TAPS VE BEBEK KORU ŞİKAYETE CEVAP VERDİ!

Kenan Erçetingöz

16-04-2012 12:02

* * * Sizden aldığım yazıya çok üzüldüm. Bu zamana kadar on beş yıl özenle çalışmış bir firmanın, (hele böyle insani konularda hiç hata yapmamış, tekrar söylüyorum hiç hata yapmamış) belki bunu biraz esnetelim farkında olmadan bazı şeyler olabilir. Karı-koca, tatiller hariç 365 gün açılıştan kapanış saatine kadar işin başında olan bir firmanın üçüncü şahıslar tarafından (kapı önü hizmeti yapan valeler) bilgimiz dahilinde olmadan etkilenmesi bizi üzmektedir. Yıllardır belirli bir müşteri kitlesine hizmet veren firmamız, (ki müşterilerinin yüzde 70/80'i sabit müşteri) bilhassa hafta sonları güzel havalarda bir kıyamet pazarına dönen Bebek sahil şeridinde yürüyüş yapıp arada su istemeye gelen, WC kullanmak isteyen, özellikle çocuk, hamile, yaşlılar, kadın, erkek müşteri olmayan herkese, insanlık, kibarlık, medeniyet adına bedelsiz hizmet vermektedir… Biz açıldığımızdan beri tuvaletlerde, klozet üstü hijyenik otomatik, her seferinde kendini yenileyen, dönen naylon, ayrıca manuel özel kağıttan klozet kapak örtüsü, özel rulo tuvalet kağıdı, özel el yıkama antiseptik el sabunu, kolonya, el kremi, kağıt el havlusu, deodorant ve hava kokusu kullanmaktayız. Ayrıca tuvaletlerimiz her saat başı veya gerekli zamanlarda da personelimiz tarafından takip edilmektedir. Bütün bu özene rağmen hiçbir art niyet olmadan dışarıdan gelen ve müşteri olmayanlar da tuvaletlerimizi kullanabilmektedir. Zaten öncelikle iyi ağırlama prensibi ile hareket eden bizler, ticari konuyu sona bırakmaktadır. Onun için yazıdaki ticari konunun ön planda olması bizim üstümüze alındığımız bir konu değildir. Ancak burada iki önemli nokta var: 1) Bu kadar özen gösterilen tuvaletlerde içeriyi ve dışarıdan geleni ayrı ayrı mağdur etmemek için elimizden gelen her yardımı yapıp kolaylık sağlıyoruz. Ama hafta sonları bazen elliye yakın kişi dışarıdan tuvalate geliyor. Bazen bu kişilerin tuvalet adabı olmuyor, bazen iki-üç kişi giriyorlar, tuvalet dakikalarca kapanıyor ve ardından tekrar temizlik yapılıyor. Hatta bazıları çıkarken içerideki ünlülerle resim çektirmek istiyor? Buradaki bizim ve müşterimizin mağduriyeti ne olacak? 2) Müşteriye zarar verecek potansiyel tehlike. Geçmişte yaşanan iki olayda çantalar gitti İşte bunlara rağmen bile İNSANLIK, MEDENİYET, NEZAKET, KİBARLIK adına hizmete devammmmmmmm... Ayrıca gelen ikazınıza teşekkür ederiz. Sn. Oktay Gündoğdu ile görüştük o da bizim ilgilenmemizden çok memnun kaldı. Çok teşekkür etti. Sizlerin ve bizlerin bu konudaki hassasiyeti kendisini çok etkledi. Üçüncü şahısların bizi etkilemesi onu da üzdü. Valelerle de (her kimse bilmiyoruz) gerekli konuşmalar yapılacaktır. Sağlıkla, mutlulukla, sevdiklerinizle beraber iyi bir hayat dileriz. Saygılarımızla. OYA - MACİT EFLATUN ( BEBEK KORU KAHVESİ). * * * Macit Bey’in bu detaylı ve güzel açıklamalarına çok teşekkür ediyorum. Düşündüğüm Bebek Koru Kahvesi beni hiç yanıltmadı. Bu da Taps’ın cevabı.. Onlarda üzülmüşler. * * * Oktay Bey ; Öncelikle mailiniz için teşekkür ederiz. Belirtmek isteriz ki