SARDUNYA, 240 TL’Yİ KABUL ETTİ!

Kenan Erçetingöz
Kenan Erçetingöz
Yayın Tarihi : 20-02-2012 12:29
Mekan sahibi Sedat Zincirkıran’la bir daha görüştüm, kredi kartı ekstresini gönderdim ve kabul etti. “Emre Bey ve eşini bir akşam Sardunya'ya misafir olarak bekliyoruz” dedi. Afiyet olsun Emre Bey.. Bir Pazarlık’tan daha iyi bir sonuç çıktı. Sizinde hakkınız var kazıklanmamaya. Lütfen her türlü şikayetlerinizi bana bildirin, hesap sorayım adınıza pazarlık yapayım. * * * [b]SARDUNYA ŞİKAYETE CEVAP VERDİ![/b] Sardunya şikayeti için mekanın sahibi Sedat Zincirkıran’la görüştüm. “Bana bir saat müsaade et, konuyu araştırayım size döneyim” dedi ve döndü; “Şikayet eden beyefendi 55-60 yaşlarında bir bey. Hanımefendiyle beraber gelmişler. Hanımefendinin çok güzel ve entresan bir şapkası varmış. Beyefendi tuvalete gittiği zaman, diğer genç müşteriler o şapkayla resim çektirmek istemiş. Beyefendi tuvalet dönüşünde bu manzarayı görünce yanlış anlamış. Herhangi bir tatsızlık durumu olmamış yani. Bizi yıllardır bilirsiniz Kenan Bey. Sardunya’da böyle durumlar asla yaşanmaz. Burası aile mekanı ve herkes gönlünce eğlenir. Diğer “kadeh sarı zeybek” konusunu da sordum çocuklara. Asla 40 TL fark alınmamış. İki kişi 200 TL alınmış. Sanırım beyefendi orada da bir yanlışlık yaptı diye düşünüyorum. Sardunya’da Bülent Özdemir gibi bir sanatçıyı izlemek için lütfen adambaşı 100 TL çok görülmesin.” * * * Sedat Zincirkıran’ı 30 yıldır tanırım. Sardunya’yı da iyi bilirim. Ufak hesap mekanı olmadığını da biliyorum. Ama şikayeti yapan Emre Güneş Bey 240 TL’lik hesap fişini gönderirse, onları bir gecce Sardunya’da ben ağarlatacağım. Lütfen şikayetlerinizi yaparken, hesap fişlerinizi, faturalarınızı da mail atın.. ----------------------------------------------------------------------------- [b]SARDUNYA’DAN ŞİKAYET GELDİ![/b] Bu “pazarlıkçı” iyi oldu vallahi. Patronlarda benim sayemde mekanlarında olup biteni öğrenmiş oluyorlar ve ona göre çeki-düzen veriyorlar. Her dakika mekanda ne olmuş, nereden bilecekler değil mi? Bu sektör için ben daha ne yapayım? Saçımı süpürge ettim vallahi. Herhalde ben ölünce heykelimi dikerler! Evet bu sefer şikayet “Sardunya” adlı mekan için geldi. Buyurun okuyalım, sonra pazarlığa başlayalım.. * * * Merhaba Kenan Bey; Sitenizden ve yayınlarınızdan çok yararlanıyorum. Hakkınızı helal edin. Ben Gaziantep'te yaşayan ve İstanbul da da işyeri olan bir iş adamıyım. 10-15 günde bir İstanbul gelirim ve gelmezden önce sitenizden tüyolar alarak programımı ve rezervasyonumu yaparım. 11.Şubat.2012 cumartesi yaşadığım bir durumu sizinle paylaşmak istedim. Bu paylaşımdaki amacım sizden GECCE oskarı alabilmiş bir mekan hakkında size bilgi vermek. Sevgilimle birlikte Bülent ÖZDEMİR beyi çok severiz. Onu dinlemek bizi çok mutlu eder. Cumartesi de öyle yaptık ve telefon açarak olur alıp gittik. Çok kalabalık olduğu için bara oturduk. Bu Sardunya ya en az onuncu gidişimizdir. Barmen arkadaş bize her zamanki gibi uygulamayı anlattı. Sınırsız yerli içki, çerez ve meyvenin kişi başı 100 TL olduğunu söyledi. Kabul ettik ve geccemiz Yeşil efe ile başladı. Üstad şarkıları döktürürken bizimde keyfimiz yerinde idi. Ben bir ara barda sarı zeybek rakısı gördüm.Barmenden ondan bir duble istedim. Sonra yeşil efe ile devam ettim. Gecce sonununda hesabı 2 kişi için 240 tl geldi. İtiraz ettiğimde sarı zeybek in yabancı içki statüsünde olduğunu söylediler. Yani bir duble sarı zeybek i 40 tl ye içtim. Bu hesapla ilgili durum. Ayrıca o gecce o mekanda yaşadığım nahoş bir olaydan da sizi haberdar etmek istiyorum. Bir ara wc ye kalktığımda bitişik masa daki müşterilerden birisi sevgilimin yalnız olduğunu düşünerek rahatsızlık verdi. Ben de durumu şefi çağırarak anlattım.3 kişinin etrafa rahatsızlık verdiğini çaresine bakılmasını istedim. Ama hiç birşey yapılmadı. Sizden mekan oskarı almış bir işletmenin böyle küçük hesaplara yenik düşmesi ve müşteri güvenliğini sağlayamaması gerçekten üzücü. Kaldı ki ben ve sevgilim Sardunyanın müdavimi sayılırız.Yıllar içinde orada çok güzel anılarımız vardır. Durumu bilgilerinize sunarım. Selam Ve Saygılarımla. Emre GÜNEŞ * * * Evet şikayeti okuduk. Fındıklı’daki Sardunya benimde çok sevdiğim mekanların başında gelir. Yukarıdaki yazılanlara inanmak istemiyorum ama dediğim gibi bazen gözden kaçan detaylar olabiliyor. Sardunya’nın patronu Sedat Zincirkıran bu mesleğe gönlünü adamış ve yıllardır titizlikle çalışan bir dostumuzdur. Emre Güneş’in şikayetini kendisiyle konuşacağım bakalım nasıl bir sonuç çıkacak?