URLA YOSUN RESTORAN KABUSU!

Kenan Erçetingöz
Kenan Erçetingöz
Yayın Tarihi : 02-08-2012 15:12
Sibel Hanım, doğal olarak hayli içerlemiş ve itaraz etmiş. Önce Sibel Hanım'ın şikayetini okuyalım, sonra pazarlığımızı yaparız. * * * İyi günler Kenan Bey 1 Ağustos 2012 çarşamba günü İZMİR-URLA-YOSUN RESTAURANT’ta eşimle yemek yiyelim dedik. 660 gr çupra, salatalık, domates, biber, soğan, rokadan oluşan saçma sapan basit bir salata ve 1 soda'dan oluşan siparişimize 90 lira ödedik. Ek olarak masada herhangi bir ikram yok, meze istemedik, sadece 1,5 lt su açtılar ve birde toplam 5 küçük dilimden oluşan ekmek sepeti... Yemek yerken 10 kedi eşlikçimizdi... Alerjik astımı olan biri olduğum için yemek değil, kabustu... Masa değiştirip bahçenin daha iç tarafına geçtiğimiz halde kediler oraya da geldiler... Garsonlardan tek bir hareket yok... Şimdi merak ediyorum biz bu fiyatı neye ödedik? 660 gr balığamı? (bu kadar pahalı olduğuna göre sanırım okyanustan tutuyorlar balığı) Basit bir salataya mı? Yoksa 1 sodaya mı? Ya da 10 kedinin yarattığı kabusa mı? Lütfen Kenan Bey bu konuyla ilgilenirseniz gerçekten çok mutlu edersiniz beni... Öfkeliyim gönlüme göre bir ziyafet çekip masayı donatmış olsaydım ya da ikramı bol olan bir restaurant olsaydı ya da tadı damağımda kalan bir yemek!!!!!! napalım hakettiler derdim.. Tek söyleyeceğim bin bir zorlukla kazandığımız o parayı HELAL etmiyorum desteğinizi esirgemiyeceğinizi düşünüyorum. Çünkü bu öfkemi bastırabilmek için, desteğinize çok ihtiyacım var Sevgi ve Saygılarımla SİBEL ekte Adisyon foto koydum Adisyon şöyle kuvör- 6.00 Tl 1 soda- 2.00 Tl salata- 8.00 Tl 660 gr Deniz Çupra (kilosu 100 lira) - 66.00 Tl TOPLAM:82 TL %10-----8 tl TOPLAM 90 TL %10 neyin nesi onu hiç anlamadım... * * * Sibel Hanım çok haklı.. Sebebi şu; Çünkü huzur ve keyif için gittiği bir mekanda huzursuz olmuş.. Mekan müşterisini kavramamış, o sevgiyi, o misafirperverliği göstermemiş.. Sonunda gelen hesap da müşteriyi çılgına çevirmiş. O kadar ki, “helal etmiyorum” durumuna bile gelmiş. Oysa, alerjik astım olduklarını söylemelerine ve masa değiştirmelerine rağmen kabusa dönüşen kedileri bir şekilde halledebilirlerdi. Kedilerle başlayan kabus, hak etmeyen hesapla birleşince ortaya “öfke” çıkmış. Bence ne olursa olsun “müşteri memnuniyeti” diye bir şey vardır. Müşterinin öfkesini ve kinini kazanmayacaksın, müşterini evine gelmiş gibi ağırlayacak ve öyle uğurlayacaksın. Yosun restoran sahibiyle görüşüp konunun pazarlığını yapacağım ve Sibel Hanıma “kedisiz” bir ortamda huzurlu bir yemek ısmarlayacağım.. [resim=20120802resim-185448F8][/resim]