MÜŞTERİNİZE SAYGI DUYUN AYŞE KUCUROĞLU!

Kenan Erçetingöz
Kenan Erçetingöz
Yayın Tarihi : 05-03-2012 11:10
VFM.. Value For Money.. “paramın karşılığını isterim arkadaş. Yok öyle yağma.. Açıldığı zaman düzgün, kaliteli, hoş, değişik bir mekan gibi gelmişti bana. Bebek’te bir alternatif mekan.. “iyi olur” demiştim bende ama iyi olmadı nedense! Aşağıda şikayetler var mekanla ilgili. “adamına göre muamele” yapan bir mekandan mekan olmaz! Oysa sahibi Ayşe Kucuroğlu, aklı başında, işinin başında bir bayan patron izlenimi veriyordu ama değilmiş! Mekan kim kime, dum duma! Müşterisinin şikayetine bile cevap vermiyorlar! “Çakma Barzaniler’in mekanı” olmuş gidiyorlar işte. Ben böyle burnu kaf dağında çok mekan ve mekancı gördüm, şimdi sürünen! Kafasını duvardan duvara vuran çok işletmeci gördüm sayın Ayşe Kucuroğlu.. Müşterinizin sesine kulak verin, bu eleştirileri dikkate alın.. İşletme müdürü diye koyduğunuz Sinem Hanım’ın kulağını çekin.. Artık İstanbul, eski İstanbul değil ve de olmayacak. Yeme-içme-eğlence sektörü değişecek, kalitelileşecek. Yeni döneme ayak uyduranlar kalacak, uyduramayanlar gidecek. Bu böyle biline.. Benden söylemesi. Sonra demedi demeyin, kafanızı duvardan duvara vurmayın Happily Ever After! [b]HAPPILY EVER AFTER’DAN ŞİKAYET VAR![/b] Bazı okurlarımız sormuş; “Sadece İstanbul mekanları için mi geçerli bu şikayetler?” diye.. Hayır. Sadece İstanbul için değil, tüm Türkiye hatta yurtdışı restoran ve kulüpleri için de geçerlidir. İstanbul’la sınırlı değildir. Şikayetlerinizi bekliyorum. Sizinde hakkınız var kazıklanmamaya.. Bakın arşive.. Şayan İşkembecisi, The Plaza Otel, Sardunya, Maranta Gusto, VE.. Restoran, gönderilen şikayetleri kabul etti ve şikayet edenleri misafir etti (edecek).. Sadece Burger King “küfürcü müdür” için hala cevap verecek. Bekliyorum onu da, unutmuş değilim. Dünya markası Burger King’in müşteri memnuniyetini anlamış değilim! Evet bugünkü şikayet, Bebek’teki Happily Ever After’la ilgili. Önce şikayeti okuyalım, sonra pazarlığa başlayalım.. * * * Kenan Bey merhabalar, Bu yararlı işlerinizden dolayı öncelikle sizi tebrik etmek istiyorum. Geçtiğimiz hafta ben ve iki arkadaşım saat 8-9 civarlarında Bebek’te bulunan mekan ‘Happily Ever After’a gittik. Sigara kullandığımız için dışarı oturduk. Sonra tatlı menüsü ve kahve istedik ancak bize saat akşam 6’dan sonra dışarda oturmak istiyorsak yemek ve içki servisi almamızı söylediler. Ancak içerde oturursak tatlı ve kahve servisi alabiliyormuşuz. Biz zaten yemekten gelmiştik bir kahve ve tatlı molası vermek istemiştik. Bunun üzerine arkadaşım yemek menüsünden bir şey istersek tatlı ve kahve servisi alabilip alamayacağımızı sordu onlarda bizi onayladılar. Biz de masaya bir tane soğan çorbası istedik ve kahve, tatlı siparişimizi verebildik. Bütün akşam o soğan çorbası masanın üzerinde durdu. Biz de içmedik tabi ki onlar da almadılar. Yemeğe yazık oldu ama bu sistemin ne kadar saçma olduğunu sizle paylaşmak istedim. Belki bir gelir çalışması yapmış olabilirler dışarda yemek ve içki servisi şeklinde görünsün diye ama ne yazık ki bizi bu sistem, mekandan soğuttu. İlla yemek ve içki içmek zorunda değiliz istediğimiz yerde oturabilmek için.. En azından ben böyle düşünüyorum. Tatlılarını çok seviyoruz diye mekanda tatsızlık yaşamış olduk sizin anlayacağınız ve bir dikkatimi çeken de hafta sonları hep full olan bu mekan artık ne zaman önünden geçsem bomboş, sanırım onlar da bir yere varamamışlar. Teşekkürler Nazlı * * * İlginç bir şikayet. Böylesini ilk defa duyuyorum. Önce mekan yetkilileriyle konuyu görüşelim, sonrasında da pazarlığımızı yapalım bakalım.