Uber gibi dünya çapında bir firma 10 TL’lik hediye veriyor! Ulen biz böyle bir iş yapsak, “mağduriyetinizi telafi etmek için size 10 TL’lik hediye veriyoruz” desek kafamızı kırarlar vallahi!
Sizden hediye falan isteyen olmadı Uber! 10 TL’inizi başınıza çalın! Ben ne yapayım 10 TL’yi? Sakın ilk kullandığımda indirim falan da yapmayın, sakın! Sadece medeni hizmet verilmesini sağlayın yeter.
Siz şoförlerinize eğitim verin, navigasyon öğretin, müşterileri soğukta mağdur etmemeyi anlatın..
Kadınlara, özellikle de çocuklu kadınlara nasıl davranacaklarını gösterin.. Bakın altta Esra Bütüner hanımın 20 aylık bebeğiyle yaşadığı rezalet de var! Onu okuyun da, şoförlerinizin ne kadar eğitimsiz, nezaketten uzak olduğunu anlayın. Bu uyarılarımı da kesip çerçelevetin ve tüm şoförlerinize yollayın..
Size bedava danışmanlık hizmeti yapıyoruz burada! Bunları sizin için yapmıyorum, mağdur olan insanlar için yapıyorum!
* * *
[b]Bebeği kusunca ortalığı ayağa kaldıran Uber şöförü!;[/b]
Kenan Bey merhabalar
Biz de über'i ilk lanse edildiği günden bu yana kullandık , ancak son kullanmamda o kadar garip tepkiyle karışaltım ki, bir daha asla kullanmayacağım…
Kızım 20 aylık ve yol tutuyor, o kadar çok sarsarak ve hızlı bizi zorluya götürdü ki önüne geldiğimizde kızım çıkarttı.. Sonuçta bebek ne diyebilirm ki, ben özür diledim ve yıkama masrafı neyse hemen vereyim dedim, ama o kadar kaba davrandı ki açıkçası bir dövmediği kaldı… Bu tutum açıkçası oldukça rencide edici ve bırakın şoförlüğü insanlığa yakışmayacak tarzda hareketlere dönüştü…
Sizin de bunu yazmanıza açıkçası çok sevindim ben puanlama olarak en düşük puanı verip yorum gönderdim ama kimse oralı olmadı, bu kadar kaba insanlarla yolculuk etmek kendimi güvende hisstirmedi haliyle bir daha da kullanmadım, kimseye de tavsiye etmem…
Yurt dışında ciddi kullanıcısı olan bir sistem ülkemizde kısa zamanda insani sebeplerden dolayı nasıl çöktü bence çok güzle bir örnek….
Uber'den cevap alacağınızı sanmam ama siz ana sayfada bir kaç kez daha yayınlarsanız sanırım sistem çöküşü endişesiyle döneceklerdi..
Esra Bütüner
* * *
[b]Bu da Uber destek ekibinden çok cömert Deniz hanımın cevabı![/b]
Deniz (Uber)
15 Mar 04:43
Merhaba Kenan Bey,
Ben Uber destek ekibinizden, Deniz.
Öncelikle yaşamış olduğunuz bu tatsız deneyim için üzgünüm. Kimse bekletilmekten hoşlanmaz, özellikle soğuk bir havada. Konuyla ilgili sizi yardımcı olmak isterim.
Sürücünüz İbrahim Bey'in bu uygunsuz tavrı bizim tarafımızdan da kabul edilebilir bir durum değil ne yazı ki. Kendisi konuyla ilgili operasyon ekibimiz tarafından uyarıldı. Bu davranışının tekrarlanması durumunda Uber hesabı askıya alınacaktır. Ayrıca yolculuklarınızda bir daha kendisiyle denk gelmeyeceğinizi bildirmek isterim.
Yaşadığınız bu mağduriyeti bir nebze de olsa telafi edebilmek için bir sonraki yolculuğunuzda 10 TL'lik bir indirim hediye etmek isterim. Bir sonraki Uber yolculuğunuzda bu indirimden otomatik olarak faydalanabilirsiniz.
Son olarak verdiğiniz geri bildirimler için ekibimiz adına tekrar teşekkür ederim. Yorumlarınız sayesinde daha kaliteli bir hizmet sunmayı hedefliyoruz.
Başka bir sorunuz olursa lütfen bize yazın, yardımcı olmaktan memnun olurum.
Deniz
help.uber.com