Amacım zaten bu.. Aracılık yapıp sorunu çözmek ve bugüne kadar bir çok sorunu çözdüm.
"Bu kadar işin-gücün arasında bunlarla niye uğraşıyorsun?" diyeceksiniz. Çünkü, İstanbul gibi bir metropolde medeni şekilde yaşanmasını, yenmesini, içilmesini ve medenice eğlenilmesini istiyorum. Ve İstanbul mekanlarının da medeni olması gerektiğine inanıyorum.
Elmalarla-armutların ayrılmasını, herkesin kendine çeki-düzen vermesini, müşterisini keriz yerine koymayıp, insan gibi davranmasını istiyorum.
Ve bu konuda sorun yasayan müşteriler derdini anlatacak kimse bulamıyor! Anlatsa da sorun çözülmüyor.. Yani bugüne kadar çözülmüyordu!
"Pazarlıkçı" köşesiyle ben artık bu gerçek sorunları çözmeye çalışıyorum. İste size bir örnek.. Gizem Yılmaz adlı müşteri Nusret'e gitmiş ve vale arabasını çarpmış. Önce şikayet mailini okuyalım, sonra çözüme gidelim. Bakalım nasıl çözeceğiz?
* * *
İyi günler Kenan Bey,
Ben size başımdan geçen ve sizi de yakından ilgilendireceğini düşündüğüm bir olayı anlatmak istiyorum. Geçtiğimiz hafta kuzenlerim ve ben, Etiler Nusret'e yemeğe gittik.
Yemek sırasında orda görevli arkadaşlardan Hakan Bey geldi ve adı Emrah olan bir valenin arabamı çarptığını söyledi. Ben de ‘tamam önemli değil arabam kaskolu kasko halleder’ dedim ve çok rica ederek kaskoya kazanın onların yaptığını söylememelerini tüm faturayı kendilerinin karşılayacaklarını söylediler. Bende Fiat servisinde yaptırmak istediğimi ve arabam servisteyken kaskom bana araba tahsil edeceğinden onlardan da bunları talep ettim. Onlar da bunları yapamayacaklarını arabamı kaskodan yaptırmamı ve hem sigorta farkı bedelini hem de çıkan faturayı kendilerinin karşılayacaklarının büyük bir firma olduklarının ve sözlerini tutacaklarının garantisini verdiler.
Arabam cumartesi günü çıktı faturamla beraber gittim. Şirketle konuşup yarın arayacaklarını söylediler. Bugün sabah aradılar beni ve bu parayı bana ödemelerinin imkansız olduğunu söylediler. Arabam daha bir senelik bile değildi.
Hem arabamın değerini düşürdüler, hem sigorta olarak beni zarara uğrattılar, hem beni iki gün arabasız kalarak mağdur ettiler hem de sözlerinde durmadılar. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bana bir fikir verirseniz çok memnun olurum.
Gizem Yılmaz
* * *
İşte bir mağdur. "Pazarlıkçı"dan önce bu konu böyle kapanır giderdi, Gizem Hanım kimseye derdini anlatamazdı. Kaza olmuş, bitmiş, rapor yok, kanıt yok, vs. vs.
Ama "Pazarlıkçı", hemen Nusret'in bağlı olduğu Dream firmasına ulaştı ve pazarlamadan sorumlu genel müdür yardımcısı Yelda Yaşar'la konuyu görüştü. Yelda Hanım "Araştırıp size döneceğim Kenan Bey" dedi ve hızlı bir dönüşle aynı gün, gecce 23.46'da mail atarak konunun hallolduğunu belirtti.
* * *
Kenan Bey iyi akşamlar,
Öğleden sonra müşterimize ulaşılmış ve yaşadığı olay birlikte irdelenerek yaşanmış olan mağduriyetin giderilmesi için gerekli aksiyonda müşterimiz ile uzlaşılmıştır. Müşterimize gerekli ödeme hemen yapılacaktır.
Bilgilendirmeniz için tekrar teşekkür ederim.
Yelda Yasar
Dream Grubu
Pazarlamadan sorumlu genel müdür yardımcısı
* * *
İşte bu.. İşte olması gereken, İstanbul'a yakışan, müşterisine değer veren firma bu.. Doğuş grubuna bağlı olan Dream yiyecek-içecek firması.
Helal olsun, tebrik ederim, bravo..
Hep eleştiriyoruz ama doğru işler yapıldığında da alkışlamak gerekiyor.
Nusret bu yüzden Nusret oluyor.. Eti güzel, servisi güzel, müşteriye bakış açısı güzel..
Darısı diğer mekanların başına!