Saçlarınızı çekimde kesmediğiniz, reklam amacıyla sonradan kestiğinize dair iddialar ortaya atıldı. Doğru mu?
Buna Birkan Hoca en doğru cevabı verecektir ama böyle bir şey yapma şansım yoktu. Keşke olsaydı... Sözleşmemde bu zaten vardı ve sözleşmenin dışına çıkmam söz konusu değildi. Bu söylenenleri duyunca yine iyi bir şey yaptığımızı anladım. Çünkü insanlar güzel şeylerin üzerini örtmeye ve karalamaya çalışır.