Nusret, vale kazasını ödedi!

Kenan Erçetingöz

25-12-2012 10:53

Amacım zaten bu.. Aracılık yapıp sorunu çözmek ve bugüne kadar bir çok sorunu çözdüm. "Bu kadar işin-gücün arasında bunlarla niye uğraşıyorsun?" diyeceksiniz. Çünkü, İstanbul gibi bir metropolde medeni şekilde yaşanmasını, yenmesini, içilmesini ve medenice eğlenilmesini istiyorum. Ve İstanbul mekanlarının da medeni olması gerektiğine inanıyorum. Elmalarla-armutların ayrılmasını, herkesin kendine çeki-düzen vermesini, müşterisini keriz yerine koymayıp, insan gibi davranmasını istiyorum. Ve bu konuda sorun yasayan müşteriler derdini anlatacak kimse bulamıyor! Anlatsa da sorun çözülmüyor.. Yani bugüne kadar çözülmüyordu! "Pazarlıkçı" köşesiyle ben artık bu gerçek sorunları çözmeye çalışıyorum. İste size bir örnek.. Gizem Yılmaz adlı müşteri Nusret'e gitmiş ve vale arabasını çarpmış. Önce şikayet mailini okuyalım, sonra çözüme gidelim. Bakalım nasıl çözeceğiz? * * * İyi günler Kenan Bey, Ben size başımdan geçen ve sizi de yakından ilgilendireceğini düşündüğüm bir olayı anlatmak istiyorum. Geçtiğimiz hafta kuzenlerim ve ben, Etiler Nusret'e yemeğe gittik. Yemek sırasında orda görevli arkadaşlardan Hakan Bey geldi ve adı Emrah olan bir valenin arabamı çarptığını söyledi. Ben de ‘tamam önemli değil arabam kaskolu kasko halleder’ dedim ve çok rica ederek kaskoya kazanın onların yaptığını söylememelerini tüm faturayı kendilerinin karşılayacaklarını söylediler. Bende Fiat servisinde yaptırmak istediğimi ve arabam servisteyken kaskom bana araba tahsil edeceğinden onlardan da bunları talep ettim. Onlar da bunları yapamayacaklarını arabamı kaskodan yaptırmamı ve hem sigorta farkı bedelini hem de çıkan faturayı kendilerinin karşılayacaklarının büyük bir firma olduklarının ve sözlerini tutacaklarının garantisini verdiler. Arabam cumartesi günü çıktı faturamla beraber gittim. Şirketle konuşup yarın arayacaklarını söylediler. Bugün sabah aradılar beni ve bu parayı bana ödemelerinin imkansız olduğunu söylediler. Arabam daha bir senelik bile değildi. Hem arabamın değerini düşürdüler, hem sigorta olarak beni zarara uğrattılar, hem beni iki gün arabasız kalarak mağdur ettiler hem de sözlerinde durmadılar. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bana bir fikir verirseniz çok memnun olurum. Gizem Yılmaz * * * İşte bir mağdur. "Pazarlıkçı"dan önce bu konu böyle kapanır giderdi, Gizem Hanım kimseye derdini anlatamazdı. Kaza olmuş, bitmiş, rapor yok, kanıt yok, vs. vs. Ama "Pazarlıkçı", hemen Nusret'in bağlı olduğu Dream firmasına ulaştı ve pazarlamadan sorumlu genel müdür yardımcısı Yelda Yaşar'la konuyu görüştü. Yelda Hanım "Araştırıp size döneceğim Kenan Bey" dedi ve hızlı bir dönüşle aynı gün, gecce 23.46'da mail atarak konunun hallolduğunu belirtti. * * * Kenan Bey iyi akşamlar, Öğleden sonra müşterimize ulaşılmış ve yaşadığı olay birlikte irdelenerek yaşanmış olan mağduriyetin giderilmesi için gerekli aksiyonda müşterimiz ile uzlaşılmıştır. Müşterimize gerekli ödeme hemen yapılacaktır. Bilgilendirmeniz için tekrar teşekkür ederim. Yelda Yasar Dream Grubu Pazarlamadan sorumlu genel müdür yardımcısı * * * İşte bu.. İşte olması gereken, İstanbul'a yakışan, müşterisine değer veren firma bu.. Doğuş grubuna bağlı olan Dream yiyecek-içecek firması. Helal olsun, tebrik ederim, bravo.. Hep eleştiriyoruz ama doğru işler yapıldığında da alkışlamak gerekiyor. Nusret bu yüzden Nusret oluyor.. Eti güzel, servisi güzel, müşteriye bakış açısı güzel.. Darısı diğer mekanların başına!
