Suada G Balık, şikayete ne dedi?

Kenan Erçetingöz

17-04-2014 19:01

* * * Kenan Bey Merhaba, Size Suada G Balık yaşamış olduğumuz kötü tecrübeyi anlatmak istiyorum. Bu mekana gidecek olan müşteriler umarım benzer bir muamele görmezler. Geçtiğimiz Pazartesi akşam üzeri 5 civarında 3 kişi G Balık'a gittik. Mekanda bizimle birlikte sadece 3 masa dolu idi. Etrafta bir sürü garson olmasına rağmen bizim masamızla ilgilenen garson malesef arada bir masamıza uğradı. Hatta belli bir zaman sonra başka bir garsonla değişmiş. Boğazda bir balık restoranında başlangıçlardan ara sıcaklara her şey için aynı tabak kullanılır mı? Mezelerin suları üzerine ara sıcakları servis ettiler. Buna pek bir şey demedik ancak daha sonra yaşadıklarımız pes dedirtti. Gelen mezeler tane işi ve ufacık boyutlarda. Mesela kabak çiçeği dolması abartmıyorum bamya kadar. Diğer mezeler de çok küçüktü. Ana yemek kısmı daha da trajikomik. Lagos kızartma istedik. Gelen porsiyon neredeyse kibrit kutusu kadardı. Üstelik porsiyon fiyatı da 70 TL idi. İtiraz edince biraz daha getirelim dediler ancak daha sonra gelip lagos kalmamış tekir getirelim dediler. Demek ki kalan lagosu üçe bölüp bize paylaştırınca her birimize kibrit kutusu kadar kalmış. Baştan bize lagosun kalmadığını söylemeleri gerekirdi. Yemeğin sonunda ortaya istediğimiz şekerpare 1 adetti ve o da dolapta kalmaktan buz gibi olmuştu. Hesabı istedik. 3 kişi için 535 TL geldi. Bir baktık içmediğimiz 24 TL lik çorbada eklenmiş hesaba. İtiraz ettik ve bu yaşadıklarımızı restoranın müdürüne anlatmak istediğimiz söyledik. Her seferinde başka bir garson geldi. Israrlarımız sonucu müdür yardımcısı geldi. Boşluk yaşandığını söyledi ve özür diledi. Bize meyve ve tatlı ikramı yaptı. Hesapta da düzeltme yapacağını söyledi. Meyve ve tatlıyı yemeden kalkmak istedik. Hesap bu kez 400 TL geldi ancak bize mekanı öneren Denizbank'ın kredi kartını kullanmak istediğimizde garsonlardan biri "aaaa o zaman olmaz bu indirimi geri almak zorundayız çünkü Denizbank zaten %25 indirim yapıyor" dedi. "Müdürümüz yetkisi dışında size indirim yaptı zaten" dedi. Yanında müdür olmasına rağmen bu şekilde konuştu. Bizde yaptıklarının çok ayıp olduğunu söyledik. Müdüre de o varken garsonun bize bu şekilde açıklama yapmasının hiç yakışık almadığını söyledik. Memnuniyetimiz için yapmış oldukları indirimi geri almak istediklerinde pes artık dedik ve başka bir kredi kartı kullandık ve mekandan ayrıldık. Suada gibi bir yerde yaşadığımız bu kötü tecrübeyi başka hiç bir yerde yaşamadık. İyi günler dilerim. Gökhan Kara * * * Bu şikayetle ilgili Suada G Balık, anında yanıt verdi ve adisyonu gönderdi. G Balık'tan gelen açıklama ise şu şekilde; * * * Boğazda hiçbir restoranda başlangıç ve ara sıcak aynı tabakta servis edilmediği gibi bizim restoranımızda da aynı tabak kullanılmamıştır ve kesinlikle de kullanılmamaktadır. Lagos balığı siparişi verilmeden önce misafirimiz balığı mutfağa gelip porsiyonunun ne kadar olduğunu görmüştür. Sonrasında ise lagos balığından 3 porsiyon istemiştir fakat bu balığı ızgara yerine tava istemiştir. Garson arkadaşımız balığı servis ettiğinde balığın porsiyonunun çok küçük olduğunun şikayetini aldığında balığın tavada piştiği için boyutunda çekilme olduğunu belirtmiştir. Misafirimizin yemekten memnun kalması için (misafirimizin bilgisi dahilinde) ikram olarak farklı bir balık ilave edilmiştir. Servis edilen tüm ürünler günlük olarak hazırlanmaktadır. Bayat