kızınızla beraber yaşadığınız olay bizi çok üzdü. Tamamen yönetim bilgisi haricinde gerçekleşen olay konusunda firmamızla hiçbir organik bağı bulunmayan, sadece kapımızdaki Vale hizmetini veren kişilerce size iletilen bilgi firma anlayışımızı yansıtmamaktadır. Mekanımızdan her hafta sonu onlarca kişi sadece tuvalet ihtiyacı konusunda yararlanmaktadır. Yaşattığımız sıkıntıyla ilgili özür dileriz. Saygılar Kayahan Göltepe * * * [b]TAPS VE BEBEK KORU’DAN “ÇİŞ” ŞİKAYETİ![/b] İlginç bir şikayet geldi. Zaman zaman insanın başına geliyor. Trafikte sıkışıyorsunuz ve tuvaletinizi nereye yapacağınızı şaşırıyorsunuz. Benim de çok başıma gelmiştir, gecceleri Etiler Şamdan her zaman imdadıma yetişmiştir. Yurt dışında alışverişlerde de aynı şey olur. Caddeleri gezerken tuvaletiniz gelir ve herhangi bir restorana girip yaparsınız. Kimse de bir şey demez, çünkü orada medeniyet var! Şikayet eden Oktay Bey, geçerli gerekçeyi de söylemiş, “yol geçen hanı olur” demiş ama bu 5 yaşında bir çocuk, müsaade edilebilirdi. Özellikle Bebek Koru Kahve’nin sahibi Macit Bey, çok kibar ve beyefendi bir insan. Onun böyle bir tavır içinde olacağını sanmıyorum. Sanırım bu iş kapıdaki arkadaşların ‘Kral’dan çok Kralcı’ olmalarıyla ilgili bir durum! * * * Kenan Bey Merhaba, Bu konu belki Eğlence mekanlarının genel değerlendirmesinin tamamen dışında bir konu ancak, bu tür mekanları işletenlerin ticari kaygılarla insani düşünce ve değerlerden gittikçe ne kadar uzaklaştıklarını gösteren faklı bir değerlendirme olacak, umarım dikkatiniz çeker, dikkatlerini çeker… Olay şu, Bebek’de sahilde 5 yaşında kızım ve annesi ile yürüyüş yapmaktaydık, Bebek Koru Kahve ve Tabs’ın olduğu yere yaklaştığımızda kızımın tuvaleti geldi, biz de tabii ki en yakın yer olarak bu iki mekanın tuvaletini kullanmak ümidi ile gittik. 5 yaşında bir çocuğunuz var ve bu bir kız çocuğu ise ona şunu diyemiyorsunuz kızım sen şimdi sıkıca çişini tut (özür dilerim), evimize geri dönelim çişini yap. Neyse kapıdaki arkadaşlar maalesef bize şu cevabı verdiler: “Patronlar izin vermiyor tuvaleti kullanamazsınız!” Onlara durumu anlatmaya çalışsam da maalesef bunu başaramadım. “Müdürünüzü çağırın” diyorum, o da yok. Tabs’dan bu cevabı alınca, Bebek Koru Kahve’den rica edelim dedik, maalesef oradan da aynı cevabı aldık. Kendi kendime şunu sordum: “Bu insanlar bu kadar duygu ve düşünceden yoksun mu?” Sanırım öyle.... Bir konuda haklı olabilirler, yol geçen hanı gibi orada tuvaletleri kullanmak isteyen bir sürü büyük insan gelebilir, onları nazikçe geri çevirebilirsiniz, anlarım, ancak 5 yaşında bir çocuk için bu şekilde bir davranış sergilemeleri sanırım bu işe nasıl baktıklarını gösteriyor. Bu durum insanları yolunacak kaz gibi görmelerinden kaynaklanıyor, ‘oturup kahve içersek’ kullanabilirmişiz. Bu daha da vahim ve saçma! Çok üzgün olduğumu belirtmek istiyorum, umarım bu durumla ilgili ufacık da olsa bir dokundurma yaparsınız. Teşekkürler Saygılarımla Oktay GÜNDOĞDU * * * Ben de şimdi 5 yaşındaki çocuğun çişini nereye yaptığını çok merak ettim.. Bakalım bu iki mekan bu ilginç şikayete ne cevap verecekler?
