* * *
Kenan Bey Merhabalar,
Yazınızı okudum, bazı bilgilendirmeler yapmak istiyorum, keşke yazmadan önce bizle de temas kursanız, sonuçta sizin bu yazınız da tamiri zor hasarlara yol açıyor.
Öncelikle tahmin edersiniz ki salona fazla bilet satıldığını biz zaten bilmiyorduk, bilmemiz de mümkün olmuyor maalesef, bize verilen satış rakamları makul sayılar olduğu sürece organizatöre güvenmekten başka yapabileceğimiz bir şey yok. Biletix’e sorsak bile tüm biletler Biletix’ten de satılmıyor, localar, standlar ayrı satılabiliyor, vs. Biz böyle bir şeyin başımıza gelmemesini ancak tanıdığımız bildiğimiz organizatörlerle çalışarak sağlıyoruz. Bu arkadaşımız da daha önce İstanbul’da birçok benzer konser yapmış, tanıdığımız birisi, iyi referanslara sahip, dolandırıcı veya işini kötü yapan birisi değil, aksi takdirde zaten kendisine bu işi vermezdik, ancak böyle bir hatayı nasıl yaptı, izahı mümkün değil tabii ki. Şu bir gerçek ki bunun bedelini maddi manevi ödeyecek. Ama yazdığınız gibi asıl zarar gören maalesef sanatçının ve otelin markası oluyor.
Biletix’ten satılan biletlerin parası zaten konser olup bitene kadar organizatöre ödenmiyor, bu anlamda biletini Biletix’ten alan parasını ya geri almıştır, ya da bu hafta muhakkak alır, biz de sürekli takip ediyoruz bu konuyu. Eğer organizatörden direkt almışlarsa ve paralarını geri alamıyorlarsa, biz kendilerine yardımcı olmaya çalışırız. Şu an tüm listelerin üzerinden geçiliyor ve bundan dolayı biraz zaman alıyor her şey. Tabii ki konuyu başıboş bırakmış değiliz ve seyircilerimizin haklarını takip ediyoruz.
Ayrıca 2 Ocak’ta bir basın açıklamamız oldu, sanırım size ulaşmadı, konserde mağdur olan seyircilerimizi ilk İstanbul konserimizde bedelsiz ağırlayacağımızı duyurduk zaten. Bunla ilgili de şu ana kadar bize başvurular oldu, hepsini toparlıyoruz. Dediğiniz gibi o gecce konsere giremeyen insanların yılbaşı geccesini geri getirmez ama en azından mağduriyetlerini hafifletmek için elimizden geleni yapmak istedik.
Bu konu ile ilgili arzu edenler
[email protected] adresine mail atabilirler.
Saygılarımla
Çağrı Günal
* * *
Çağrı bey, öncelikle yazmadan önce kimseye sormak diye bir şey olmaz, gelen ihbarla ilgili yazılır ve sonrasında gelen cevap da yayınlanır.
Önemli olan şey, Gülşen hayranlarının mağdur olması. Gerisi teferruat, bla bla.. Kedi sütü içmiş, ağaca çıkmış, inek dağa kaçmış, yanmış bitmiş kül olmuş!
O sebeple beni ve yılbaşı geccesini Gülşen’le geçirmek isteyenleri ilgilendiren tek şey, yılbaşı geccesinde Gülşen’le birlikte keyif yapamamalarıdır! Mağdur olmalarıdır.
Hala paralarını alamayan onlarca mağdur var. Bana mail atıyorlar. Bundan sonra sizin verdiğiniz mail adresine göndersinler. İnsanların mağduriyetini çözmek sizin, Gülşen’in ve de sevgilisi Ozan Çolakoğlu’nun en birinci görevidir.
Sorunları hala çözülemeyen arkadaşlar
[email protected] adresine mail atsınlar. Yine çözülmezse ben yine devreye girerim arkadaşlar..