veya uzun süre bekletilmesi söz konusu değildir. Şekerpare adet olarak servis edilmektedir. Misafirimiz yemekten hoşnut kalmadığını dile getirince restoran müdür yardımcımız Kahraman Bey misafirimize tatlı ve meyve ikramında bulunmak istemiş ancak misafir kabul etmemiştir. Hesap istediğinde ise Kahraman Bey misafirimize (Denizbank kullanıcısı olduğunu bilmeden) indirim yapıp göndermiştir. Misafirimiz hesabı Denizbank kartıyla ödemek istediğinde garson arkadaşımız iki indirim olmayacağını sadece bir indirim yapabileceğini dile getirmiştir. 500 TL lik hesap 400 TL ye düşürülmüştür. Misafirin adisyonu ekte bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla Mahmut ERTÜRK * * * Sondan başlamam gerekirse, evet bir banka indirim yapıyorsa ikinci bir indirim yapılması söz konusu olmaz. Bu doğru. Ama garsonlar da müşterilerle muhatap olurken daha dikkatli olmalı ve çok fazla "arkadaş" ağzıyla konuşmamalı! Şekerpare'nin tek servis edilmesi doğrudur, yeteri derecede büyükse. ( 7 TL normal). Soğukluk derecesine bakmak lazım. Onun için birşey diyemeyeceğim ama G Balık'ın bayat bir ürün vereceğini sanmıyorum. Kibrit kutusu gibi lagos konusuna gelince burada bir problem olduğu belli. Ne kadar tavada küçülsede, o kadar da kibrit kutusu gibi olması mümkün değil bir porsiyon lagosun. Keşke müşteri bu tip durumlarda fotoğrafını da çekseydi. Ama G Balık da, porsiyonu küçük bulmuş ki, ekstra balık göndermeyi ihmal etmemiş! Ayrıca sonuçta da bir indirim yapmış. Sonuçta hep söylediğim şey; gelişen ve değişen İstanbul yeme-içme sektöründe mekanların müşterilerine çok daha yakın ilgi ve alaka göstermeleri gerektiğidir. Mekanlar da hata yapabilir ama artık müşteri, misafirleriyle gittiği yerde adam gibi servis ve kaliteli yemek yemek istiyor. Ödediği paranın karşılığını almak istiyor. En kısa sürece G Balık'a gideceğim ve teftiş edeceğim..
DİĞER YAZILARI Urla Yaz Mekan Rehberi 01-01-1970 03:00 Kenan Erçetingöz'ün yıldızlı mekanları 01-01-1970 03:00 Engelli rampasını da çözdük! 01-01-1970 03:00 Saçı yanan hemşirenin şikayeti ve kuaförün cevabı! 01-01-1970 03:00 Konya Japon Parkı'ndan şikayet var! 01-01-1970 03:00 "Nikki Beach Rezaleti"ne cevap bekliyorum! 01-01-1970 03:00 Dominos'tan basma kalıp cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Dominos Bebek şubesi kafayı yemiş! 01-01-1970 03:00 Uber’in 10 TL’lik hediyesi gözlerimi yaşarttı! 01-01-1970 03:00 Über’in “ukala” şöförleri! 01-01-1970 03:00 Mika Tur, hemen cevap ver! 01-01-1970 03:00 Burger King kavga olayı büyüyor! 01-01-1970 03:00 Burger King'ten cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Burger King, Instagram'da eleştirildi! 01-01-1970 03:00 Burger King'in ciddiyetsizliği! 01-01-1970 03:00 Burger King'ten şikayet var! 01-01-1970 03:00 Kenan Erçetingöz yazdı, Back-Up halletti 01-01-1970 03:00 Emre Ergani şikayete cevap verdi 01-01-1970 03:00 City's Sinema'da klima sorunu! 01-01-1970 03:00 Ulusoy&Varan sorunu çözdü! 01-01-1970 03:00 İzmir Sess'te müşteri hala kırgın! 01-01-1970 03:00 Sess İzmir'den cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Sess İzmir'den şikayet var!! 01-01-1970 03:00 Ulusoy-Varan'dan şikayet var! 01-01-1970 03:00 Bebek Kasap hamburgerinden şikayetim var! 01-01-1970 03:00 ŞehriKeyif'ten cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Ortaköy Princess’ten cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Ortaköy Princess otelden şikayet var! 01-01-1970 03:00 Çiçekgönder’den çok şikayet var! 01-01-1970 03:00 Mekanlarda dua odaları! 