PAZARLIKÇI’YA ŞİKAYET YAĞIYOR!

Kenan Erçetingöz

19-03-2012 11:50

Meğerse insanlar İstanbul’da kendi kendilerine şikayet ederek, kazık yiyerek eğleniyorlar ve yemek yiyorlarmış. Şimdi şikayetlerine cevap verecek, ilgilenecek birisinin olması onlarında hoşuna gitti. Ben pazarlık edip şikayetleri çözdükçe, yeni şikayetler gelmeye devam ediyor. Aşağıdaki arşivde bir ay içinde gelen şikayetler ve çözümleri var. Kimisini misafir ettirdik, kimisinin trafik cezasını bile ödettik. Mekan sahipleri de çok memnun bu durumdan.. Her ne kadar şikayetler yayınlanmasa çok daha hoşlarına gidecek ama maalesef aracı kurum değiliz! Mekan sahipleride bu sayede, mekanlarında olup bitenleri, elemanarının müşterilere davranışlarını, kaçağı-kuçağı öğrenmiş oluyorlar. Evet, işte bir şikayet de Bebek Kitchenette’den geldi. Astoria Kitchenette’den şikayet gelince, Doors Grubu Sadakat Programları Müdürü Teuta Narazan hemen olaya el koymuştu. Bakalım aşağıdaki bu şikayet için kendileri nasıl bir cevap gönderecekler. Bu arada şikayeti gönderen Gizem Oflazoğlu da, Bodrum Kempinski Hotel Barboras Bay, PR Müdürü.. Sevgili Kenan Bey, Bir Kitchenette Bebek macerası da benden :) Yaklaşıkk 7 boş masa, dipte bahçede, oturuyoruz ama, malesef diyorlar teknik olarak kapalılıyız, servis veremiyoruz. Ama hemen yan masalarda yemek yiyorlar. Ne misafir karşılama, ne doğru düzgün konuşma ne birşey. Artık Lucca'da yer bulamayınca gidilen her yerden, hiçbir zaman gidilmemesi gereken bir yer haline geldi. Yurtdışında cafe açmakla olmuyor değil mi? Londra'nın muhteşem yeme-içme dünyasında, bu tavırlarla 1 gün yaşayamazlar. Sevgiler :) Gizem Oflazoğlu [b]CAHİDE’DEN ŞİKAYET VAR![/b] Merhaba Kenan Bey; Restoranlarda yaşanan sorunlarla ilgili yazılarınızı ilgiyle okuyorum. 10 Mart 2012 Cumartesi akşamı Cahide restoranda yemek yedik. Servis, yemek ve show çok güzeldi. Fakat tuvaletlerle ilgili detay çok can sıkıcıydı. Her zaman olduğu gibi bayanlar tuvaleti çok yoğun ve uzun sıralıydı. Tuvaletlerin bakımı ile ilgilenen bayan elinde ameliyat eldivenleri ile tuvaletlerde kullanılmış kağıtları iki eliyle avuçlayarak insanların arasından geçirerek el yıkama musluklarının yanında duran büyük çöpe kerelerce taşıdı. Taktir edersiniz ki bu yapılan sözüm ona temizlik çalışması son derece hijyen kurallarına aykırı bir davranış ama daha da kötüsü yine aynı eldivenler elinde olmak kaydıyla temiz tuvalet kağıtlarını yerlerine taktı. Bundan daha da fena olan aynı arkadaş tuvalette işini bitirdikten sonra içeride servis yoğunluğundan olmalı masalara yapılan yemek servisine yardım etti. Bu şahit olduğum olay neticesinde mekanlar ne kadar lüks olursa olsun orada çalışan insanların temizlik anlayışına mahkum olduğumuzu bir kere daha görmüş oldum. Kendi adıma şahit olduğum manzara karşısında tedbirimi alırım, bir daha mekana gitmem ama işletme bu konuda daha hassas davranmalı. En azından tuvalet bakımı için ayrı bir personel bulundurmalı ve son derece basit çözüm olan tuvalet çöplerine poşet koyma uygulamasını başlatabilir. Bu şikayetimle belki toplum sağlığına katkıda bulunmuş olurum. İyi çalışmalar dilerim Feride Gürbüz * * * Cahide ekibi bu konulara çok dikkat eder aslında. Şikayeti iletelim bakalım, Çapa Marka Genel Müdürü Barış Demirtaş nasıl bir cevap verecek görelim. [url=https://www.gecce.com.tr/yazarlar/pazarlikci/cahide-musterisinden-ozur-diledi]CAHİDE'NİN CEVABI İÇİN TIKLAYINIZ...