KİTCHENETTE’DEN CEVAP GELDİ!

Kenan Erçetingöz

09-03-2012 14:56

Önemli olan İstanbul restoranların kalitesinin artması ve müşteri memnuniyeti. Ben bu köşede, “bedava restoran müfettişliği” yapıyorum. Mekanlara fayda sağlıyorum. Kitchenette cevabında benim en dikkatimi çeken konu ise “Sadakat Programları Müdürü” oldu! Hiç böyle bir pozisyon olduğunu bilmiyordum, onu da öğrenmiş oldum. Güzel bir pozisyon.. İnşallah amacına uygun şekilde çalışmaya ve İstanbullu’yu memnun etmeye devam ederler. * * * Sayin Nesrin Şirvan, Kaliteli yiyecek ve hizmet anlayışını grubumuza bağlı tüm işletmelerimizde uygulamak üzere geliştirdiğimiz sistemlerimiz sizlerin bildirdiği öneri ve eleştiriler dikkate alınarak şekillendirilmektedir. Bu nedenle, 12 Mart 2012 tarihinde Kitchenette Astoria ile ilgili görüşleriniz www.gecce.com sitesine yapmış olduğunuz yazılı uyarı ile tarafımıza ulaşmıştır. Söz konusu şikayetinizle ilgili olarak yönetim kurulumuz ve tüm üst düzey yöneticilerimiz bilgilendirilmiştir. Öncelikle, servis kalitesinde yaşamış olduğunuz aksaklık için özür dileriz. Kitchenette, bir İstanbul Doors Group markası ve işletmesi olup, grubumuzun kalite standartları çerçevesinde yönetilmesi için gereken düzenli eğitimler verilmekte ve denetimler yapılmaktadır. Kitchenette müşterilerinden gelen tüm eleştiriler bu noktada dikkate alınmakta ve takibi yapılmaktadır. Kitchenette Astoria şubemiz hakkında tarafınızdan iletilen şikayete istinaden, İstanbul Doors Group kalite standartlarında servis verilmesi adına, Kitchenette İşletme Koordinatörümüz ve ekibi, standart denetleme rutinimizin dışında, gerekli iyileştirmelerin ve uyarıların yapılması konusunda işletmelerimizde bir denetim daha gerçekleştirmiştir. Benzer bir durumun tekrar yaşanmaması için gerekli eğitim programınının tekrarlanacağını bilmenizi isteriz. Değerli yorumlarınızı bizlerle paylaştığınız için tekrar teşekkür eder, sizi ve sevdiklerinizi Kitchenette’lerde her zaman ağırlamaktan memnuniyet duyacağımızı belirtiriz. Saygılarımla Teuta Narazan Sadakat Programları Müdürü | Loyalty Programs Manager [b]KITCHENETTE’DEN ŞİKAYET VAR![/b] Bende duyuyordum benzer şikayetler ama fazla önemsememiştim. Aşağıdaki şikayetten sonra işi ciddiye almanın ve mekanı uyarmanın zamanı geldi. Gerçi Doors Grubu çok yoğun. Bu yoğunluk arasında müşterilerinin bu şikayetine cevap verirler mi bilmiyorum ama en azından okumaları bile yeterli diye düşünüyorum. İstanbul değişiyor diyorum. Artık müşterinin sesine kulak verme zamanı geldi de geçiyor bile.. İstanbul’da o kadar çok alternatif var ki, mekanlar kendilerine bir çeki-düzen vermek zorundalar. Astoria Kitchenette’le ilgili şikayeti okuyalım. Sonra da mekanı uyaralım bakalım ne çıkacak? * * * Merhaba Kenan Bey The Doors grup büyümeye devam ediyor bu oldukça