Kenan Erçetingöz yazdı, Back-Up halletti

Kenan Erçetingöz

08-07-2014 17:26

İşte Back-Up'tan gelen cevap yazısı.. * * * Sayın Kenan Erçetingöz Üyemiz, 3 Temmuz 2014 tarihinde Özel Şoförlü Havaalanı Transferi Hizmeti’nden yararlanmak için rezervasyon yaptırmış, seyahat saatinde yaşanan sistemsel bir aksaklık nedeniyle maalesef hizmet sağlanamamıştır. Bu durumdan dolayı üyemizin mağdur olması bizi çok üzmüş ve bu mağduriyeti mümkün olan en düşük düzeye çekmek için üyemizle iletişime geçilmiştir. Öncelikle üyemizden özür dilenerek alternatifler kendisine sunulmuştur. Sorunu en kısa sürede çözmek adına ücreti tarafımızdan karşılanmak üzere ulaşımını taksiyle gerçekleştirmesi üyemize önerilmiş fakat üyemiz ilk etapta bu fikre sıcak bakmamıştır. Bunun üzerine kendisine başka transfer aracı yönlendireceğimiz üyemize iletilmiştir. Üyemiz, uçağını kaçırma ihtimalini düşünerek taksiyle ulaşımını gerçekleştireceğini tarafımıza bildirmiştir. Taksi ücretini ödememiz yine teklif edilmiş, faturayı yolladığı takdirde tarafımızdan karşılanacağı bildirilmiştir. 7 Temmuz 2014 tarihinde, üzüntümüzü bildirmek için üyemiz tekrar aranmış ve talep ettiği hizmet (Özel Şoförlü Transfer Hizmeti) hakkını kullanamadığı için üyelik limitinden düşmediği mevcut haklarına bir tane daha eklendiği kendisine iletilmiştir. Üyemiz de teşekkür ederek görüşmeyi sonlandırmış ve daha önce dile getirdiği iptal talebini yinelememiştir. 7 Temmuz 2014 tarihinde ise üyemiz dönüş seyahatini gerçekleştirmiş ve havaalanından özel şoförlü transfer aracıyla alınmıştır. Üyemiz, bu yolculuk özelinde şoförden kaynaklanan şikâyetlerini tarafımıza iletmiş ve şirketimiz araştırma yapılması için ilgili departmanları hemen bilgilendirmiştir... Ulaşım hizmetimizi sağlayan tedarikçi firmamız ile konu takip edilmektedir ve gerekli önlemler en kısa sürede alınacaktır. Yaz döneminde sayısı 3 kat artan ve %99,9’undan olumlu geri dönüş aldığımız transfer hizmetlerimizde, üyemizin böyle bir sorun yaşaması bizi çok üzmüştür. Nadir de olsa bu aksaklıkların tekrar yaşanmaması ve üyelerimizin mağdur olmaması için gerekli tüm önlemler alınmıştır. Önceliğimiz olan ‘müşteri memnuniyeti’ ilkemizden hareketle, üyemiz tekrar aranmış ve mağduriyetini unutturmak adına üyelik ücretinin kalan taksitlerini ödemeden hizmetlerden yararlanması kendisinden rica edilmiştir. Üyemizin sorununu çözüme kavuşturduğumuzu umuyoruz… Olası sistemsel ve organizasyonel sorunların tekrar yaşanmaması için tüm tedbirlerin alındığını belirtmek isteriz. Saygılarımızla, Back-Up Müşteri İlişkileri *** [b]Back Up'tan şikayet var![/b] Selamlar Kenan Bey, paylaşmak istediğim konu Back Up üyeliğim ile ilgili. Biz yıllardır ailem ile Back Up’a üyesiyiz. Fakat bugüne kadar sadece havaalanı transferlerinden faydalandık zira başka herhangi bir konu ile ilgili aradığımda sürekli ek ücret talep edildiği için sadece transfer hizmeti aldım. 