Kenan Bey
Gelen ‘şikayet’ üzerine görevli arkadaşlarla konuştum. Durum şudur: Bayan ve aile ağırlıklı misafir ağırlayan bir işletme olduğumuz için yalnız ya da iki kişi bay almıyoruz. Geçmişte ne yazık ki bu konuda sıkıntılar yaşadık ve takdir edersiniz ki, bu hassas bir konu, dolayısıyla risk almamayı tercih ediyoruz. Bizde kalan aileler, bize güvendikleri için genç kızlarını bile bize tek başlarına tatile yollayabiliyor. Şikayeti yazan bey de bir başka bay arkadaşıyla birlikte geldiği için nazikçe geri çevrilmiş. Mesele bundan ibaret.
Kenan Bey, sizinde yazdığınız belirttiğiniz gibi, Kaktüs Çiçeği 1978’den beri var olabilmişse ve hala takdir edilip tercih ediliyorsa, bunun en önemli sebebi, misafirlerimize gösterdiğimiz özen ve saygı. Biz bunu, hiçbir meblağ için harcayamayız. Yazıyı yazan bey de, eşiyle birlikte teşrif ederse en iyi şekilde ağırlanacaktır.
Saygılarımız ve selamlarımızla,
Burak Zeybek
Otel sahibi
* * *
[b]BENİM YORUMUM;[/b]
Konu biraz ayrımcılık olarak algılansa da otel sahibi olarak karar kendisine aittir. “damsız girilmez” mantığını uyguluyormuş Burak Bey.. “Biz aile oteliyiz efendim” diyorsa illa da orada güneşlenilecek diye diretmek de doğru değil. Türkbükü’nde birçok güzel plaj var..
Sanırım burada görevli ile erkek müşteri arasında diyalog sorunu yaşanmış. Görevli durumu daha makul şekilde izah edebilirdi. Bunun birçok yolu var. Dışarıdan müşteriyi de kırmadan nazikçe halledilmeliydi. Kaldı ki iki erkek de Türkiye’nin ve dünyanın herhangi bir plajına girebilir. Hal ve tavır önemlidir.
Hep diyorum turizm zor iştir. Müşteri memnuniyeti en önemli şeydir. Her zaman risk vardır. Kaktüs Çiçeği’nde daha önce sorunlar yaşanmış, o yüzden otel yönetimi de böyle bir karar almış.
Şikayeti yapan Burak Çınar arkadaşımız evli mi bilmiyorum ama evli veya kız arkadaşı varsa bir kere de öyle gitsin bakalım Kaktüs Çiçeği nasıl davranacak?
Ayrıca arkadaşlar, bu gibi durumlarda benim uyguladığım yol şu; Beni istemeyen yere ben gitmiyorum. Rahat edeceğim, huzur bulacağım, sorun yaşayamayacağım yerleri tercih ediyorum. O kadar çok alternatif var ki.. Artık bir yere takılmayın, alternatifleri deneyin ve mutlu olacağınız restoran, plaj ya da otelleri tercih edin.. Araya da bir reklam sıkıştırayım. Bunun içinde “gecce yaz rehberi” alın, alternatiflere bakın..
* * *
[b]Türkbükü Kaktüs Çiçeği’nden şikayet var![/b]
Türkbükü’nden sezonun ilk şikayeti geldi. Hemde Kaktüs Çiçeği’nden! Şaşırdım, çünkü Kaktüs Çiçeği sevdiğim ve beğendiğim bir oteldir. Niye böyle olmuş merak ettim, sorup öğrenelim ve pazarlığımızı yapalım..
* * *
Merhabalar Kenan Bey,
Sitenizi ve pazarlıkçı bölümünüzü sürekli takip ediyorum ve sizi tebrik ediyorum.
19 Haziran 2013 tarihinde saat 16:00 sularında Türkbükü Kaktüs Çiceği otelin iskelesine denize girmek için gittik. Denizden çıktıktan sonra sipariş vermek için garson çağırdık ve garson, şezlongların boş olmasına rağmen "burası otel müşterilerine ait kalkın lütfen" dedi! Plajın belediyeye ait olduğunu biliyorum ve biz sipariş verip orada harcama yapacağımıza rağmen bizi kaldırdılar, siparişlerimizi bile almadılar. Bugün Türkbükü'nde en lüks otele bile gitseniz sizi sipariş vermenize rağmen burası otel müşterilerinin kalkın diye kaldırmazlar. Kaktüs Çiçeği otelden şikayetçiyim ve gerekli uyarıların yapılmasını rica ederim.
Burak ÇINAR