Çukur'da mıyız?

Onur Aktaş
Onur Aktaş
Yayın Tarihi : 21-12-2017 15:19
Hani sinema filmlerinde bir klişe vardır; "Filmin asıl reklamını seyirci yapar" diye. Filmi izleyenler çevresindekilere anlatır ve "Mutlaka gitmelisin" diye tavsiyede bulunursa "o film tutar" denir. Bence "Çukur" içinde benzer bir durum geçerli. Sokakta nereye baksam muhakkak dizinin simgesi olan "Çukur dövmesi" ile karşılaşıyorum. Mesela hafta sonu Kadıköy'deydim. Adım başı duvarlarda "Çukur dövmesi" vardı. [resim=20171221resim-151541FI][/resim] Kendimi bir an Çukurdere'de hissettim. İster istemez izlemeyen insanlarda da merak uyandırdı. "Bu nedir?" diye yanındakilere sorduklarını gördüm. Hatta ben de bir kaç kişiye anlatmaya çalıştım. O sıra kendimi Çukurdere'nin Berber Muhittin'i gibi hissettim. Malum dövmeyi yapan o. Berber Muhittin dövmeyi yaparken "Sen Çukur'dan çıkabilirsin ama Çukur senden çıkmayacak" diyor ya doğru gerçekten. Kadıköy'de bile Çukur'dan çıkamadık. Bu dövmenin çok başarılı bir PR çalışması olduğunu ve dizinin tanıtımında çok etkili olduğunu düşünüyorum. Burada Eypio'ya da bir parantez açmak gerektiğine inanıyorum. Dizi için yaptığı "Gömün Beni Çukura" isimli şarkı da oldukça sevildi ve her yerde çalmaya başladı. Onun da dizinin tanıtımında oldukça etkili olduğu görüşündeyim. İlerleyen günlerde Çukur'un reytingleri daha da artacaktır. [resim=20171221resimHD-151611UR][/resim]