03 temmuz 2014 tarihinde Florya'dan Sabiha Gökçen Havalimanı'na transfer talebimi tüm detayalarını vererek yazdırdım. Fakat o gün unutuldum ve Florya’dan Sabiha Gökçen’e kendi imkanlarım ile gittim. Saat 12'de aradığımda; 'neredesiniz?' diye hatalarını fark ettiler. Maslak’dan araç çıkarmaya kalktılar fakat bu tarafa trafik berbat durumdaydı, baktım IBB’den. Buraya gelişleri 13:30 olacaktı ve benim uçağım 15:45'te idi. Her yere erkenden gitmeye alışık olan ben o stresi yaşamak istemedim. Telefonda bir sürü tartışma sonucu Ayvalık’a gittim ve fakat dönüş transferim olan 07 temmuz 2014 tarihinde bu sefer araç tam vaktinde geldi gelmesine ama bu sefer de şoför büyük bir ustalık ile sürekli emniyet şeridinden gitmeye çalışırken, tam ben uyaracak iken polisden cezayı yedi. Sürekli şerit değiştirerek araba kullanıp 30 kere şerit değiştirdiysek bunun sadece 3 yada 4 ünde sinyal verdi. Gerilerek eve sağ sağlim döndüm. Back Up’ı ne zaman arasanız en az 7 dk. telefonda bekletilirsiniz gerekçeleri hep yoğunluk olur. Sanırım markanın bu kadar büyümesi karşısında artık yoğunluk ile baş edemiyorlar. Telafi olarak bana bir transfer hakkı vermişler. Çok komik değil mi.. Zaten kullanamadığım transferi bana geri veriyor, şaka gibi. Üyeliğimizi artık ailece iptal edeceğiz. Aslında erken iptal talep ediyoruz çünkü taahhüt edilen hizmeti vermiyorlar ama tabii ki tahmin edersiniz ki kabul etmiyorlar bunu. Sizden ricam bu mailimi okurlarınız ile paylaşmanız çünkü sanırım bunlar rezil olmadan değişime gitmeyecekler. Belki diğer üyelere bir faydamız olur. Teşekkürler Ebru Doğdu * * * Ebru Hanım'ın şikayetini Back Up yetkilieriyle görüşüp, pazarlığı yapacağım..
DİĞER YAZILARI Urla Yaz Mekan Rehberi 01-01-1970 03:00 Kenan Erçetingöz'ün yıldızlı mekanları 01-01-1970 03:00 Engelli rampasını da çözdük! 01-01-1970 03:00 Saçı yanan hemşirenin şikayeti ve kuaförün cevabı! 01-01-1970 03:00 Konya Japon Parkı'ndan şikayet var! 01-01-1970 03:00 "Nikki Beach Rezaleti"ne cevap bekliyorum! 01-01-1970 03:00 Dominos'tan basma kalıp cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Dominos Bebek şubesi kafayı yemiş! 01-01-1970 03:00 Uber’in 10 TL’lik hediyesi gözlerimi yaşarttı! 01-01-1970 03:00 Über’in “ukala” şöförleri! 01-01-1970 03:00 Mika Tur, hemen cevap ver! 01-01-1970 03:00 Burger King kavga olayı büyüyor! 01-01-1970 03:00 Burger King'ten cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Burger King, Instagram'da eleştirildi! 01-01-1970 03:00 Burger King'in ciddiyetsizliği! 01-01-1970 03:00 Burger King'ten şikayet var! 01-01-1970 03:00 Emre Ergani şikayete cevap verdi 01-01-1970 03:00 Suada G Balık, şikayete ne dedi? 01-01-1970 03:00 City's Sinema'da klima sorunu! 01-01-1970 03:00 Ulusoy&Varan sorunu çözdü! 01-01-1970 03:00 İzmir Sess'te müşteri hala kırgın! 01-01-1970 03:00 Sess İzmir'den cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Sess İzmir'den şikayet var!! 01-01-1970 03:00 Ulusoy-Varan'dan şikayet var! 01-01-1970 03:00 Bebek Kasap hamburgerinden şikayetim var! 01-01-1970 03:00 ŞehriKeyif'ten cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Ortaköy Princess’ten cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Ortaköy Princess otelden şikayet var! 01-01-1970 03:00 Çiçekgönder’den çok şikayet var! 01-01-1970 03:00 Mekanlarda dua odaları! 01-01-1970 03:00 Türkbükü Kaktüs Çiçeği’nden cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Tivibu ve Digitürk'ten şikayetçiyim! 