Engelli rampasını da çözdük!

Kenan Erçetingöz
Kenan Erçetingöz
Yayın Tarihi : 13-07-2017 16:43
1- Acaba engelli bir müşterinin olmasından rahatsızlar mı da yapmıyorlar rampayı? 2- Paraları mı yok? 3- Belediye veya başka bir kurumamı şikayet etmeliyiz? 4- Engelliyiz ama hesabımızı engelsizce gayet dolgun ödüyoruz. Burada da sorun yok 5- Utanma duygusu bende çok oluşuyor, onlarda oluşmuyor mu? Yani bu kadar özel bir işletme bu kadar kötü bir imajı nasıl kabul edebilir? 6- Türkiye’deki engelli haklarına paralel bir işletme mantığı var herhaldeki umurlarında değil. Gelin bunu köşenizde yazın. Hem toplum yararına hem kişisel vicdanınıza hem de kamuya bir faydanız olsun. Bir çok magazinden vs"den daha değerli. Sevgi ve selamlar İsmail Gemci * * * İsmail kardeşimiz, sonunda “magazinden daha değerli” diyerek her ne kadar bize dokundursa da olsun.. Oysa ben bu köşemde magazinin dışında herkese yardımcı olmaya ve sorunlarını çözemeye çalışıyorum. Bu sorun içinde hemen Big Chefs’in patroniçesi Gamze Cizreli hanımı aradım. Onun bu konulara ne kadar duyarlı olduğunu bildiğim için irtibata geçtim. Ortada mutlaka bir yanlış anlama olduğunu, doğru diyalogla işin çözülebileceğini biliyordum. Köprü görevi üstlenen biri olarak hemen olaya el koydum. Ve Gamze hanımdan gelen cevap aşağıda; Kenan Bey merhaba, Evet, konuyu ben de çok iyi biliyorum ve hassasiyetle takip ettim. Şikayet maili bize Pazar günü saat 12:50'de geliyor ve bizim müdür arkadaşımız kendisine saat tam 13:00’te geri dönüyor.. Kendisine yapılan açıklamalarda, şubemizde portatif rampa bulunduğunu ancak maalesef o sabah ki muhatap personelimizin bu konuda yanlış yönlendirdiği iletildi, Eğer isterlerse yeni alınmış portatif rampanın resim ve faturasını kendisi ile paylaşabileceğimizi, aslında bu konuda dikkatli olduğumuzu ve o saatte görevli yönetici hakkında gerekenin yapılacağı iletildi. Yapılan konuşmalarda kendisine ne kadar üzgün olduğumuz belirtilerek, birçok kez özür dilendi. Ayrıca bunun asla Big Chefs’in genel bakış açısı olamayacağı ifade edildi. Hatta tüm ekip arkadaşlarımız istemeyerek gerçekleşen bu olay karşısında gerçekten çok üzgünler… Ekip arkadaşımız küçük bir jest ile birlikte kendisini ofisinde ziyaret etmek istediğinde kendisi reddetmiş. Ancak daha sonra şubemizi kendisinin ziyaret edeceğini söylemiş. Bu arada öğrendiğimize göre misafirimiz talihsiz bir kaza sonrası engelli bir yaşama başlamış. Bu konuda kendisinin daha hassas olabileceği düşünülerek yaşatılan bu talihsiz durum için arkadaşlarımız kendisine son derece hassas, sağduyulu ve samimiyet ile yaklaştı. Ben kendim ve ekibim adına gerçekten bu olaydan duyduğum üzüntüyü bir kez daha belirtmek istiyorum. Bu konunun her şekilde kendisi ile konuşularak çözüleceğini ve tatlıya bağlanacağı kanaatindeyim. Sizin de konuya göstermiş olduğunuz hassasiyete çok teşekkür ederim. Ekte size hemen yenilemiş olduğumuz rampanın resimlerini de gönderiyorum. Sevgiler, Gamze [resim=20170713resimHD-164922EL][/resim] * * * Hemen engelli arkadaşımızı aradım ve Gamze Hanımın cevabını ilettim. O da bana aynen şunları yazmış; Kenan Bey, İlgi ve alakanız için çok çok teşekkür ederim. Ben bu keyifsiz ve tatsız meseleden dolayı bir misafirliği kabul edemem tabi ki ama bir şeyi sayenizde değiştirmiş olmak görece iyi bir durum. Yine o restorana gidebilir miyim bilmiyorum, denerim tabi ki. Hayat zaten yeterince mütevazı olmayı dayatıyor. Onun için sorun değil giderim. Bakın eminim sadece bana değil benim gibi belki yüzlerce insanın ihtiyacına ciddi katkıda bulundunuz. Bu belki size küçük bir şey gibi gelebilir benim gibi biri için hem gurur meselesi hem imkansızlıktı. Gösterdiğiniz ilgi ve destek için tekrar çok sağ olun... Sevgilerle İsmail"