DİĞER YAZILARI Urla Yaz Mekan Rehberi 01-01-1970 03:00 Kenan Erçetingöz'ün yıldızlı mekanları 01-01-1970 03:00 Engelli rampasını da çözdük! 01-01-1970 03:00 Saçı yanan hemşirenin şikayeti ve kuaförün cevabı! 01-01-1970 03:00 Konya Japon Parkı'ndan şikayet var! 01-01-1970 03:00 "Nikki Beach Rezaleti"ne cevap bekliyorum! 01-01-1970 03:00 Dominos'tan basma kalıp cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Dominos Bebek şubesi kafayı yemiş! 01-01-1970 03:00 Uber’in 10 TL’lik hediyesi gözlerimi yaşarttı! 01-01-1970 03:00 Über’in “ukala” şöförleri! 01-01-1970 03:00 Mika Tur, hemen cevap ver! 01-01-1970 03:00 Burger King kavga olayı büyüyor! 01-01-1970 03:00 Burger King'ten cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Burger King, Instagram'da eleştirildi! 01-01-1970 03:00 Burger King'in ciddiyetsizliği! 01-01-1970 03:00 Burger King'ten şikayet var! 01-01-1970 03:00 Kenan Erçetingöz yazdı, Back-Up halletti 01-01-1970 03:00 Emre Ergani şikayete cevap verdi 01-01-1970 03:00 Suada G Balık, şikayete ne dedi? 01-01-1970 03:00 City's Sinema'da klima sorunu! 01-01-1970 03:00 Ulusoy&Varan sorunu çözdü! 01-01-1970 03:00 İzmir Sess'te müşteri hala kırgın! 01-01-1970 03:00 Sess İzmir'den cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Sess İzmir'den şikayet var!! 01-01-1970 03:00 Ulusoy-Varan'dan şikayet var! 01-01-1970 03:00 Bebek Kasap hamburgerinden şikayetim var! 01-01-1970 03:00 ŞehriKeyif'ten cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Ortaköy Princess’ten cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Ortaköy Princess otelden şikayet var! 01-01-1970 03:00 Çiçekgönder’den çok şikayet var! 01-01-1970 03:00 Mekanlarda dua odaları! 01-01-1970 03:00 Türkbükü Kaktüs Çiçeği’nden cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Tivibu ve Digitürk'ten şikayetçiyim! 01-01-1970 03:00 Hotel Odile şikayete cevap verdi! 01-01-1970 03:00 Antalya Hotel Odile n'aptın sen? 01-01-1970 03:00 Big Chefs şikayeti hemen çözdü! 01-01-1970 03:00 Turkcell'den şikayet var! 01-01-1970 03:00 İzmir Deniz Restaurant'tan şikayet var! 01-01-1970 03:00 Dizi sektöründeki dolandırıcılık! 01-01-1970 03:00 Yine Digitürk şikayeti! 01-01-1970 03:00 Cicekgonder.com'dan şikayet var! 01-01-1970 03:00 İzmir Sisim Meyhane'den cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Gülşen’in menajerinden cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Bunun sorumlusu Gülşen’dir! 01-01-1970 03:00 Yine Happily Ever After'dan şikayet geldi! 