DİĞER YAZILARI Urla Yaz Mekan Rehberi 01-01-1970 03:00 Kenan Erçetingöz'ün yıldızlı mekanları 01-01-1970 03:00 Engelli rampasını da çözdük! 01-01-1970 03:00 Saçı yanan hemşirenin şikayeti ve kuaförün cevabı! 01-01-1970 03:00 Konya Japon Parkı'ndan şikayet var! 01-01-1970 03:00 "Nikki Beach Rezaleti"ne cevap bekliyorum! 01-01-1970 03:00 Dominos'tan basma kalıp cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Dominos Bebek şubesi kafayı yemiş! 01-01-1970 03:00 Uber’in 10 TL’lik hediyesi gözlerimi yaşarttı! 01-01-1970 03:00 Über’in “ukala” şöförleri! 01-01-1970 03:00 Mika Tur, hemen cevap ver! 01-01-1970 03:00 Burger King kavga olayı büyüyor! 01-01-1970 03:00 Burger King'ten cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Burger King, Instagram'da eleştirildi! 01-01-1970 03:00 Burger King'in ciddiyetsizliği! 01-01-1970 03:00 Burger King'ten şikayet var! 01-01-1970 03:00 Kenan Erçetingöz yazdı, Back-Up halletti 01-01-1970 03:00 Emre Ergani şikayete cevap verdi 01-01-1970 03:00 Suada G Balık, şikayete ne dedi? 01-01-1970 03:00 City's Sinema'da klima sorunu! 01-01-1970 03:00 Ulusoy&Varan sorunu çözdü! 01-01-1970 03:00 İzmir Sess'te müşteri hala kırgın! 01-01-1970 03:00 Sess İzmir'den cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Sess İzmir'den şikayet var!! 01-01-1970 03:00 Ulusoy-Varan'dan şikayet var! 01-01-1970 03:00 Bebek Kasap hamburgerinden şikayetim var! 01-01-1970 03:00 ŞehriKeyif'ten cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Ortaköy Princess’ten cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Ortaköy Princess otelden şikayet var! 01-01-1970 03:00 Çiçekgönder’den çok şikayet var! 01-01-1970 03:00 Mekanlarda dua odaları! 01-01-1970 03:00 Türkbükü Kaktüs Çiçeği’nden cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Tivibu ve Digitürk'ten şikayetçiyim! 01-01-1970 03:00 Hotel Odile şikayete cevap verdi! 01-01-1970 03:00 Antalya Hotel Odile n'aptın sen? 01-01-1970 03:00 Big Chefs şikayeti hemen çözdü! 01-01-1970 03:00 Turkcell'den şikayet var! 01-01-1970 03:00 İzmir Deniz Restaurant'tan şikayet var! 01-01-1970 03:00 Dizi sektöründeki dolandırıcılık! 01-01-1970 03:00 Yine Digitürk şikayeti! 01-01-1970 03:00 Cicekgonder.com'dan şikayet var! 01-01-1970 03:00 İzmir Sisim Meyhane'den cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Gülşen’in menajerinden cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Bunun sorumlusu Gülşen’dir! 01-01-1970 03:00 Yine Happily Ever After'dan şikayet geldi! 