İşte Back-Up'tan gelen cevap yazısı..
* * *
Sayın Kenan Erçetingöz
Üyemiz, 3 Temmuz 2014 tarihinde Özel Şoförlü Havaalanı Transferi Hizmeti’nden yararlanmak için rezervasyon yaptırmış, seyahat saatinde yaşanan sistemsel bir aksaklık nedeniyle maalesef hizmet sağlanamamıştır. Bu durumdan dolayı üyemizin mağdur olması bizi çok üzmüş ve bu mağduriyeti mümkün olan en düşük düzeye çekmek için üyemizle iletişime geçilmiştir. Öncelikle üyemizden özür dilenerek alternatifler kendisine sunulmuştur. Sorunu en kısa sürede çözmek adına ücreti tarafımızdan karşılanmak üzere ulaşımını taksiyle gerçekleştirmesi üyemize önerilmiş fakat üyemiz ilk etapta bu fikre sıcak bakmamıştır. Bunun üzerine kendisine başka transfer aracı yönlendireceğimiz üyemize iletilmiştir. Üyemiz, uçağını kaçırma ihtimalini düşünerek taksiyle ulaşımını gerçekleştireceğini tarafımıza bildirmiştir. Taksi ücretini ödememiz yine teklif edilmiş, faturayı yolladığı takdirde tarafımızdan karşılanacağı bildirilmiştir.
7 Temmuz 2014 tarihinde, üzüntümüzü bildirmek için üyemiz tekrar aranmış ve talep ettiği hizmet (Özel Şoförlü Transfer Hizmeti) hakkını kullanamadığı için üyelik limitinden düşmediği mevcut haklarına bir tane daha eklendiği kendisine iletilmiştir. Üyemiz de teşekkür ederek görüşmeyi sonlandırmış ve daha önce dile getirdiği iptal talebini yinelememiştir.
7 Temmuz 2014 tarihinde ise üyemiz dönüş seyahatini gerçekleştirmiş ve havaalanından özel şoförlü transfer aracıyla alınmıştır. Üyemiz, bu yolculuk özelinde şoförden kaynaklanan şikâyetlerini tarafımıza iletmiş ve şirketimiz araştırma yapılması için ilgili departmanları hemen bilgilendirmiştir... Ulaşım hizmetimizi sağlayan tedarikçi firmamız ile konu takip edilmektedir ve gerekli önlemler en kısa sürede alınacaktır.
Yaz döneminde sayısı 3 kat artan ve %99,9’undan olumlu geri dönüş aldığımız transfer hizmetlerimizde, üyemizin böyle bir sorun yaşaması bizi çok üzmüştür. Nadir de olsa bu aksaklıkların tekrar yaşanmaması ve üyelerimizin mağdur olmaması için gerekli tüm önlemler alınmıştır.
Önceliğimiz olan ‘müşteri memnuniyeti’ ilkemizden hareketle, üyemiz tekrar aranmış ve mağduriyetini unutturmak adına üyelik ücretinin kalan taksitlerini ödemeden hizmetlerden yararlanması kendisinden rica edilmiştir.
Üyemizin sorununu çözüme kavuşturduğumuzu umuyoruz… Olası sistemsel ve organizasyonel sorunların tekrar yaşanmaması için tüm tedbirlerin alındığını belirtmek isteriz.
Saygılarımızla,
Back-Up Müşteri İlişkileri
***
[b]Back Up'tan şikayet var![/b]
Selamlar Kenan Bey, paylaşmak istediğim konu Back Up üyeliğim ile ilgili.
Biz yıllardır ailem ile Back Up’a üyesiyiz. Fakat bugüne kadar sadece havaalanı transferlerinden faydalandık zira başka herhangi bir konu ile ilgili aradığımda sürekli ek ücret talep edildiği için sadece transfer hizmeti aldım.
03 temmuz 2014 tarihinde Florya'dan Sabiha Gökçen Havalimanı'na transfer talebimi tüm detayalarını vererek yazdırdım. Fakat o gün unutuldum ve Florya’dan Sabiha Gökçen’e kendi imkanlarım ile gittim. Saat 12'de aradığımda; 'neredesiniz?' diye hatalarını fark ettiler. Maslak’dan araç çıkarmaya kalktılar fakat bu tarafa trafik berbat durumdaydı, baktım IBB’den. Buraya gelişleri 13:30 olacaktı ve benim uçağım 15:45'te idi. Her yere erkenden gitmeye alışık olan ben o stresi yaşamak istemedim.
Telefonda bir sürü tartışma sonucu Ayvalık’a gittim ve fakat dönüş transferim olan 07 temmuz 2014 tarihinde bu sefer araç tam vaktinde geldi gelmesine ama bu sefer de şoför büyük bir ustalık ile sürekli emniyet şeridinden gitmeye çalışırken, tam ben uyaracak iken polisden cezayı yedi. Sürekli şerit değiştirerek araba kullanıp 30 kere şerit değiştirdiysek bunun sadece 3 yada 4 ünde sinyal verdi. Gerilerek eve sağ sağlim döndüm.
Back Up’ı ne zaman arasanız en az 7 dk. telefonda bekletilirsiniz gerekçeleri hep yoğunluk olur. Sanırım markanın bu kadar büyümesi karşısında artık yoğunluk ile baş edemiyorlar.
Telafi olarak bana bir transfer hakkı vermişler. Çok komik değil mi.. Zaten kullanamadığım transferi bana geri veriyor, şaka gibi. Üyeliğimizi artık ailece iptal edeceğiz. Aslında erken iptal talep ediyoruz çünkü taahhüt edilen hizmeti vermiyorlar ama tabii ki tahmin edersiniz ki kabul etmiyorlar bunu. Sizden ricam bu mailimi okurlarınız ile paylaşmanız çünkü sanırım bunlar rezil olmadan değişime gitmeyecekler. Belki diğer üyelere bir faydamız olur.
Teşekkürler
Ebru Doğdu
* * *
Ebru Hanım'ın şikayetini Back Up yetkilieriyle görüşüp, pazarlığı yapacağım..