güzel…. güzel olmayan ise Kitchenette markasına olan güvenimizin artık azalması. Bugün Astoria kitchnette idik. 12.05 de oturduk. Basit bir salata istedik bir de portakal suyu 12.50 de kavga dövüş geldi. İş toplantımıza geç kaldık hesap için esktra 15. Dak. Bekledik. O sinirle toplantımız da verimsiz geçti.. yemek kalitesinin düşüklüğü bir yana servis kalitesi de sorgulanmalı kısacası kitchnette böyle giderse yakında kendine müşteri bulamayacak en azından biz asla gitmeyeceğiz…..bunu bir İzmirli hemşerim olarak size yazmak istedim. Çok ama çok yazık… Nesrin ŞİRVAN Marketing&Investor Relations Director
DİĞER YAZILARI Urla Yaz Mekan Rehberi 01-01-1970 03:00 Kenan Erçetingöz'ün yıldızlı mekanları 01-01-1970 03:00 Engelli rampasını da çözdük! 01-01-1970 03:00 Saçı yanan hemşirenin şikayeti ve kuaförün cevabı! 01-01-1970 03:00 Konya Japon Parkı'ndan şikayet var! 01-01-1970 03:00 "Nikki Beach Rezaleti"ne cevap bekliyorum! 01-01-1970 03:00 Dominos'tan basma kalıp cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Dominos Bebek şubesi kafayı yemiş! 01-01-1970 03:00 Uber’in 10 TL’lik hediyesi gözlerimi yaşarttı! 01-01-1970 03:00 Über’in “ukala” şöförleri! 01-01-1970 03:00 Mika Tur, hemen cevap ver! 01-01-1970 03:00 Burger King kavga olayı büyüyor! 01-01-1970 03:00 Burger King'ten cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Burger King, Instagram'da eleştirildi! 01-01-1970 03:00 Burger King'in ciddiyetsizliği! 01-01-1970 03:00 Burger King'ten şikayet var! 01-01-1970 03:00 Kenan Erçetingöz yazdı, Back-Up halletti 01-01-1970 03:00 Emre Ergani şikayete cevap verdi 01-01-1970 03:00 Suada G Balık, şikayete ne dedi? 01-01-1970 03:00 City's Sinema'da klima sorunu! 01-01-1970 03:00 Ulusoy&Varan sorunu çözdü! 01-01-1970 03:00 İzmir Sess'te müşteri hala kırgın! 01-01-1970 03:00 Sess İzmir'den cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Sess İzmir'den şikayet var!! 01-01-1970 03:00 Ulusoy-Varan'dan şikayet var! 01-01-1970 03:00 Bebek Kasap hamburgerinden şikayetim var! 01-01-1970 03:00 ŞehriKeyif'ten cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Ortaköy Princess’ten cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Ortaköy Princess otelden şikayet var! 01-01-1970 03:00 Çiçekgönder’den çok şikayet var! 01-01-1970 03:00 Mekanlarda dua odaları! 01-01-1970 03:00 Türkbükü Kaktüs Çiçeği’nden cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Tivibu ve Digitürk'ten şikayetçiyim! 01-01-1970 03:00 Hotel Odile şikayete cevap verdi! 01-01-1970 03:00 Antalya Hotel Odile n'aptın sen? 01-01-1970 03:00 Big Chefs şikayeti hemen çözdü! 01-01-1970 03:00 Turkcell'den şikayet var! 01-01-1970 03:00 İzmir Deniz Restaurant'tan şikayet var! 01-01-1970 03:00 Dizi sektöründeki dolandırıcılık! 01-01-1970 03:00 Yine Digitürk şikayeti! 