01-01-1970 03:00 Pronet özür diledi ve halletti! 01-01-1970 03:00 Digitürk'ten yine şikayet var! 01-01-1970 03:00 SESS KULÜP’TEN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 ALKATRAZ’DA YAŞI KÜÇÜK KIZLARA İÇKİ VERİLDİ Mİ? 01-01-1970 03:00 CAHİDE İÇİN İLGİNÇ ŞİKAYET, GÜZEL CEVAP! 01-01-1970 03:00 REZERVASYONDAN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 YURTİÇİ KARGO’DAN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 HAPPILY EVER AFTER ŞİKAYETLERİ BİTMİYOR! 01-01-1970 03:00 REİNA’DAKİ KÖŞEBAŞI’NDAN ŞİKAYET GELDİ! 01-01-1970 03:00 TARİHİ KARAKÖY BALIKÇISI’NDAN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 YÜKSEL BALIK ŞİKAYETE NASIL CEVAP VERDİ? 01-01-1970 03:00 BU KEZ GARSON MÜŞTERİDEN ŞİKAYETÇİ! 01-01-1970 03:00 URLA YOSUN RESTAURANT'TAN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 URLA YOSUN RESTORAN KABUSU! 01-01-1970 03:00 BURGER KING’TEN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 HAPPILY EVER AFTER BIKTIRDI! 01-01-1970 03:00 BURGER KING'DEN BİR ŞİKAYET DAHA! 01-01-1970 03:00 HOT POİNT’İ KUTLAMAK GEREKİR 01-01-1970 03:00 FRATELLİ LA BUFALA’DAN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 PİPA’DA REZERVASYON ZORLUĞU! 01-01-1970 03:00 TAPS VE BEBEK KORU ŞİKAYETE CEVAP VERDİ! 01-01-1970 03:00 YA-RE'DEN KURUMSAL(!) YANIT! 01-01-1970 03:00 HAPPİLY EVER AFTER, SAÇMALADI! 01-01-1970 03:00 DOORS GRUP, PAPAĞAN GİBİ HEP AYNI CEVAPLARI VERİYOR! 01-01-1970 03:00 DOORS, ROBOTA BAĞLAMIŞ! 01-01-1970 03:00 LOKMA CAFE, HASARI ÖDÜYOR! 01-01-1970 03:00 “BALIKÇI KAHRAMAN ÇOK KAZIK!” 01-01-1970 03:00 MOJİTO’DAN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 ALKOLLÜ MÜDÜR KOVULDU! 01-01-1970 03:00 FOÇA BALIK’TAN DETAYLI CEVAP! 01-01-1970 03:00 CAHİDE, MÜŞTERİSİNDEN ÖZÜR DİLEDİ! 01-01-1970 03:00 PAZARLIKÇI’YA ŞİKAYET YAĞIYOR! 01-01-1970 03:00 SESS ÖZÜR DİLEDİ! 01-01-1970 03:00 BLACKK’İN CEVABI TATMİN ETMEDİ! 01-01-1970 03:00 “KALABALIK”TAN BAĞIŞ MAKBUZU BEKLİYORUM! 01-01-1970 03:00 KIRINTI, TRAFİK CEZASINI ÖDÜYOR! 01-01-1970 03:00 KİTCHENETTE’DEN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 MÜŞTERİNİZE SAYGI DUYUN AYŞE KUCUROĞLU! 01-01-1970 03:00 VE.. RESTORAN ŞİKAYETE CEVAP VERDİ! 01-01-1970 03:00 MARANTA GUSTO OTOPARKINDAN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 BURGER KİNG’TEN AÇIKLAMA GELDİ! 01-01-1970 03:00 SARDUNYA, 240 TL’Yİ KABUL ETTİ! 01-01-1970 03:00 THE PLAZA ŞİKAYETİ KABUL ETTİ! 01-01-1970 03:00 ŞAYAN İŞKEMBECİSİ'YLE PAZARLIK! 01-01-1970 03:00 MÜTHİŞ PAZARLIK BAŞLIYOR! 01-01-1970 03:00