VE.. RESTORAN ŞİKAYETE CEVAP VERDİ!

Kenan Erçetingöz
Kenan Erçetingöz
Yayın Tarihi : 29-02-2012 12:21
Millet olarak öyle sindirilmiş, korkutulmuşsuz ki, zarar bile etsek, mağdur bile olsak asla sesimiz çıkmıyor. İşte ben ve benim gibi birileri çıkarsa, zorlaya zorlaya hak aramaya yönelik eylemler yapıyoruz. Zamanla çok daha iyi olacağına inanıyorum. Evet dün, VE.. Restorandan şikayet gelmişti. Restoranın adı VE ve muhteşem bir dekorasyonu var. Bende gitmek ve görmek istiyorum bu mekanı. Çok cezp edici görünüyor.. Şikayetle ilgili işletme müdürü Emre Gülşen’den cevap geldi. Aynen yayınlıyorum. * * * Öncelikle yaşanmış olan yanlış anlaşılmadan dolayı şahsım ve Restorant adına sizden ve eşiniz beyefendiden özür dileriz . Kahvaltı tabağımızın zeminin de sıvı yağ doluydu ifadesi için bildiğiniz gibi kullanılan Akdeniz yeşillikleri ve lororosso yeşillikleri servis tabağına koymadan limon ve sızma zeytin yağı ile lezzetlendirilip kahvaltı tabağına servis ediyoruz. Muhtemelen yeşilliklerden süzülen belli miktar sızma zeytin yağı tabağın dibine süzülmüş olabilir . Diğer söylediğiniz beyaz peynir , Kaşar peynir ve çeçil peyniri hiçbir zaman dondurulmaz acaba peynirler çok mu soğuk demek istediniz o bölümü anlayamadım dondurulması gibi bir olay asla söz konusu olamaz peynirin karakteri bozulur yenmez bir hal alır ayrıca o gün verilen kahvaltı tabaklarından bu konu ile hiçbir tepki almadık. portakal suyu konusunda haklısınız ama bildiğiniz üzere yüksek volümlü işletmelerde taze portakal suyu hazır %100 sıkma meyve suyu veren firmalardan alınıyor son zamanlarda tadındaki değişiklik olduğu aşikar bu yüz den egzotik olarak kullandığımız sıkma meyve suyu firmasını Pazartesi itibari ile değiştirdik bu konu hakkında lütfen özürlerimizi kabul edin. Paçanga böreğine gelince her işletme paçanga böreğini değişik sunumlarda vermektedir menülerimiz de başlangıçlar sayfasın da paçanga böreğinin altın da yazan içerikte aynen şöyle yazmakta çemensiz pastırma ve kaşar peynirli börek sepeti herhalde sizin beklentinizin dışında geldiği için hayal kırıklığına uğradınız . Son olarak WC ler konusunda bildiğiniz gibi restorantımız da bir bayan ve bir erkek olmak üzere iki adet lavabomuz mevcut her 20 dakika da bir temizlenmektedir temizlenme sonrası kağıt takılmamış unutulmuş misafirlerimiz lavaboların önünde bekleyen hostes arkadaşlarımız konuyu bildirmiş o anda unutulan wc kağıdı takılmıştır . Umarım yaşamış olduğunuz şansızlıklar dan dolayı işletmemizi tercih etmekten vazgeçmezsiniz size iletişim bilgilerimi veriyorum en kısa zaman da sizi bizim misafirimiz olarak ağırlamak tan zevk duyarız ayrıca eleştirileriniz bizi her zaman ileri götüreceğin den lütfen davetimizi kabul etmenizi umuyorum . Saygılarımla … EMRE GÜLŞEN VE..... RESTORAN İŞLETME MÜDÜRÜ * * * Ve.. restoranla ilgili şikayeti yapan Banu Yıldız, diledikleri birgün ailesiyle birlikte mekanın misafiri olarak gidebilecekler. Afiyet olsun.. [b]İŞTE O ŞİKAYET![/b] “VE.. RESTORAN”DAN ŞİKAYET! Evet bu kez de “VE… Restoran”la ilgili bir şikayet geldi. Şikayet ciddi ve entresan detaylar içeriyor. Önce şikayeti okuyalım, sonra pazarlığımızı yapalım. * * * Bu sabah(25.02.2012) kahvaltısı için eşim oğlumla birlikte 11.00 civarında gittik. ben ve eşim klasik kahvaltı oğlum paçanga böreği ve sahanda sucuk istedi.. benim klasik kahvaltı tabağımın zemini sıvı yağ dolu idi eşimin peynirleri ise dondurulup çözülmüşlerdi sanırım peynirler hafif buzlu idi değiştirmelerini istedik hemen değiştirdiler.. oğluma paçanga böreği diye gelen börek ise pastırmalı sigara böreği gibi idi. içerisinde domates biber gibi paçanga böreğinde bulunması gereken ve böreği hafif yumuşak yapan malzemeler yoktu.... Ve ayrıca sıkma portakal suyu istedi oğlum; bize getirdikleri acımsı bir meyva suyu idi bu sıkma portakal suyu mu?? diye sorduğumuzda exzotik portakal suyu dediler ne ise artık iade ettik exzotik portakal suyunu da.. ve en önemlisi daha sabah 11.00 olmasına rağmen bayan WC sinde yerler ıslak, tuvalet kağıdı bile konmamıştı hani daha ileri saatlerde olsaydı kalabalık bitmiş bakılamamış diyecektim ama salonda henüz 4- 5 masa vardı... Kısacası verdiğimiz paranın karşılığını alamadık....Hem bir ton para verip ve hem de karşılığını alamayınca birilerine duyurmak istedim.. Haa eğer bizim gidip gitmediğimize dair bir şüphe duyuyorsa restorant sahipleri belirttiğim tarihteki adisyondan bizim gidip gitmediğimizi yukarda verdiğim menüden çok kolay bulabilirler. Selamlar ... Banu Yıldız * * * İlginç ve gerçekten detaylı bir şikayet. Banu Yıldız’a bu mailinden dolayı teşekkür ediyorum. Çünkü herkes hakkını aramalı, asla “koyun” gibi olmamalı.. Herşey çok daha iyi bir İstanbul yeme-içme ve gurme yaşamı için.. Banu Hanım, bu şikayetinizi hemen yetkililere soracağım ve sizin adınıza pazarlık yapacağım. Hiç merak etmeyin..