THY, Crispin Porter + Bogusky ile el sıkıştı

Yayın Tarihi : 26-11-2013 10:35
Önümüzdeki dönem Türk Hava Yolları’nın dünya genelindeki tüm iletişim çalışmaları Crispin Porter + Bogusky tarafından yürütülecek. Son yıllarda global ölçekteki marka bilinirliğini arttırmaya yönelik önemli projelere imza atan Türk Hava Yolları, küresel iletişimde gelecek dönem hayata geçireceği yeni uygulama planını belirledi. Dünyada en çok ülkeye uçan havayolu şirketi unvanına sahip Türk Hava Yolları, artan hizmet kalitesini daha geniş kitlelere duyurabilmek için dünyanın en önemli ve saygın reklam ajanslarından Crispin Porter + Bogusky ile el sıkıştı. Türk Hava Yolları Genel Müdürü Doç. Dr. Temel Kotil “En yakın ve öncelikli hedefimiz Avrupa’nın ilk 5 yıldızlı havayolu unvanına sahip olmak. İkinci hedefimiz ise şu an ilk 10 içerisinde yer aldığımız dünyanın en iyi havayolu şirketleri sıralamasında ilk 5’e girmek. Bu hedefe ulaşmamıza katkı sağlayacak, alanında en etkin reklam ajanslarından biri ile çalışacağımız için mutluyuz.” dedi. “Türk Hava Yolları ile gerçekleştireceğimiz işbirliği bizi oldukça heyecanlandırıyor” şeklinde görüş bildiren Crispin Porter + Bogusky’nin CEO’su Andrew Keller ise, “Dünyanın ekseni giderek Doğu’ya kayıyor ve sektördeki mevcut standartları Türk Hava Yolları ile birlikte değiştirmek ve bu değişim sürecini bir an önce başlatmak için sabırsızlanıyoruz” açıklamasını yaptı. Crispin Porter + Bogusky , geçtiğimiz yıl dünya genelinde en beğenilen ve YouTube tarihinin en çok izlenen reklam filmlerinden biri olan “Kobe vs. Messi: Efsane Uçuş” filminin yeni versiyonu için hızla çalışmalara başladı. Reklam ajansının Londra ve Los Angeles ofislerinin birlikte hazırladıkları global kampanya çok yakında dünya genelinde yayınlanmaya başlanacak. Bir yıldır devam eden hazırlık çalışmaları geçtiğimiz günlerde tamamlanan ve yeni marka konumlandırma stratejisine göre revize edilen yeni motto, Kobe vs. Messi filmi ile birlikte kullanılmaya başlanacak. THY hakkında: 1933 Yılında 5 uçaktan oluşan bir filo ile kurulan Star Alliance üyesi Türk Hava Yolları, bugün 230 (yolcu ve kargo) uçaklık filosu ile 198 uluslararası, 42 yurtiçi olmak üzere dünyada 240 noktaya uçan, 4 yıldızlı havayolu şirketi. 2013 yılı Skytrax değerlendirmesine göre Türk Hava Yolları, art arda olmak üzere 3. kez “Avrupa’nın En İyi Havayolu Şirketi”, 5. kez “Güney Avrupa’nın En İyi Havayolu Şirketi” seçildi. 2010 yılında dünyanın “En İyi Ekonomi İkram Servisi” ödülünü alan Türk Hava Yolları, bu yıl da Skytrax değerlendirmesinde dünyanın “En İyi Business İkram Servisi” ödülüne layık görüldü. Star Alliance Hakkında: Türk Hava Yolları, 1997 yılında kurulan Star Alliance havayolu ittifakı üyesidir. Star Alliance, tüm dünyada günde 21,900 sefer ile 195 ülkede 1,328 noktaya hizmet vermektedir. Air Transport World tarafından “Market Leadership Award” ve Business Traveller Magazine ile Skytrax tarafından “Best Airline Alliance“ ödüllerine layık görülen Star Alliance’a üye diğer havayolu şirketleri; Adria Airways, Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, TACA Airlines, Brussels Airlines, Copa Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Scandinavian Airlines, Shenzhen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAM Airlines, TAP Portugal, Turkish Airlines, THAI, United ve US Airways.