01-01-1970 03:00 Cicekgonder.com'dan şikayet var! 01-01-1970 03:00 İzmir Sisim Meyhane'den cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Gülşen’in menajerinden cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Bunun sorumlusu Gülşen’dir! 01-01-1970 03:00 Yine Happily Ever After'dan şikayet geldi! 01-01-1970 03:00 Nusret, vale kazasını ödedi! 01-01-1970 03:00 Pronet özür diledi ve halletti! 01-01-1970 03:00 Digitürk'ten yine şikayet var! 01-01-1970 03:00 SESS KULÜP’TEN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 ALKATRAZ’DA YAŞI KÜÇÜK KIZLARA İÇKİ VERİLDİ Mİ? 01-01-1970 03:00 CAHİDE İÇİN İLGİNÇ ŞİKAYET, GÜZEL CEVAP! 01-01-1970 03:00 REZERVASYONDAN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 YURTİÇİ KARGO’DAN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 HAPPILY EVER AFTER ŞİKAYETLERİ BİTMİYOR! 01-01-1970 03:00 REİNA’DAKİ KÖŞEBAŞI’NDAN ŞİKAYET GELDİ! 01-01-1970 03:00 TARİHİ KARAKÖY BALIKÇISI’NDAN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 YÜKSEL BALIK ŞİKAYETE NASIL CEVAP VERDİ? 01-01-1970 03:00 BU KEZ GARSON MÜŞTERİDEN ŞİKAYETÇİ! 01-01-1970 03:00 URLA YOSUN RESTAURANT'TAN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 URLA YOSUN RESTORAN KABUSU! 01-01-1970 03:00 BURGER KING’TEN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 HAPPILY EVER AFTER BIKTIRDI! 01-01-1970 03:00 BURGER KING'DEN BİR ŞİKAYET DAHA! 01-01-1970 03:00 HOT POİNT’İ KUTLAMAK GEREKİR 01-01-1970 03:00 FRATELLİ LA BUFALA’DAN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 PİPA’DA REZERVASYON ZORLUĞU! 01-01-1970 03:00 TAPS VE BEBEK KORU ŞİKAYETE CEVAP VERDİ! 01-01-1970 03:00 YA-RE'DEN KURUMSAL(!) YANIT! 01-01-1970 03:00 HAPPİLY EVER AFTER, SAÇMALADI! 01-01-1970 03:00 DOORS GRUP, PAPAĞAN GİBİ HEP AYNI CEVAPLARI VERİYOR! 01-01-1970 03:00 DOORS, ROBOTA BAĞLAMIŞ! 01-01-1970 03:00 LOKMA CAFE, HASARI ÖDÜYOR! 01-01-1970 03:00 “BALIKÇI KAHRAMAN ÇOK KAZIK!” 01-01-1970 03:00 MOJİTO’DAN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 ALKOLLÜ MÜDÜR KOVULDU! 01-01-1970 03:00 FOÇA BALIK’TAN DETAYLI CEVAP! 01-01-1970 03:00 CAHİDE, MÜŞTERİSİNDEN ÖZÜR DİLEDİ! 01-01-1970 03:00 PAZARLIKÇI’YA ŞİKAYET YAĞIYOR! 01-01-1970 03:00 SESS ÖZÜR DİLEDİ! 01-01-1970 03:00 BLACKK’İN CEVABI TATMİN ETMEDİ! 01-01-1970 03:00 “KALABALIK”TAN BAĞIŞ MAKBUZU BEKLİYORUM! 01-01-1970 03:00 KIRINTI, TRAFİK CEZASINI ÖDÜYOR! 01-01-1970 03:00 MÜŞTERİNİZE SAYGI DUYUN AYŞE KUCUROĞLU! 01-01-1970 03:00 VE.. RESTORAN ŞİKAYETE CEVAP VERDİ! 01-01-1970 03:00 MARANTA GUSTO OTOPARKINDAN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 BURGER KİNG’TEN AÇIKLAMA GELDİ! 01-01-1970 03:00 SARDUNYA, 240 TL’Yİ KABUL ETTİ! 01-01-1970 03:00 THE PLAZA ŞİKAYETİ KABUL ETTİ! 01-01-1970 03:00 ŞAYAN İŞKEMBECİSİ'YLE PAZARLIK! 01-01-1970 03:00 MÜTHİŞ PAZARLIK BAŞLIYOR! 01-01-1970 03:00