Önemli olan İstanbul restoranların kalitesinin artması ve müşteri memnuniyeti.
Ben bu köşede, “bedava restoran müfettişliği” yapıyorum. Mekanlara fayda sağlıyorum.
Kitchenette cevabında benim en dikkatimi çeken konu ise “Sadakat Programları Müdürü” oldu!
Hiç böyle bir pozisyon olduğunu bilmiyordum, onu da öğrenmiş oldum. Güzel bir pozisyon.. İnşallah amacına uygun şekilde çalışmaya ve İstanbullu’yu memnun etmeye devam ederler.
* * *
Sayin Nesrin Şirvan,
Kaliteli yiyecek ve hizmet anlayışını grubumuza bağlı tüm işletmelerimizde uygulamak üzere geliştirdiğimiz sistemlerimiz sizlerin bildirdiği öneri ve eleştiriler dikkate alınarak şekillendirilmektedir.
Bu nedenle, 12 Mart 2012 tarihinde Kitchenette Astoria ile ilgili görüşleriniz www.gecce.com sitesine yapmış olduğunuz yazılı uyarı ile tarafımıza ulaşmıştır. Söz konusu şikayetinizle ilgili olarak yönetim kurulumuz ve tüm üst düzey yöneticilerimiz bilgilendirilmiştir. Öncelikle, servis kalitesinde yaşamış olduğunuz aksaklık için özür dileriz.
Kitchenette, bir İstanbul Doors Group markası ve işletmesi olup, grubumuzun kalite standartları çerçevesinde yönetilmesi için gereken düzenli eğitimler verilmekte ve denetimler yapılmaktadır.
Kitchenette müşterilerinden gelen tüm eleştiriler bu noktada dikkate alınmakta ve takibi yapılmaktadır. Kitchenette Astoria şubemiz hakkında tarafınızdan iletilen şikayete istinaden, İstanbul Doors Group kalite standartlarında servis verilmesi adına, Kitchenette İşletme Koordinatörümüz ve ekibi, standart denetleme rutinimizin dışında, gerekli iyileştirmelerin ve uyarıların yapılması konusunda işletmelerimizde bir denetim daha gerçekleştirmiştir. Benzer bir durumun tekrar yaşanmaması için gerekli eğitim programınının tekrarlanacağını bilmenizi isteriz.
Değerli yorumlarınızı bizlerle paylaştığınız için tekrar teşekkür eder, sizi ve sevdiklerinizi Kitchenette’lerde her zaman ağırlamaktan memnuniyet duyacağımızı belirtiriz.
Saygılarımla
Teuta Narazan
Sadakat Programları Müdürü |
Loyalty Programs Manager
[b]KITCHENETTE’DEN ŞİKAYET VAR![/b]
Bende duyuyordum benzer şikayetler ama fazla önemsememiştim. Aşağıdaki şikayetten sonra işi ciddiye almanın ve mekanı uyarmanın zamanı geldi.
Gerçi Doors Grubu çok yoğun. Bu yoğunluk arasında müşterilerinin bu şikayetine cevap verirler mi bilmiyorum ama en azından okumaları bile yeterli diye düşünüyorum.
İstanbul değişiyor diyorum. Artık müşterinin sesine kulak verme zamanı geldi de geçiyor bile..
İstanbul’da o kadar çok alternatif var ki, mekanlar kendilerine bir çeki-düzen vermek zorundalar.
Astoria Kitchenette’le ilgili şikayeti okuyalım. Sonra da mekanı uyaralım bakalım ne çıkacak?
* * *
Merhaba Kenan Bey
The Doors grup büyümeye devam ediyor bu oldukça güzel…. güzel olmayan ise Kitchenette markasına olan güvenimizin artık azalması. Bugün Astoria kitchnette idik. 12.05 de oturduk. Basit bir salata istedik bir de portakal suyu 12.50 de kavga dövüş geldi. İş toplantımıza geç kaldık hesap için esktra 15. Dak. Bekledik. O sinirle toplantımız da verimsiz geçti.. yemek kalitesinin düşüklüğü bir yana servis kalitesi de sorgulanmalı kısacası kitchnette böyle giderse yakında kendine müşteri bulamayacak en azından biz asla gitmeyeceğiz…..bunu bir İzmirli hemşerim olarak size yazmak istedim. Çok ama çok yazık…
Nesrin ŞİRVAN
Marketing&Investor Relations Director