[/url] [b]FOÇA BALIK’TAN ŞİKAYET VAR![/b] Kenan Abi, Geçen hafta sonu kız arkadaşımla spor sonrası öğle yemeğinde balık istedi canımız. Yakın olduğu için Ataşehir'de yeni açılan Foça Balıkçısı'na gitmeye karar verdik. Bir karar ki, ufak ve basit bir İstanbul'un göbeğinde balık yeme zevkini hem bize haram ettirdi hem de cüzdanımıza epeyce zararı oldu. Anlatayım.. Vakit öğle vakti, koca otoparkın boş olmasına ve arabamı kendim parketmeme rağmen vale hala anahtar istedi benden. Vermedim tabii ki. Restorana girdiğimizde normal olması gereken karşılanma olmadı ve biz nereye oturalım diye bakadururken uzaktan bir garson koşar gibi gelerek bizi yönlendirdi. Restoran'da tahminen 50 civarında masa var ve bunların sadece 2'si dolu idi biz girdiğimizde. Üstü kapalı olmasına rağmen sigara içilen taraf olarak tanımlanan, yola ve ötesindeki büyük bir inşaatın iskele dolu muhteşem şantiyesine bakan (Lütfen dikkat, boğaz manzarasına hiçte benzemeyen bir manzara bu) pencerinin önündeki bir masaya oturduk. Arkadaşım "şarap var mı" diye sordu. Bu durumda şarap menüsü yerine garsonun sadece "var" cevabı geldi. Birer kadeh beyaz şarap söylememize rağmen gelen şarap kırmızıydı. Hani restoran kalabalık olsa anlayacağım hata yapmış olabilirler diyecem ama, müşteriden çok garson vardı işletmede! Tipik kazıklama restoranlarında olduğu gibi, yemek menüsü hak getire idi... Garson balık çeşitlerini saydıktan sonra birer çupra yemeğe karar verdik. Çiftlik çuprası olduğunu söyledi garson sorduğumuzda. Balığımız geldiğinde gözlerime inanamadım! Bir balığı ikiye bölmüşlerdi ve kim büyük parçayı yiyecek diye de sorma gafletinde bulunuyorlardı! Arkadaşım neden bir kişiye tam balık getirmediklerini sordugunda "Bütün balık size çok olurdu hanımefendi" diye bir cevap geldi! Garsonlar aniden diyetisyen olmuş, bizim adımıza karar veriyorlardı! Kültablası olarak rakı kadehleri için kullanılan su dolu kuyu buz kabı getirdiler. "Bu mudur kültablası" diye sordugumuzda "evet" dediler, zabıta gelirse masada kültablası görmez ve ceza yazmaz dediler! Balık sonrası tatlı için helva istedik. Normal balıkçılar bunu sormadan ikram olarak getirir, aklınızda bulunsun. Ama Foça geleneği olmalı herhalde, hesaba ayrıyeten yazılmıştı bu helva. Hesap derken, en önemli konuya geldik... Birer kadeh şarap ve bir balığın iki yarısı için 130 TL hesap geldiğini görünce gözlerime inanamadım. Spor sonrası hafif ve sağlıklı bir yemek hızla sinir sistemlerimizi allak bullak ediyordu. Hesaba tekrar baktım ve bir çiftlik çuprası için 65 TL bedel yazıldığını gördüm! Garsona "çiftlik balığına bu kadar fiyat biçilir mi" diye sorduğumda, "hayır efendim o deniz çuprasıydı" cevabı geldi! Garsondan hesabı müdürüne götürerek tekrar gözden geçirmesini rica ettim. Aynı şeyi hangi normal, saygı değer bir restoranda yapsam, müdür masamıza kadar gelip durumu açıklama nezaketini gösterir, bildiğiniz gibi Kenan Abi. Burada öyle bir durum olmadı tabiiki. Net ve olumsuz bir cevaptan sonra hesabı ödedik ve arkadaşıma bu konuyu size yazacağıma dair söz vererek restorandan ayrıldık. Ben fena halde kazıklanmakdan ziyade, şikayetimi, normal bir öğle yemeğinin neden boş bir restoranda iki sıradan insana zehir edilmesi gerekliliği üzerine kuruyorum Kenan Abi. Gerçekten gerekli mi bu tavır sizce? Saygılarımla... Kemal Parlar [url=https://www.gecce.com.tr/yazarlar/pazarlikci/foca-baliktan-detayli-cevap]FOÇA BALIK'IN CEVABI İÇİN TIKLAYINIZ...[/url] * * * Dediğim gibi daha bir çok şikayet var ve hepsiyle tek tek ilgileniyorum. Cevaplar geldikçe, pazarlığı yaptıkça da yayınlıyorum. Sizinde hakkınız var kazıklanmamaya.. Her türlü şikayetlerinizi bana bildirebilirsiniz. Bekliyorum.
