Ortaköy Princess’ten cevap geldi!

Kenan Erçetingöz
Kenan Erçetingöz
Yayın Tarihi : 27-08-2013 15:37
Ortaköy Princess Otel Genel Müdürü Zeynep Karpuzcu’dan konuyla ilgili cevap geldi. Samimi bir cevap yazmış Zeynep Hanım.. Kendisininde dediği gibi insanların hayatlarının en mutlu günlerinin telafisi olmaz ama konaklamalı davet belki azıcık da olsa bir özür yerine geçebilir. Bu yaklaşımı için Zeynep hanıma teşekkür ediyorum fakat klimalar konusu benim de en hassas olduğum konudur. TV çekim ekibim palto ile dolaşır stüdyoda. O kadar soğuk severim.. İnsan, her sezon 100 davet yapmakla övünen Princess gibi bir otelde klimaların yetersiz olmamasını yeğler.. Klimalar yetersiz kalmış ki organizasyon geccesi içki ikramları, meyveler hoşgörülmüş! Bence bu olaydan otel de ders çıkarmalı ve organizasyona açılan penceresiz salon için daha güçlü klima tertibatı kurulmalı.. Ben sıcakta bunalarak evlenen çiftlere ömür boyu mutluluklar diliyorum ve Arzu Hanımın davetini kabul etmelerini istiyorum.. Mutluluklar.. * * * [b]Princess Otel Genel Müdürü Zeynep Karpuzcu’nun cevabı;[/b] Sayın Kenan Erçetingöz, Öncelikle böylesine bir olay için sizin karşınızda olmak gerçekten çok tatsız bir durum. Sizin gibi değerli bir gazeteci ve yorumcunun karşısına daha farklı ve olumlu bir durumla gelmiş olabilseydik… Organizasyon gününe gelince; Değerli misafirlerimizi hayatlarının bu en özel ve en güzel gününde üzmek aklımızın hiçbir köşesinden geçmezdi. Biz yıllardır bir düğün organizasyonunundan memnun kalıp , diğer yıllarda da bu memnuniyetini bize sezonda 100 davete ulaşmamızı sağlayan misafirlerimiz sayesinde devamlılığımızı sürdürmekteyiz. Misafirimiz Balo Salonumuzu ( ki kendisi Balo Salonu diye adlandırdıkları yazmış size) düğün gününden haftalar önce gelip görmüş ve satış ekibimizin de yardımlarıyla düğününü bu mekanda yapmaya karar vermiştir. (Bu arada diğer mekanımızda başka bir düğün organizasyonu vardı) Başta tereddütlerini belirtmiş ancak Güler Hanım ve Tayfun Bey’in de bilgilerine ve tecrübelerine (Güler Hanım 8, Tayfun Bey ise 15 yıldır otelimizde çalışmakta) dayanarak olumlu yönde karar verdiğini belirtmiş. Keşke tereddütle yaklaştığı bir yerde düğününü yapmamış olsaydı da bizde şuanda sizinle bu durumu yaşamasaydık… Takdir edersiniz ki klima soğukluğu kişiden kişiye değişen bir olgudur. Klimalı bir ortam birine çok soğuk gelirken, diğerine çok sıcak gelebilir. Teknik aletlerimizin bakımı her organizasyondan önce mutlaka tekrar çalıştırılarak kontrol edilir ve eğer bir sorun var ise giderilir. Misafirimiz düğün günü hiçbir yöneticiye ulaşamadığını söylemiş, oysa ki Güler Hanım saat 21.30’a kadar otelde düğünden sorumlu olarak görevinin başında idi. Misafirimizin düğününden bir gün öncede aynı salonda bir düğün daha vardı ve inanın kendileri ile bir problem yaşamadık. Klimalarımızda bir problem olmadığını ayrıca düğününden hemen bir gün sonra bizi arayan misafirimize de belirttik ama yine de böyle bir durum için Tayfun Bey bizzat defalarca özür dilediğini bildirdi. Tüm iyi niyetimiz ile organizasyon gecesi limitli olan içki servisini, limitsiz içki servisine çevirmiş, bununla da yetinmeyip menülerinde meyve olmamasına rağmen tüm masalarına meyve tabağı ikramı yapılmıştır. Kendileri ise hukuki yollara başvuracaklarını söyleyerek telefonu kapatmışlardır. Tabi ki hukuki yollara başvurabilirler bu onların en doğal hakkı… Sonuç olarak bir kez daha sizin de aracılığınız ile belirtmek isterim böylesine anlamlı ve güzel bir günü mahfetmek sizce bizim isteyebileceğimiz bir durum mudur? Tabi ki bu günün bir daha telafisi yok ancak misafirlerimizle tekrar bağlantıya geçilecek olup, kendilerini otelimizde konaklamalı bir akşam yemeğinde ağırlamak istediğimizi de bildireceğimizden emin olabilirsiniz… Saygılarımızla Zeynep Karpuzcu Genel Müdür