01-01-1970 03:00 Hotel Odile şikayete cevap verdi! 01-01-1970 03:00 Antalya Hotel Odile n'aptın sen? 01-01-1970 03:00 Big Chefs şikayeti hemen çözdü! 01-01-1970 03:00 Turkcell'den şikayet var! 01-01-1970 03:00 İzmir Deniz Restaurant'tan şikayet var! 01-01-1970 03:00 Dizi sektöründeki dolandırıcılık! 01-01-1970 03:00 Yine Digitürk şikayeti! 01-01-1970 03:00 Cicekgonder.com'dan şikayet var! 01-01-1970 03:00 İzmir Sisim Meyhane'den cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Gülşen’in menajerinden cevap geldi! 01-01-1970 03:00 Bunun sorumlusu Gülşen’dir! 01-01-1970 03:00 Yine Happily Ever After'dan şikayet geldi! 01-01-1970 03:00 Nusret, vale kazasını ödedi! 01-01-1970 03:00 Pronet özür diledi ve halletti! 01-01-1970 03:00 Digitürk'ten yine şikayet var! 01-01-1970 03:00 SESS KULÜP’TEN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 ALKATRAZ’DA YAŞI KÜÇÜK KIZLARA İÇKİ VERİLDİ Mİ? 01-01-1970 03:00 CAHİDE İÇİN İLGİNÇ ŞİKAYET, GÜZEL CEVAP! 01-01-1970 03:00 REZERVASYONDAN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 YURTİÇİ KARGO’DAN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 HAPPILY EVER AFTER ŞİKAYETLERİ BİTMİYOR! 01-01-1970 03:00 REİNA’DAKİ KÖŞEBAŞI’NDAN ŞİKAYET GELDİ! 01-01-1970 03:00 TARİHİ KARAKÖY BALIKÇISI’NDAN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 YÜKSEL BALIK ŞİKAYETE NASIL CEVAP VERDİ? 01-01-1970 03:00 BU KEZ GARSON MÜŞTERİDEN ŞİKAYETÇİ! 01-01-1970 03:00 URLA YOSUN RESTAURANT'TAN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 URLA YOSUN RESTORAN KABUSU! 01-01-1970 03:00 BURGER KING’TEN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 HAPPILY EVER AFTER BIKTIRDI! 01-01-1970 03:00 BURGER KING'DEN BİR ŞİKAYET DAHA! 01-01-1970 03:00 HOT POİNT’İ KUTLAMAK GEREKİR 01-01-1970 03:00 FRATELLİ LA BUFALA’DAN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 PİPA’DA REZERVASYON ZORLUĞU! 01-01-1970 03:00 TAPS VE BEBEK KORU ŞİKAYETE CEVAP VERDİ! 01-01-1970 03:00 YA-RE'DEN KURUMSAL(!) YANIT! 01-01-1970 03:00 HAPPİLY EVER AFTER, SAÇMALADI! 01-01-1970 03:00 DOORS GRUP, PAPAĞAN GİBİ HEP AYNI CEVAPLARI VERİYOR! 01-01-1970 03:00 DOORS, ROBOTA BAĞLAMIŞ! 01-01-1970 03:00 LOKMA CAFE, HASARI ÖDÜYOR! 01-01-1970 03:00 “BALIKÇI KAHRAMAN ÇOK KAZIK!” 01-01-1970 03:00 MOJİTO’DAN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 ALKOLLÜ MÜDÜR KOVULDU! 01-01-1970 03:00 FOÇA BALIK’TAN DETAYLI CEVAP! 01-01-1970 03:00 CAHİDE, MÜŞTERİSİNDEN ÖZÜR DİLEDİ! 01-01-1970 03:00 PAZARLIKÇI’YA ŞİKAYET YAĞIYOR! 01-01-1970 03:00 SESS ÖZÜR DİLEDİ! 01-01-1970 03:00 BLACKK’İN CEVABI TATMİN ETMEDİ! 01-01-1970 03:00 “KALABALIK”TAN BAĞIŞ MAKBUZU BEKLİYORUM! 01-01-1970 03:00 KIRINTI, TRAFİK CEZASINI ÖDÜYOR! 01-01-1970 03:00 KİTCHENETTE’DEN CEVAP GELDİ! 01-01-1970 03:00 MÜŞTERİNİZE SAYGI DUYUN AYŞE KUCUROĞLU! 01-01-1970 03:00 VE.. RESTORAN ŞİKAYETE CEVAP VERDİ! 01-01-1970 03:00 MARANTA GUSTO OTOPARKINDAN ŞİKAYET VAR! 01-01-1970 03:00 BURGER KİNG’TEN AÇIKLAMA GELDİ! 01-01-1970 03:00 SARDUNYA, 240 TL’Yİ KABUL ETTİ! 01-01-1970 03:00 THE PLAZA ŞİKAYETİ KABUL ETTİ! 01-01-1970 03:00 ŞAYAN İŞKEMBECİSİ'YLE PAZARLIK! 01-01-1970 03:00 MÜTHİŞ PAZARLIK BAŞLIYOR! 01-01-1970 03:00