HAPPILY EVER AFTER ŞİKAYETLERİ BİTMİYOR!

Kenan Erçetingöz
Kenan Erçetingöz
Yayın Tarihi : 10-10-2012 12:55
Bir zamanlar plak şirketi sahibi Şahin Özer’in sekreteri olan Ayşe Kucuroğlu’nun mekanında hiçbir düzelme yok! Mekan aynı tas, aynı hamam. Şikayetler de artık “illallah” dedirtti. Cevap da yok, düzelme de yok! “Böyle mekanlara gitmeyin” demekten başka çare yok. Gitmeyin ki, anlasınlar, müşteriyi adam yerine koymayı öğrensinler.. * * * Merhabalar, Kenan Bey Happily hakkında ne kadar ilgilenirsiniz bilmiyoruz ama, eşimle birlikte mekanın bahçesi olduğu için geldik bir şeyler yemek ve içmek için. Ancak garsonun yemek mi içki mi, sıcak içecek servisimiz yok demesini anlayamadık. Müşterileri sınıflandırmaları ve tarzları çok kötü. Oturmak istediğimiz yere oturtmamaları ayrı bir durum. Eşim alkol kullanıyor, menü alabilir miyim sorusuna menümüz yok cevabi almak bu mekan için çok kötü bir durum. İçecek olarak bir bira ve ice tea isteyince surat ifadeleri değişti. Tam karşısındaki Lucca’da neden yer olmadığını şimdi çok daha iyi anlıyorum mekan çok güzel işletme çok kotu ne yazık ki! Çalışanlar çok huysuz görünüyor. Bu konuyla biraz olsun ilgilenebilirseniz seviniriz. Saygılar... Erdem