Antalya Hotel Odile n'aptın sen?

Kenan Erçetingöz
Kenan Erçetingöz
Yayın Tarihi : 28-05-2013 16:13
Antalya Valiliği ne yapar bilemem ama en azından ben şikayetin takipçisi olur, işi tatlıya bağlarım.. Alev hanım para peşinde değil, hayır kurumuna bağışlanmasını özür olarak kabul edeceklerini söylüyor. Makul bir istek.. Şikayeti okuyunca şaştım kaldım.. Turizm sezonun henüz başında, Antalya gibi gözbebeği bir yerde böyle bir durum yaşanıyorsa ve hiç denetim yapılmıyorsa, yaz sezonu nasıl geçecek çok merak ediyorum! Önce şikayeti okuyalım ve sonrasında Hotel Odile müdüründen acilen konuyla ilgili cevap beklediğimizi belirtelim.. * * * T.C. Antalya Valiliği Dikkatine, 23 Mayıs Perşembe günü Çıralı İlçenizde bulunan Hotel Odile’e eşim ve 3 yaşındaki kızımla birlikte 4-5 günlük bir tatil yapmak için gittik. İlk gün odamıza girdiğimizde banyomuzun ışığının yanmaması nedeniyle otel müdürüne cep telefonumdan arayarak durumu bildirdim. Kızımın çok küçük olması ve banyo yaptırırken karanlıkta zorlanacağımı ilettim. Otel müdürü sorunu gidereceklerini iletti. Ayrıca ertesi gün otel odasına havlulularımızın eksik koyulduğunu (3 kişi olmamıza rağmen, 2 havlu koyuluyordu) bir havlu fazladan koyulmasını rica ettim. Odamızın banyo ışığının hala yanmamasını da hatırlattım, müdür bey “ha öyle mi” deyip tekrar kendisi odamıza gelip kablolarda sorun olduğunu elektrikçi getirilmesi gerektiğini söyledi. Bunun üzerine ben varsa bir fenerinde işimizi görebileceğini çünkü onların elektrikçiyi getirecekleri günün geç olacağını ve hatta otelden ayrılma zamanımıza denk geleceğini hatırlattım. Konuyla ilgili hiçbir önlem alınmadı, odamıza havlu koyulmadı, hatta banyoda ilk gün koyulan şampuan vs. ürünlerde daha sonraki günlerde odamıza getirilmedi. 25 Mayıs Cumartesi günü odamıza geldiğimizde odamızda yine havlu eksikti, eşim gidip resepsiyondan isteyeceğini söyledi. Bu arada belirtmek isterim ki daha önceden bu tip hizmetler veriliyor diye bize bilgi verildiği için biz yanımıza hiç havlu almamıştık. Kızım 3 yaşında olduğu için kendimden çok onun hastalanmasını istemediğimden bu konu benim için önemliydi. Eşim resepsiyona gidip geldikten sonra 30’lu yaşlarda bir kadın kapımıza gelip havlu getirdi. Ben neden 3 gündür söylediğimiz halde havlu odamıza koymadıklarını söyledim. Kadın gayri ciddi bir şekilde “unutmuşuz ne var” yanıtını verince ben de “burası bir otel para veriyoruz, buraya bila bedel misafir olarak gelmedik, neden dikkat edilmiyor” dediğimde, kadın “ ben seninle dalaşamam..” cevabını verip cümlemi bitirmeme fırsat vermeden arkasını dönüp gitti. Otel resepsiyonunu arayıp otel müdürünü istedim ve olanları anlattım. Çalışanınız sokaktaki bir kadın gibi bana “ben seninle dalaşamam" deyip arkasını dönüp gitti dediğimde, otel müdürü “siz benim çalışanıma sokaktaki kadın diyemezsiniz” dedi. Ben ”peki çalışanınız bana nasıl ben seninle dalaşamam deyip çekip gidiyor dinlemeden beni” Otel müdürü “burası böyle bir otel