Tivibu ve Digitürk'ten şikayetçiyim!

Kenan Erçetingöz
Kenan Erçetingöz
Yayın Tarihi : 13-06-2013 23:20
Tivibu'dan şikayetim aşağıda. Bölgesel alt yapı çalışmasıyla ilgili “seç izle” filmler hizmeti çalışmıyor hala! O zaman Digitürk'teki salonlara bakalım dedik. Lincoln filmini beğendik… ”5,5 TL… Satın almak için şu kodu yazın 3555'e gönderin” Tam film başlarken 23.21'de kodu gönderdim. Film başladı ama ekranın tam ortasında hala “satın almak istiyorsan, şu kodu 3555'e gönder” yazıyordu. Aynı kodu bir daha gönderdim. Kod kaybolmadı ve belli bir süre sonra film tamamen gitti ve ekrana daha detaylı satın alma prosedürleri yazısı çıktı. Hemen Digitürk müşteri hizmetlerini aradım. Şunun için bunu, bunun için şunu tuşlayın çilesinden sonra nihayet canlı bir ses karşıma çıktı. Derdimi anlattım ama müşteri temsilcisi bana “birden fazla üyeliğiniz olduğu için sistem hata vermiştir” dedi… ”Eee ne yapacağız, film başladı ve geçti” dedim. “Bundan sonra telefonla sipariş verin” dedi. Baktım müşteri temsilcisi kendini benim programımdaki konuklar gibi sorularıma cevap veremez duruma geldi. (Kayıtlar duruyordur, yetkilisi dinlesin) Digitürk'ten de film izleyemeyeceğiz diye düşünürken, cep telefonuma mesaj geldi. “Sn. Erçetingöz, izle öde siparişiniz gerçekleşemedi. Çünkü daha önce sipariş verdiniz”… Tabi ki güldüm… Sonra 23.53'te ikinci mesaj geldi. “Sn. Erçetingöz izle öde siparişiniz gerçekleşti. Keyifli seyirler” Salona baktım, film açılmış ama 33 dakika geçmişti! Kapattım hemen… Hayatta en sevmediğim şey sinemaya geç girmek, filme ortasında başlamak, ve uçak kaçırmaktır. Digitürk'ten 5,5 TL'imi geri istiyorum ve keyif paketleri bölümüne kim bakıyorsa bu konuya çözüm bulunmasını istiyorum. Tivibu'ya da yazdım. Digitürk'e de yazıyorum… Alt yapınızı, sistemlerinizi düzeltin, genişletin, sorunları çözün… Şaşalı reklamlarla, atıp-tutmakla olmaz bu işler… Keyfi, ızdıraba dönüştürmeyin, bol bol küfür yemeyin! TİVİBU ŞİKAYETİ! İyi dedik, ne güzel dedik, filmler var, durduruyoruz, tuvalete gidiyoruz, oynatıyoruz dedik ama bu kadar çok arıza yapacağını beklemezdik! Yorgun argın eve geldik, normal kanallarda izlenecek hiçbir şey yok, Digitürk bedava film kanallarında hep ayni filmler var… Bari Tivibu'da bir şeyler izleyelim dedik ama karşımıza ariza kodu çıktı. ”9 haneli güvenlik kodunu giriniz, bilmiyorsanız müşteri hizmetlerini arayınız" Allah Allah, nereden çıktı şimdi bu? Hadi aradık, 20 tane tuşa bastık, sonunda karşımıza canlı bir ses çıktı. "Güvenlik kodumuz nedir acaba?" dedik. Tivibu müşteri temsilcisi bayan; “Modem ile cihazınızın adaptörünü aynı anda çıkarıp taktınız mı acaba?" dedi! Nasıl yani? Biran kendime gelemedim! Televizyon masasının arkasına baktım, kablodan geçilmiyor. “Hanımefendi, ikisini aynı anda takıp çıkaracak kadar kabiliyetim yok, ben sadece film seyretmek istiyorum” dedim. O da bana; “Ama adaptörü çıkarın bekleyin, takın. Sonra modemi çıkarın takın…" Konuşuyorda, konuşuyor… ”Hanımefendi yorgun argın eve geldim. Tivibu keyif paketi, dert paketi değil ki. Seyretmekten vazgeçtim, siz lütfen servis kaydedin, yarın gelip baksınlar” dedim. Kadın ısrarla; “Ama bunları yapmanız lazım beyefendi” diye ses tonunu yükseltmeye başladı. “Yapmayacağım ya, Allah Allah zorla mı? Akşamın bu saatinde keyif yapmayı düşünürken, senin dediklerini yapmayacağım, adaptör ile modemi ayni anda çıkartıp takmayacağım… Film seyretmekten vazgeçtim. Servis kaydedin” Hani bazen son noktadır ya… Yorulmuş eve gelmiş, üstünüzdekileri çıkarıp rahatlamışken bir gıcıklık olur ya… Tivibu'da ki kadın hala; "Modemle, adaptörü aynı anda çıkart…” diyordu telefonu kapatırken. Teknoloji güzel bir şey ama bazen insanı delirtiyor. Ya da biz alt yapılarımızı tam halletmeden teknolojik olmaya çalışıyoruz. Tivibu, Türk Telekom'un alt yapı hizmetlerini, teknik servis konularını acilen çok daha iyi duruma getirmesi gerekiyor. Şikayetçiyim, cevap bekliyorum…