HAPPİLY EVER AFTER, SAÇMALADI!

Kenan Erçetingöz
Kenan Erçetingöz
Yayın Tarihi : 05-04-2012 10:59
Aşağıdaki benzer bir olay Patagonya’daki bir restoranda bile olmaz ama maalesef Bebek’te, Happily Ever After’da olmuş! Vah ki ne vah bu mekana.. İyice saçmalamış ama sahibi Ayşe Kucuroğlu farkında bile değil.. Karşısında Lucca içki satıyor, ağzına kadar dolu, ama Happily Ever After, “yemek yemezseniz oturamazsınız” diye müşteri kovuyor! Eee, çekirge bir sıçrar, iki sıçrar, üçüncüde… Allah kerim! Bunlar müşterilerinin şikayetinden ders de almıyorlar.. Neymiş Happily Ever After’mış! “En mutlu anlarınız”mış.. “Hadi len ordan” derler adama.. Hadi len ordan.. * * * Kenan Bey merhaba, Happily Ever After ile ilgili şikayeti, dün akşam aynı mekanda yaşadığım problemi nereye şikayet etmem gerektiğini araştırırken okudum. Böyle bir davranışa hiçbir yerde maruz kalmamıştım. Daha önce gittiğim bir yer olduğu için benim önerimle gittik ve resmen rezil oldum. Biz de Nazlı hanım gibi bir şeyler içmek ve tatlı yemek üzere gittik. İçeride oturmak istedik, istediğimiz yere oturabileceğimiz söylendi, ki zaten bizden başka sadece bir masa doluydu. Bir bayan siparişimizi almaya başladı, arkadaşım meyve çayı ve tatlı istedi, ben tam şarabımı söylemek üzereyken (bu arada içecek menüsü de yokmuş böyle bir mekanın), arkadan başka bir garson gelerek daha sonra yemek alıp almayacağımızı sordu, 'sadece içecek ve tatlı' istediğimizi söylediğimizde, 'bu saatte sadece yemek servisi yapıyoruz' dedi. Yani biz yemek yersek tatlı ve içecek hakkı kazanıyoruz sanki. Resmen kovulduk. Zaten mekan bomboş, siparişe göre müşteri seçilmesi ile ilk defa karşılaşıyorum. Kesinlikle mekan sahibinin konuyu ele almasını, kararı kendi verdiyse de açtığı mekanı cafe olarak adlandırmamasını tavsiye ederim. Dün akşamdan mekan ile ilgili çıkardığım sonuç: Müşteriye verilen değer, sipariş tutarı kadardır.. Teşekkürler, Sezin * * * Happily Ever After’ın sahibi Ayşe Kucuroğlu bu şikayete cevap vermek isterse, memnuniyetle kullanırım.