DİĞER YAZILARI Urla Yaz Mekan Rehberi 01-01-1970 03:00 Kenan Erçetingöz'ün yıldızlı mekanları 01-01-1970 03:00 Engelli rampasını da çözdük! 01-01-1970 03:00 Saçı yanan hemşirenin şikayeti ve kuaförün cevabı! 01-01-1970 03:00 Konya Japon Parkı'ndan şikayet var! 01-01-1970 03:00 "Nikki Beach Rezaleti"ne cevap bekliyorum! 01-01-1970 03:00 Dominos'tan basma kalıp cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Dominos Bebek şubesi kafayı yemiş! 01-01-1970 03:00 Uber’in 10 TL’lik hediyesi gözlerimi yaşarttı! 01-01-1970 03:00 Über’in “ukala” şöförleri! 01-01-1970 03:00 Mika Tur, hemen cevap ver! 01-01-1970 03:00 Burger King kavga olayı büyüyor! 01-01-1970 03:00 Burger King'ten cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Burger King, Instagram'da eleştirildi! 01-01-1970 03:00 Burger King'in ciddiyetsizliği! 01-01-1970 03:00 Burger King'ten şikayet var! 01-01-1970 03:00 Kenan Erçetingöz yazdı, Back-Up halletti 01-01-1970 03:00 Emre Ergani şikayete cevap verdi 01-01-1970 03:00 Suada G Balık, şikayete ne dedi? 01-01-1970 03:00 City's Sinema'da klima sorunu! 01-01-1970 03:00 Ulusoy&Varan sorunu çözdü! 01-01-1970 03:00 İzmir Sess'te müşteri hala kırgın! 01-01-1970 03:00 Sess İzmir'den cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Sess İzmir'den şikayet var!! 01-01-1970 03:00 Ulusoy-Varan'dan şikayet var! 01-01-1970 03:00 Bebek Kasap hamburgerinden şikayetim var! 01-01-1970 03:00 ŞehriKeyif'ten cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Ortaköy Princess’ten cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Ortaköy Princess otelden şikayet var! 01-01-1970 03:00 Çiçekgönder’den çok şikayet var! 01-01-1970 03:00 Mekanlarda dua odaları! 01-01-1970 03:00 Türkbükü Kaktüs Çiçeği’nden cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Tivibu ve Digitürk'ten şikayetçiyim! 01-01-1970 03:00 Hotel Odile şikayete cevap verdi! 01-01-1970 03:00 Antalya Hotel Odile n'aptın sen? 01-01-1970 03:00 Big Chefs şikayeti hemen çözdü! 01-01-1970 03:00 Turkcell'den şikayet var! 01-01-1970 03:00 İzmir Deniz Restaurant'tan şikayet var! 01-01-1970 03:00 Dizi sektöründeki dolandırıcılık! 01-01-1970 03:00 Yine Digitürk şikayeti! 01-01-1970 03:00 Cicekgonder.com'dan şikayet var! 01-01-1970 03:00 İzmir Sisim Meyhane'den cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Gülşen’in menajerinden cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Bunun sorumlusu Gülşen’dir! 01-01-1970 03:00 Yine Happily Ever After'dan şikayet geldi! 