beğenmiyorsanız ben size bir otel odası ayarlayayım otelimizi terk edin” Ben “bu nasıl bir otel ben anlamadım, beğenmiyorsanız çekin gidin mi diyorsunuz, bu mudur sizin müşteri memnuniyeti anlayışınız” Otel müdürü “ evet gitmek istiyorsanız gidebilirsiniz” dedi. Ardından eşim gidip otel müdürü ile konuştu. Eşime de aynı pervasız ve umursamaz uslupla konuşulunca eşim otel müdürüne “doluluk sizin kafanıza vurmuş, artık internet denen bir şey var bu yaşadıklarımızı internette yazıp insanlara anlatabiliriz biliyorsunuz değil mi?” dediğinde otel müdürü “sürekli şikayet ediyorsunuz istemiyorsanız gidin” diyor.. O otelde bir dakika daha durmak istemiyordum ama maalesef Cumartesi gecesi olduğu için diğer otellerde hiç oda bulamadık. Antalya’dan haftasonu için gelen bir sürü yerli turist vardı Çıralı’da. O gecce otelde kaldık, eşimle uçak biletimizi Pazartesi akşamından sabahına çektik. 26 Mayıs Pazar günü sabahı kahvaltımızı ettiğimizde eşim otel müdürüne “27 Mayıs Pazartesi sabahı oteli erken check out yapacağız” dediğinde “siz biraz durun bu konuda sizinle birazdan konuşacağım” dedikten sonra otel müdürü “artık size hizmet vermek istemiyoruz” diyerek bizi otelden resmen kovdu. Sanırım o arada bizim oda için başka bir müşteri kayıdı almışlardı. Daha sonra otel sahibi devreye girdi, aynı şekilde bizi dinlemeden, ne sorun yaşadığımızı bizim ağzımızdan dinlemeden bizi kapı dışarı etti. Ben oraya sadece tatile geldiğimi, durup dururken 3 yaşında çocuğumla neden böyle sorunlar yaşamak isteyeceğimi, hiç olayı bizim açımızdan dinlemediğini vs söylediysemde nafile hiç bir değişiklik olmadı. Onları Turizm Bakanlığına şikayet edeceğimi söylediğimde, otel sahibi “öfkeyle kalkan, fırtına biçer” gibi göz dağı tarzında bir cevap verdi. 33 yaşındayım, dünyanın bir sürü ülkesinde en lüksünden en vasatına kadar bir sürü otelde kaldım. Hayatımda böyle bir şey yaşamadım. Işık, havlu, şampuan hiç biri önemli değil. Bende bir şirkette yöneticiyim, binlerce müşterimiz var. Haklı olduğum halde bu şekilde madur duruma düşmek gerçekten çok üzücü. Bir daha apar topar otelden ayrılıp Çıralı’da Uğur Pansiyon’a eşyalarımızı bıraktık. O gecce Uğur Pansiyon’da kaldık. Sonuç olarak parasını ödediğim halde, almam gereken hizmeti alamadığım için yaşadığım bu durumun bir şekilde tazmin edilmesini rica ediyorum. Niyetim para almak vs değil. Eğer ödediğim para geri verileceksede, ailemiz adına bir hayır kurumuna bağışlanmasını isterim. Bu oteli hem yöneten hem sahibi olan şahısların nasılsa biri gider biri gelir mantığıyla insanları böyle kapının önüne koyma hakkı olmadığını kurumunuzun bu insanlara göstermesi gerektiğine inanıyorum. Aşağıda otelin bilgilerini iletiyorum. Hassasiyetiniz ve yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim. Alev Soria ( kayıtlarda eşimin adı geçiyor Alain Soria, kızım Eva Soria) Şikayet ettiğim otel Hotel Odile Çıralı Mahallesi Ulupınar Köyü Çıralı Antalya Türkiye Tel : +90 242 8257163 / Fax : +90 242 8257164