01-01-1970 03:00 Türkbükü Kaktüs Çiçeği’nden cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Tivibu ve Digitürk'ten şikayetçiyim! 01-01-1970 03:00 Hotel Odile şikayete cevap verdi! 01-01-1970 03:00 Antalya Hotel Odile n'aptın sen? 01-01-1970 03:00 Big Chefs şikayeti hemen çözdü! 01-01-1970 03:00 Turkcell'den şikayet var! 01-01-1970 03:00 İzmir Deniz Restaurant'tan şikayet var! 01-01-1970 03:00 Dizi sektöründeki dolandırıcılık! 01-01-1970 03:00 Yine Digitürk şikayeti! 01-01-1970 03:00 Cicekgonder.com'dan şikayet var! 01-01-1970 03:00 İzmir Sisim Meyhane'den cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Gülşen’in menajerinden cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Bunun sorumlusu Gülşen’dir! 01-01-1970 03:00 Yine Happily Ever After'dan şikayet geldi! 01-01-1970 03:00 Nusret, vale kazasını ödedi! 01-01-1970 03:00 Pronet özür diledi ve halletti! 01-01-1970 03:00 Digitürk'ten yine şikayet var! 01-01-1970 03:00 SESS KULÜP’TEN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 ALKATRAZ’DA YAŞI KÜÇÜK KIZLARA İÇKİ VERİLDİ Mİ? 01-01-1970 03:00 CAHİDE İÇİN İLGİNÇ ŞİKAYET, GÜZEL CEVAP! 01-01-1970 03:00 REZERVASYONDAN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 YURTİÇİ KARGO’DAN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 HAPPILY EVER AFTER ŞİKAYETLERİ BİTMİYOR! 01-01-1970 03:00 REİNA’DAKİ KÖŞEBAŞI’NDAN ŞİKAYET GELDİ! 01-01-1970 03:00 TARİHİ KARAKÖY BALIKÇISI’NDAN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 YÜKSEL BALIK ŞİKAYETE NASIL CEVAP VERDİ? 01-01-1970 03:00 BU KEZ GARSON MÜŞTERİDEN ŞİKAYETÇİ! 01-01-1970 03:00 URLA YOSUN RESTAURANT'TAN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 URLA YOSUN RESTORAN KABUSU! 01-01-1970 03:00 BURGER KING’TEN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 HAPPILY EVER AFTER BIKTIRDI! 01-01-1970 03:00 BURGER KING'DEN BİR ŞİKAYET DAHA! 01-01-1970 03:00 HOT POİNT’İ KUTLAMAK GEREKİR 01-01-1970 03:00 FRATELLİ LA BUFALA’DAN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 PİPA’DA REZERVASYON ZORLUĞU! 01-01-1970 03:00 TAPS VE BEBEK KORU ŞİKAYETE CEVAP VERDİ! 01-01-1970 03:00 YA-RE'DEN KURUMSAL(!) YANIT! 01-01-1970 03:00 HAPPİLY EVER AFTER, SAÇMALADI! 01-01-1970 03:00 DOORS GRUP, PAPAĞAN GİBİ HEP AYNI CEVAPLARI VERİYOR! 01-01-1970 03:00 DOORS, ROBOTA BAĞLAMIŞ! 01-01-1970 03:00 LOKMA CAFE, HASARI ÖDÜYOR! 01-01-1970 03:00 “BALIKÇI KAHRAMAN ÇOK KAZIK!” 01-01-1970 03:00 MOJİTO’DAN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 ALKOLLÜ MÜDÜR KOVULDU! 01-01-1970 03:00 FOÇA BALIK’TAN DETAYLI CEVAP! 01-01-1970 03:00 CAHİDE, MÜŞTERİSİNDEN ÖZÜR DİLEDİ! 01-01-1970 03:00 PAZARLIKÇI’YA ŞİKAYET YAĞIYOR! 01-01-1970 03:00 SESS ÖZÜR DİLEDİ! 01-01-1970 03:00 BLACKK’İN CEVABI TATMİN ETMEDİ! 01-01-1970 03:00 “KALABALIK”TAN BAĞIŞ MAKBUZU BEKLİYORUM! 01-01-1970 03:00 KIRINTI, TRAFİK CEZASINI ÖDÜYOR! 01-01-1970 03:00 KİTCHENETTE’DEN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 MÜŞTERİNİZE SAYGI DUYUN AYŞE KUCUROĞLU! 01-01-1970 03:00 VE.. RESTORAN ŞİKAYETE CEVAP VERDİ! 01-01-1970 03:00 MARANTA GUSTO OTOPARKINDAN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 BURGER KİNG’TEN AÇIKLAMA GELDİ! 01-01-1970 03:00 SARDUNYA, 240 TL’Yİ KABUL ETTİ! 01-01-1970 03:00 THE PLAZA ŞİKAYETİ KABUL ETTİ! 01-01-1970 03:00 ŞAYAN İŞKEMBECİSİ'YLE PAZARLIK! 01-01-1970 03:00 MÜTHİŞ PAZARLIK BAŞLIYOR! 01-01-1970 03:00