26.04.2013 tarihinde 17:15 - 18:00 saatleri arasında Bakırköy Marmara Forum'da bulunan TİM'e uğrayıp cihazımın arızalandığını ve bu nedenle Turkcell'in "ücretsiz" adı altında cihazları olduğunu ve onlardan yararlanmak istediğimi bildirdim müşteri temsilcilerinden Demet Altıntaş'a. Kendisi de bana cihaz seçenekleri sundu. Ben HTC marka Cha Cha cihazını seçtim ve işlemler yapıldı. Cihazın kutusu kendileri tarafından açıldı ve bana teslim edildi.
Ben numaraları nasıl aktarabiliriz diye sorduğumda ise arkadaşların halledeceğini söyledi. Sonrasında numaralar telefona aktarıldı. Demet Hanım'a 1 ay sonra hattım üzerinden telefon almak istediğimde herhangi bir sıkıntı doğacak mı diye sorduğumda ise bana doğmayacağı söylendi ve ben cihazı alıp oradan ayrıldım.
Platinum müşteri hizmetlerini teyit amaçlı aradığımda 6ay boyunca hiç bir cihaz kampanyasından yararlanamayacağımı öğrendim. Bunun üzerine müşteri temsilcisi arkadaşa nasıl bir yol izleyeceğimizi sordum. O da bana aynı gün içinde cayabileceğimi ve bayi insiyatifinde bu sözleşmenin iptal olacağını söyledi. Ben bunun üzerine bayiyi arayıp hem Demet Altıntaş ile hem de mağaza müdürü Amaç Bey ile görüştüğümde bana, "telefonun kutusu açılmasaydı iptal edebilirdik ama üzgünüz şu durumda size yardımcı olamıyoruz" cevabını aldım.
Dilek Hanım'a "Bana başka telefon kampanyasından yararlanmak istediğimde 6 ay beklemem gerektiği bilgisini vermediniz" dediğimde ise "Ben ağzımdan çıkanı biliyorum. Söyledim siz duymamışsınız" cevabını aldım.
Kısacası mağdurum ve resmen kandırıldım. Ben bu telefonu ve taahhütü kabul etmiyorum ve iptalinin gerçekleşmesini rica ediyorum. Eğer zaten başka telefondan yararlanamayacağım söylenmiş olsaydı taktir edersiniz ki Cha Cha değil Iphone 5 ya da Samsung S4 alırdım.
Konuyla ilgili gerekli işlemin yapılmasını ve en kısa sürede geri dönüş sağlanmasını rica ederim.
Şimdiden ilginize teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.
Şeyma Büşra Ertop"