01-01-1970 03:00 Nusret, vale kazasını ödedi! 01-01-1970 03:00 Pronet özür diledi ve halletti! 01-01-1970 03:00 Digitürk'ten yine şikayet var! 01-01-1970 03:00 SESS KULÜP’TEN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 ALKATRAZ’DA YAŞI KÜÇÜK KIZLARA İÇKİ VERİLDİ Mİ? 01-01-1970 03:00 CAHİDE İÇİN İLGİNÇ ŞİKAYET, GÜZEL CEVAP! 01-01-1970 03:00 REZERVASYONDAN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 YURTİÇİ KARGO’DAN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 HAPPILY EVER AFTER ŞİKAYETLERİ BİTMİYOR! 01-01-1970 03:00 REİNA’DAKİ KÖŞEBAŞI’NDAN ŞİKAYET GELDİ! 01-01-1970 03:00 TARİHİ KARAKÖY BALIKÇISI’NDAN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 YÜKSEL BALIK ŞİKAYETE NASIL CEVAP VERDİ? 01-01-1970 03:00 BU KEZ GARSON MÜŞTERİDEN ŞİKAYETÇİ! 01-01-1970 03:00 URLA YOSUN RESTAURANT'TAN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 URLA YOSUN RESTORAN KABUSU! 01-01-1970 03:00 BURGER KING’TEN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 HAPPILY EVER AFTER BIKTIRDI! 01-01-1970 03:00 BURGER KING'DEN BİR ŞİKAYET DAHA! 01-01-1970 03:00 HOT POİNT’İ KUTLAMAK GEREKİR 01-01-1970 03:00 FRATELLİ LA BUFALA’DAN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 PİPA’DA REZERVASYON ZORLUĞU! 01-01-1970 03:00 TAPS VE BEBEK KORU ŞİKAYETE CEVAP VERDİ! 01-01-1970 03:00 YA-RE'DEN KURUMSAL(!) YANIT! 01-01-1970 03:00 HAPPİLY EVER AFTER, SAÇMALADI! 01-01-1970 03:00 DOORS GRUP, PAPAĞAN GİBİ HEP AYNI CEVAPLARI VERİYOR! 01-01-1970 03:00 DOORS, ROBOTA BAĞLAMIŞ! 01-01-1970 03:00 LOKMA CAFE, HASARI ÖDÜYOR! 01-01-1970 03:00 “BALIKÇI KAHRAMAN ÇOK KAZIK!” 01-01-1970 03:00 MOJİTO’DAN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 ALKOLLÜ MÜDÜR KOVULDU! 01-01-1970 03:00 FOÇA BALIK’TAN DETAYLI CEVAP! 01-01-1970 03:00 CAHİDE, MÜŞTERİSİNDEN ÖZÜR DİLEDİ! 01-01-1970 03:00 SESS ÖZÜR DİLEDİ! 01-01-1970 03:00 BLACKK’İN CEVABI TATMİN ETMEDİ! 01-01-1970 03:00 “KALABALIK”TAN BAĞIŞ MAKBUZU BEKLİYORUM! 01-01-1970 03:00 KIRINTI, TRAFİK CEZASINI ÖDÜYOR! 01-01-1970 03:00 KİTCHENETTE’DEN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 MÜŞTERİNİZE SAYGI DUYUN AYŞE KUCUROĞLU! 01-01-1970 03:00 VE.. RESTORAN ŞİKAYETE CEVAP VERDİ! 01-01-1970 03:00 MARANTA GUSTO OTOPARKINDAN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 BURGER KİNG’TEN AÇIKLAMA GELDİ! 01-01-1970 03:00 SARDUNYA, 240 TL’Yİ KABUL ETTİ! 01-01-1970 03:00 THE PLAZA ŞİKAYETİ KABUL ETTİ! 01-01-1970 03:00 ŞAYAN İŞKEMBECİSİ'YLE PAZARLIK! 01-01-1970 03:00 MÜTHİŞ PAZARLIK BAŞLIYOR! 01-01-1970 03:00