01-01-1970 03:00 Nusret, vale kazasını ödedi! 01-01-1970 03:00 Pronet özür diledi ve halletti! 01-01-1970 03:00 Digitürk'ten yine şikayet var! 01-01-1970 03:00 SESS KULÜP’TEN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 ALKATRAZ’DA YAŞI KÜÇÜK KIZLARA İÇKİ VERİLDİ Mİ? 01-01-1970 03:00 CAHİDE İÇİN İLGİNÇ ŞİKAYET, GÜZEL CEVAP! 01-01-1970 03:00 REZERVASYONDAN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 YURTİÇİ KARGO’DAN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 HAPPILY EVER AFTER ŞİKAYETLERİ BİTMİYOR! 01-01-1970 03:00 REİNA’DAKİ KÖŞEBAŞI’NDAN ŞİKAYET GELDİ! 01-01-1970 03:00 TARİHİ KARAKÖY BALIKÇISI’NDAN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 YÜKSEL BALIK ŞİKAYETE NASIL CEVAP VERDİ? 01-01-1970 03:00 BU KEZ GARSON MÜŞTERİDEN ŞİKAYETÇİ! 01-01-1970 03:00 URLA YOSUN RESTAURANT'TAN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 URLA YOSUN RESTORAN KABUSU! 01-01-1970 03:00 BURGER KING’TEN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 HAPPILY EVER AFTER BIKTIRDI! 01-01-1970 03:00 BURGER KING'DEN BİR ŞİKAYET DAHA! 01-01-1970 03:00 HOT POİNT’İ KUTLAMAK GEREKİR 01-01-1970 03:00 FRATELLİ LA BUFALA’DAN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 PİPA’DA REZERVASYON ZORLUĞU! 01-01-1970 03:00 YA-RE'DEN KURUMSAL(!) YANIT! 01-01-1970 03:00 HAPPİLY EVER AFTER, SAÇMALADI! 01-01-1970 03:00 DOORS GRUP, PAPAĞAN GİBİ HEP AYNI CEVAPLARI VERİYOR! 01-01-1970 03:00 DOORS, ROBOTA BAĞLAMIŞ! 01-01-1970 03:00 LOKMA CAFE, HASARI ÖDÜYOR! 01-01-1970 03:00 “BALIKÇI KAHRAMAN ÇOK KAZIK!” 01-01-1970 03:00 MOJİTO’DAN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 ALKOLLÜ MÜDÜR KOVULDU! 01-01-1970 03:00 FOÇA BALIK’TAN DETAYLI CEVAP! 01-01-1970 03:00 CAHİDE, MÜŞTERİSİNDEN ÖZÜR DİLEDİ! 01-01-1970 03:00 PAZARLIKÇI’YA ŞİKAYET YAĞIYOR! 01-01-1970 03:00 SESS ÖZÜR DİLEDİ! 01-01-1970 03:00 BLACKK’İN CEVABI TATMİN ETMEDİ! 01-01-1970 03:00 “KALABALIK”TAN BAĞIŞ MAKBUZU BEKLİYORUM! 01-01-1970 03:00 KIRINTI, TRAFİK CEZASINI ÖDÜYOR! 01-01-1970 03:00 KİTCHENETTE’DEN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 MÜŞTERİNİZE SAYGI DUYUN AYŞE KUCUROĞLU! 01-01-1970 03:00 VE.. RESTORAN ŞİKAYETE CEVAP VERDİ! 01-01-1970 03:00 MARANTA GUSTO OTOPARKINDAN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 BURGER KİNG’TEN AÇIKLAMA GELDİ! 01-01-1970 03:00 SARDUNYA, 240 TL’Yİ KABUL ETTİ! 01-01-1970 03:00 THE PLAZA ŞİKAYETİ KABUL ETTİ! 01-01-1970 03:00 ŞAYAN İŞKEMBECİSİ'YLE PAZARLIK! 01-01-1970 03:00 MÜTHİŞ PAZARLIK BAŞLIYOR! 01-01-1970 03:00