size yaşattığımız bu tatsız olay nedeniyle büyük üzüntü duyduğumuzu belirtmek isteriz. Sadece Bebek değil, Türkiye’nin dört bir yanındaki 500’e yakın şubemizin her birinde en iyi kalitede hizmeti sunmak bizim başlıca görevimiz. Bunun bilincinde olarak tüm çalışanlarımıza düzenli olarak müşteri karşılama ve sipariş alma eğitimleri veriyoruz. Bağımsız araştırma şirketleri tarafından yürütülen çalışmalarda, şubelerimizin her ay müşteri memnuniyetini ölçüyor, puanlıyor ve gelişim alanlarını belirliyoruz. Bundan sonra da, Bebek şubemize öncelik vererek, bu eğitimlerimizin tekrarlanması gereken noktalarını en hızlı şekilde tespit edecek ve gerekli aksiyonları alacağız.
Tüketicilerimizden gelen her bir öneri, şikayet ve geri bildirim bizler için çok değerli. Bu şekilde, en iyi hizmeti sunmak konusundaki samimi çabamızın yetersiz kaldığı noktaları görebiliyor ve kendimizi geliştirme fırsatı yakalıyoruz. Size de değerli katkılarınız için teşekkür ederiz.
Domino’s Pizza Türkiye