Sağolsun, Doors Grubu Sadakat Programları Müdürü Teuta Narazan, şikayetlere hemen cevap vermeye çalışıyor ama hep aynı cevapları yazıyor!
Yani elinde hazır bir metin var, sadece ismi değiştirip gönderiyor!
Şikayeti yapan Dilek Hanım neler neler yazmış ama Sadakat Müdürü’nün cevabı robot gibi hep aynı!
Şikayetçi, “Yemeğim buz gibi çok geç geldi, neşem kaçtı” diyor, Doors Sadakat Müdürü “Mesajınızdaki her bir kriter tek tek ele alınarak, insan kaynakları, eğitim, servis özellikleri, hizmet kalitesi konularında sürdürülen eğitimlerimiz normal periyodu dışında tekrarlanacaktır.” diyor.
Daha önceki gelen cevaplara baktım, hepsi aynı.. Doors Grubu, hala eğitim çalışmalarında mı? Oraları çoktan geçmiş olması lazım. Aşçının çocuğu hastalanıp eve giderse müşterinin pişmemiş yemek yememesi lazım! Neden böyle olmuş? Yardımcı aşçı yok muymuş? Müşteri niye çok bekletilmiş? Bunların cevapları yok!
Sadakat Müdürlüğü güzel bir terim ama eğitim şart kardeşim..
[b]GİGİ’DEKİ ŞİKAYETİN CEVABI;[/b]
Sayın Dilek Tavlı,
29 Mart 2012 tarihinde Gigi ile ilgili olumsuz deneyiminiz www.gecce.com sitesine yapmış olduğunuz yazılı uyarı ile tarafımıza ulaşmıştır. Söz konusu şikayetinizle ilgili olarak yönetim kurulumuz ve tüm üst düzey yöneticilerimiz bilgilendirilmiştir..
Kaliteli yiyecek ve hizmet anlayışını grubumuza bağlı tüm işletmelerimizde uygulamak üzere geliştirdiğimiz sistemlerimiz siz değerli misafirlerimizin bildirdiği öneri ve eleştiriler dikkate alınarak şekillendirilmektedir. Bu nedenle durumu bizlere ilettiğiniz için teşekkür ederiz.
Gigi'de size yaşattığımız olduğunuz olumsuz deneyimin için çok büyük üzüntü duyduğumuzu belirtmek isteriz. Mesajınızdaki her bir kriter tek tek ele alınarak, insan kaynakları, eğitim, servis özellikleri, hizmet kalitesi konularında sürdürülen eğitimlerimiz normal periyodu dışında tekrarlanacaktır.
Konuyu bizimle yazılı olarak paylaştığınız için tekrar teşekkür eder, sizi ve misafirlerinizi tüm işletmelerimizde ağırlamaktan memnuniyet duyacağımızı belirtmek isteriz.
Saygılarımla
Teuta Narazan Sadakat Programları Müdürü
**************************
[b]GİGİ’DEN ŞİKAYET VAR![/b]
Merhaba Kenan Bey;
Perşembe günü İstinye Park Gigi'ye arkadaşlarımla beraber 6 kişi olarak gittik. Daha önceden de rezervasyon yaptırmıştık. Gayet keyifli bir gün geçirmek üzere masadaki yerlerimizi aldık ve siparişlerimizi verdik.
Ben fırın lagos siparişi verdim, iki arkadaşım da fırın lagos istedi, bir arkadaşım bonfile, diğer arkadaşım dil balığı, öbür arkadaşım da risotto istedi. Fakat aradan 1.5 saat gibi bir zaman geçmesine rağmen siparişlerimiz masamıza gelmemişti; mekan da çok kalabalıktı. Biz de ‘sanırım bundandır’ diye sohbet ederken zamanın nasıl geçtiğini anlamamışız ancak saate baktığımızda aradan resmen 1.5 saat geçmişti ve yemekler hala ortada yoktu.
Bize servis yapan garson kızı çağırıp, bunun normal olmadığını söyledik ve sebebini öğrenmek istedik. Cevap olarak bize ‘Efendim şefimizin oğlu hastalandı bugün gelemedi o yüzden mutfakta aksaklıklar oldu özür dileriz’ dediler, şaka gibiydi!
Daha yeni, bir ay önce açıldı bildiğim kadarıyla bu mekan.
Sinirler gittikçe bozuldu ve bayağı bir tadımız kaçtı. Üstelik ben her zaman yemek için Masa Restaurant’ı tercih ederken sırf bugün değişiklik olsun diye ilk defa bu mekanı deneyelim demiştim, denemez olaydık…
Neyse asıl film bundan sonra başladı yemekler geldi ve o da ne? Lagos balığı pişmemiş, resmen çiğ! Artık bu kadarına da pes dedik; aynı şekilde diğer balık da öyleydi resmen yiyemedik ve geri gönderdik.
Bir buçuk saat bekledikten sonra aç kalmıştık ve ben arkadaşlarımı buraya getirdiğim için yerin dibine girmiştim. Bu ne vurdumduymazlıktı? Yeni açılan ve üstelik çok şık bu restorana hiç böyle bir şey yakışmıyordu. Haa bu arada yemek fiyatları da astronomikti belirtmeden geçemeyeceğim; fırın lagos 89 TL’ydi.
Hemen işletme müdürüyle görüşmek istedik; masamıza geldi ve özür diledi. ‘Şefimiz bugün gelemedi aynı şekilde bütün masalarda aksama oldu çok üzgünüz’ dedi. Biz de bunun bir şekilde telafi edilmesi gerektiğini ve böyle bir servisin mümkün olamayacağını söyledik.
Allah’tan müdür bin kere özür diledi bizden. Yemeklerin parasını almadı; yerine doymadığımız ve aç kaldığımız için bir tabak bonfile ve fırında somon balığı ve salata getirdi ekstradan ama hepimizin tadı kaçmıştı ve hiçbir şey yemek istemiyorduk bu mekanda, bir an önce oradan ayrılmak istiyorduk.
Şimdi size soruyorum sayın Gigi Restaurant işletmecileri: Bu ne biçim bir işletmedir ki şef olmayınca mutfak duruyor mu, yerine yardımcı bir şef var mı, şef yoksa mutfağa girip yemekleri kim pişirdi ve bize çiğ balığı kim ne cüretle servis etti?
Lütfen bir açıklama istiyorum ve merak ediyorum, bir daha Gigi Restaurant’a gider miyim gitmez miyim bilmiyorum ama çok kötü bir ilk yaşadık, bizim bir daha oraya gitmemizi sağlamak için ne yaparlar onu bilemiyorum.
Lütfen Kenan Bey sorularımın cevabını bekliyorum mekanın işletmecilerinden. Ben böyle bir rezalet yemek yememiştim daha önce hayatımda..
Saygılar…
Dilek Tavlı
* * *
Gigi, Doors grup bünyesinde yeni açıldı ama çok iddialı açılmıştı. Bu maili okuyunca bende çok şaşırdım. Doors Grup’un tarzı olmayan bir yaklaşım bu Gigi’de yaşanan!
Aşçının olmaması, servisin aksaması ve çiğ olması anlamına gelmez. Doors eskiden böyle değildi. Nedense son zamanlarda Doors Grup mekanlarıyla ilgili şikayetler çoğalmaya başladı.
Umarım bu şikayetler Doors Grup’un sahiplerine ders oluyordur.
Doors Grup’tan yukarıdaki şikayetle ilgili cevap bekliyorum.