* * *
Şikayetime konu cicekgonder.com adlı web sitesinden 15.02.2013 tarihinde banka havalesi ile bir alışveriş yaptım.
Şiparişim ise 16.02.2013 tarihinde gönderdiğim kişiye ulaşacaktı. Gün içerisinde web sitesini kontrol ettiğimde "Sipariş alınmıştı" uyarısı ile karşılaşıyordum. Aynı günün akşamı ise "ücret iade edilecektir" uyarısı ile karşılaştım.
Web sitesinde belirtilen numarayı o günden bu yana defalarca aramama rağmen hiçbir muhatap bulamadım. Web sitesi üzerinden online yardım almak istediğimde ise sorularıma otomatik cevaplar alıyorum. Lütfen Kenan bey yardımcı olur musunuz? İstanbul'da ikamet etmediğim için yüz yüze görüşebileceğim bir ortam da yok.
* * *
İşte buna çok kızıyorum. Dijital çağın hüküm sürdüğü bugünlerde alışveriş internet sitelerinin çok daha sorumluluk sahibi olmaları gerekiyor. İnternette alışverişe güven duyulması için işte bu tip şikayetlerin olmaması lazım. Teknik bir hatadır vs vs, her ne olursa olsun anında müşteriye dönülmesi ve mağdur edilmemesi lazım.
Cicekgonder.com sitesinden konuyla ilgili acil cevap bekliyorum. Yoksa ben onlara güzel bir çicek göndereceğim!