"Bize biraz zaman verin, inceliyoruz" dediler ama neredeyse bir hafta geçti ve hala cevap yok!
Reklamlarla sempati toplamaya çalışıyorsun ama müşterilerinin arasında yaşanan çok önemli çocuk kavgasına sessiz kalıyorsun!
"Büyük markayım, sempatiğim, müşteriyi dinlerim" diyorsan, şikayetleri dikkate alacaksın... Patatesleri değiştirmekle, reklamla halkın gözünü boyamaya çalışmayacaksın.. Öncelikle bir şubende yaşanan tatsız olayı aydınlatmaya ve mağdur olan tarafları memnun etmeye çalışacaksın.
Burger King Halkla İlişkiler Bölümü sessiz kalıp, unutturmaya çalışıyor olabilir ama ben asla unutmam!
Merlin Güler'in aşağıdaki şikayeti değerlendirilmeli ve pazarlıkla doğru bir şekilde sonuçlandırılmalı. Bekliyorum..
***
[url=https://www.gecce.com.tr/yazarlar/pazarlikci/burger-kingten-sikayet-var]BURGER KING'LE İLGİLİ ŞİKAYET İÇİN TIKLAYINIZ![/url]