İşte son şikayet Maranta Gusto ile ilgili.. Önce şikayete bakalım, sonra da pazarlığı yapalım..
* * *
Bence Gidilecek Bir Mekan Degil İşletmecisi Degiştikten Sonra Mekana Giriş Bile Sıkıntı Olmuş Durumda Bugün Aracımı Yandaki Devlet Parkına Parkedip Valeye Para Vermedigim İçin Resmen Tehdit Edilerek Mekandan Kovuldum Aracımı BIrakırsam Valeye Vermeden Başına Birşey Gelirmiş Valeye Bırakmıyorsam Gidecekmişim Tamamen Profesyonelligini Kaybetmiş Bir Mekan Artık Maranta Gusto.
Metin Danışman
* * *
Şikayet bu.. Bakalım mekan yetkilileri bu konuda ne diyecek?
Önce konuşalım, soruşturalım, sonra da pazarlığımızı yapalım.
* * *
Maranta Gusto mekan sahibi Metin Çalık Bey, şikayeti çok ciddiye alıp derin bir araştırma yaptırmış. İşte mekanın cevapları;
* * *
Selamlar; almis oldugumuz sikayet icin sikayetde bulunan kisiye tesekkur ediyoruz. Fakat isletmemizin her hangi bir isletmeci değisikligi bulunmamaktadir. Ayrica otoparkimizdan Maranta Gusto olarak ucret talep edilmemektedir. Musteriler otopark personeline bahsis yada tip tabir ettimiz paralar fakat bunun tamamen kendi insiyatifinde olup kesinlikle vale yada otopark ucreti adi altinda para almamaktayiz. Yaklsik 15 aylik bir isletmeyiz. Cevremizde yan yana toplam 4 mekaniz diğer mekanlar ile oto park ortak kullanilmakta ve yer milli emlakdan kiralanarak kullanilmaktadir. Otopark gorevlilerine aracini birakanlardan anahtarlarinin istenmesi alinmasi ve o aracin korunmasi bizlerin otopark elemanlarimiza talimatidir . cunku cok yogun ve hareketli bir mekaniz otoparkda olasi bir hirsizlik yada kaza her hangi bir olumsuzluga karsi anahtar istemekde ve tum sorumlulugu ustenmekteyiz.bunun icinde kesinlikle bir ucret tarifimiz ve uygulamamiz yaptirimimiz yoktur. Bu futumda bir diyalog eksiklikligi oldugunu dusunmekteyim . Görevli prrsonel ile gun icerisinde gerekli bilgileri toplayarak tarafiniza bilgi aktariminda bulunacagim. Ayrica sikayetde bulunan duyarli musterimiz ilede gorusmek istemekdeyim . Saygilarimizla
* * *
Maranta Gusto’nun sahibi Metin Çalık Bey, araştırmalarını tamamlamış ve ertesi günde bu cevabı göndermiş;
* * *
Otopark ekıbimizle yaptıgımız toplantı netıcesınde otoparkın ucretlı oldugunu dusunerek anahtar teslım etmek ıstemeyen ve krısamassınız burası devletın yerı park ederım anahtarda vermıyorum dıyen bır musterı ye otopark gorevlısı beyfendı anahtar vermezsenıza aracınızı alınız burdan bu rası otopark gıren cıkan araclar ın sızın aracınıza bır kaza yada her hangı bır hırsızlık vs gıbı durumlarda bız zor durumda kalırız lutfen anahtara bırakınız denılmıs fakay musterı sankı para alınacak otoparkdan dıye ısrrala bırakmaka ıstememıs tır. bu dıyalog sonucu musterı sınırlenıp oradan ayrılmıstır. durum bu sekılde olmustur bızler maranta gusto olarak bu duruma son derece uzulduk musterımıze bır gun aksam yemegı ıkram ederek tanısma fırsatı yakalarsak bızede yardımcı olmus olursunuz kendısınde özur dılerız her ne olurse olsun maranta mantıgında musterımız daıma haklıdır prensıbını guden bır işletmeyız tekrar musterımızden ozur dılıyoruz ve beklıyoruz mısafırımız olarak . SAYGILARIMIZLA ; Metin ÇALIK
* * *
Bende bu hassasiyetinden dolayı Metin Çalık Bey'e teşekkür ediyorum. İşte budur. “müşteri daima haklıdır”.
Şikayeti yapan Metin Danışman, bir akşam Maranta Gusto’nun misafiri olarak giderlerse bu yanlış anlaşılma giderilmiş olacak. Afiyet olsun.