Sahide Özkan hanım da bizim Nişantaşı’nda açılan Pipa’daki rezervasyon zorluğuna dikkat çekmiş.
4 ay uğraşmış ve sonunda Pipa’ya gidebilmiş.. Ben de gitmiştim Pipa’ya çok beğendim. Hele yazın, üstü açılacak bahçe gibi harika bir mekan olacak diye düşünüyorum.
Sahide Özkan da ayrıca Happily Ever After’ı şikayet etmiş! Ne mekanmış gerçekten anlayamadım! Dünyada bu kadar çok şikayet edilen bir mekan yoktur sanırım!
* * *
Merhaba Kenan Bey ,
Pipa restaurant ile ilgili şikayetim var. Yaklaşık 4 ay boyunca bir restauranta rezervasyon yaptırılamaz mı? Sürekli söylenen cevap; notumuzu aldık sizi arayacağız. Neyse ki geçen hafta sonunda gidebildik. Yemekler gerçekten çok güzel ama rezervasyon konusunda bişeyler yapılmalı diye düşünüyorum.
Bunun dışında Happily Ever After ile ilgili şikayetleri okuyunca benim de aklıma yaşadıklarım geldi.
Bir keresinde 6 kişilik masaya 3 kişi oturmamıza izin vermediler. Mekanda sadece o masa boştu ama sayı nedeniyle oturtmadılar. Bir diğeri de dışarıda oturmak istediğimizde ancak yemek yiyebileceğimizi, çay ya da kahve içemeyeceğimizi söylediler. Çalışanlara diyecek bişey yok ama Ayşe Hanım’a sormak gerekir. Müşteri mennuniyeti herşeyin başında gelmedi. Çay da içsem, yemek de yesem, 'ben müşteriyim' mekandan geri çevrilmemem gerekiyor.
Teşekkürler
Sahide OZKAN
Vodatech Bilisim Proje ve Danismanlik