Big Chefs şikayeti hemen çözdü!

Kenan Erçetingöz
Kenan Erçetingöz
Yayın Tarihi : 30-04-2013 13:34
Daha önce birçok ünlü ismin arabasına da aynı muamele yapılmıştı ve hepsini çözmüştük. İnşallah bu konuyu da tatlıya bağlarız. Önce şikayeti okuyalım, hemen ardından pazarlığa başlayalım. * * * MERHABA KENAN BEY ; Tarabya Big Chefs'e 28 nisan 2013 günü akşam üzeri 15.30--17.00 saatleri arasında arkadaşlarımızla ve Ankara'dan gelen misafirimizle birlikte keyifli vakit geçirmek için gittik. Mekanda herhangi bir sıkıntı yaşamadık. Fakat çıkışta arabamızı beklerken valelerden çok çirkin bir hareket gördük ve eğer erken farketseydik geriye dönüp kavga bile edebilirdim. Tabii ki valeler kabul etmeyecek ve Big Chefs "vale bizim sorumluluğumuzda değil" diyecek diye dönmedim. Ve Ankaralı misafirimizin Atatürk Havaalanı'na yetişmesi gerekiyor diye yolda fark etmemize rağmen dönmedik . Arabamızı teslim aldık. Fakat arabayı park ederken sağ aynamızı bir yerde vurmuşlar ve çatlamış. Bizde bu olayı görmeyelim diye arabanın rengi olan beyaz bant ile ince bir şekilde kapatılmış. Bizi resmen enayi durumuna düşürdüler. Kaza denen şey tabii ki olabilir. Gel özür dile, "masrafı karşılarız" de. İnsanlık hali herkesin başına gelecek bir olay. Fakat valelerin terbiyesizlik yapması ve biz fark etmeyelim diye beyaz renk bant çekmesi nedir? Yapılan hareket çok ayıp, dolandırıcılık ,küstahlık müşteriyi kandırmadır. Bu demek oluyor ki valeler her renk bant alıp arabanın rengine göre çizdikleri, vurdukları yerleri bant ile kamufle ediyorlar. Sizin bu tarz konularla ilgili bizlere yardım ettiğinizi duymuştum. Size de teşekkürler, kolay gelsin. Kerem Bor * * * Evet şikayet bu. Bende hemen Big Chefs’i aratarak anında çözüm bulunmasını istedim ve yetkililerin yaklaşımı çok hızlı ve çok güzel oldu. Teşekkürler Big Chefs.. * * * Kenan Bey merhaba, Kerem Bey sabah saatlerinde bize de şikayetiyle ilgili ulaşmıştır. Konu Operasyon Müdürümüzün bilgisi ve takibi dahilindedir. Misafirimizle şikayetiyle ilgili iletişime geçilmiş, kendisi konuyla ilgili görüşmek ve bizden kaynaklı bir hata var ise telafisinin sağlanması amacıyla Tarabya şubemize yemeğe davet edilmiştir. Big Chefs Cafe Brasserie zinciri tüm şubelerinde yürütülen vale hizmetlerini outsource etmektedir. Vale hizmeti aldığımız firmanın genel müdürü de konuyla ilgili bilgilendirildi. Vale yanlış müdahalesinden kaynaklı tüm zarar tespit edildikten sonra telafi edilecektir. Uzun süredir beraber çalıştığımız vale arkadaşlarımızın, Big Chefs gibi özel bir marka için hizmet sunduklarının fazlasıyla bilincinde ve bu tarz bir aldatmacaya girmeyecek kadar profesyonel çalışanlar olduklarını belirtmek isteriz. Sizlere de ilginiz için çok teşekkür eder, konunun takibimizde olduğunu saygılarımla arz ederim. İyi çalışmalar, Tuba Yağız Big Chefs Kurumsal İletişim Müdürü