SESS KULÜP’TEN ŞİKAYET VAR!

Kenan Erçetingöz
Kenan Erçetingöz
Yayın Tarihi : 09-11-2012 14:00
Sess, bir yılda çok iyi bir yere gelen mekan. Scotch’un müşterisini alan ve derli toplu bir mekan. Sahipleri de başta Emre Ergani ama asıl işe Nedim Binler bakıyor. Nedim ben diyeyim 20, siz deyin 30 yıldır bu camianın içinde. Bu şikayeti dikkate alacağını düşünüyorum. Rezervasyon yaptırmış insanların kapıda isimleri yok diye alınmaması çok kötü ve utanç verici bir durum. Süslenmiş-püslenmiş ve arkadaşlarınızı alıp gitmişsiniz ama kapıda cezalı gibi bekletiliyorsunuz. Hiç hoş değil, hem de hiç.. Emre, Sess’i ortağı Nedim’e bıraktı. Nedim Binler’in de bu konularda daha hassas olmasını diliyorum ve bu sorunu acilen çözmesini istiyorum. Cevap bekliyorum. * * * "Merhaba Kenan Bey Mekanlarla ilgili açtığınız tüketici paltformu için önce teşekkür etmek istiyorum. 20 yıldır İstanbul mekanlarını keyif ve sosyal aktivite anlamında gezerim, bilirim. En azından nereye gidilirken, ne giyilir, nasıl davranılır bunu da biliyoruz. Haftada bir gün iki gün arkadaşlarla çıkıp gezmek, yemek, içmek hayatın ayrı bir enerjisidir. Fakat bu gecce alemi artık ne hale geldi anlayamıyoruz. "Suyunu çıkardılar" desek yeridir. Eskiden kulüpler, restoranlar gelen giden müşterisini bilirdi. Talep ve mekan çoğaldıkça neler oluyor! Zaten çoğu ikinci yılı bulmuyor, ya el ya da isim değiştiriyor. Geccelerin tadı kaçıyor.... 6 Kasım geccesi Sess'e arkadaşın doğumgünü için rezervasyon yaptırdık. DJ Can Parlak arkadaşımdır, özellikle onun arcılığıyla yaptırdık. İki gün önce de oradaydık, alındık içeri, kimseye bulaşmadık, kavga gürültü çıkarmadık, adabımızla girip adabımızla çıktık. hesabımızı ödedik. Sess'in kapısındaki görevliler problemlidir, bir gün alırlar bir gün almazlar. Ehlikeyf yani bu görevli arkadaşlar ısrarla isim yok dedi. Biz hazırlanmış, kalkmış gelmişiz ve almıyorlar. Rezervasyonlu müşterisiyiz. İstanbul geccelerinde görülmüş bir şey değil yani rezervasyonlu müşteriyi almamak .Ya rezervasyon yapmayacaksın yada alacaksın ... Oranın üç tane patronu var yıllardır bu işin içinde olan, böyle bir şeye nasıl müsade ederler, nasıl olmasına izin verirler aklım almıyor. Oranın patronlarından Nedim Bey'in arkadaşları geldi kapıya onları da gönderiyorlardı. Belli ki Nedim Bey'in yakın arkadaşlarından beyefendiler "çekil kenara" dedi görevliye. Bir başka olay 20 yaşındaki 10-15 genç bir şişe içki açtırıyor, stand tutuyor sonra hesap gelince bir saat tantanasını yapıyorlar. Sess'e böyle müşteri müstahak dimi.... Patron Nedim Bey size şikayetimi pek hoş karşılamayabilir. O zaman rezervasyon muhabbetini kaldırsınlar. Kulüplerinden, kapıdaki iki görevlinin maskarası yapmasınlar müşterilerini. İçerde eli cebinde gezen, problemleri köşe bucakta seyreden bir işletme müdürleri mi ne var Yüksel Yılan diye bir beyefendi... El cepte gezmekle olmuyor bu işler. Ali Ünal'dan bir şeyler öğrenmesi gerek. Bir şikayetle 5 yıl önce Ali Bey'in saatlerce kapıdaki müşterileri nasıl içeriye alıyorlar diye kapıda durup, görevlileri seyrettiğini gördüm, işini profosyonellikle yapan başka oluyor tabii ki. Çünkü mekan kapılarında duran görevliler gardiyan gibi kapının önünde duruyor. İnsan dövecekmiş gibi bir imaja girmişler. İnsanlar oraya eğlenmeye geliyor. Onların görevi huzur kaçıranları engellemek, huzurlu olanları huzursuz etmek değildir . Bir mekanın güvenliği ayrıdır, halkla ilişkileri ayrıdır. Kapının önünde gülen "hoş geldiniz" diyen bir görevli olur ve oraya girebilecek müşteri kriterlerini bilir. Sürekli gelen giden müşterisini de bilir yani ... Bir mekanın kapısı yüzüdür, bedenidir ,müziği, dekoru ruhudur. Çalışanı kalbidir. Bunu anlamayan bir mekan zaten fazla ömürlü değildir. Müşterisi sadık olmaz. Yeni mekan açılır ama gider, İstanbul'da mekan çok.... Müşteriye saygı bekliyoruz .Sess'i size havale ediyoruz... Öznur Özken"