İşte kahvaltının olmazsa olmazları!

Sağlıklı bir kahvaltıda mutlaka bulunması gereken bu besinleri masanızdan eksik etmeyin.

Yaşam

İşte kahvaltının olmazsa olmazları! KAHVALTILARIN VAZGEÇİLMEZİ 'PEYNİR'
Kahvaltılarınızda masanızda bulunması gereken başlıca besinlerden biri süt ürünleri. Bunun için de en ideal besin kahvaltı masalarımızın vazgeçilmezi peynir. Kahvaltı masanızda mutlaka en az bir çeşit peynir bulunmalı.

İSTER HAŞLAMA İSTER TAVADA; YUMURTA
En önemli protein kaynaklarından biri olan yumurtayı masanızda istediğiniz gibi yiyebilirsiniz; isterseniz haşlayın, isterseniz omlet yapın, isterseniz menemen; ama mutlaka yemelisiniz.

ZEYTİN
Kahvaltıların bir diğer vazgeçilmezi zeytin, mineraller açısından oldukça zengin bir besin. E vitamini açısından da zengin bir besin olan zeytinin herhangi bir çeşidi kahvaltınızda olmalı.

KURUYEMİŞ
Ceviz, fındık ve badem genellikle ara öğünlerde tercih edilse de kahvaltınız için de çok önemliler. Protein ihtiyacınızı karşılamaya yardımcı olacak bu üç besin aynı zamanda sizi kalp hastalıklarından koruyacak.

YEŞİLLİK
Kahvaltıda yemeniz gereken bir diğer önemli besin de yeşillikler. Hazmı kolaylaştıran yeşillikler kahvaltı sonrasında size oldukça kolaylık sağlayacaktır. Tabağınızın kenarına koyacağınız bir tutam maydanoz görselliği de güzelleştirecektir.

MEYVENİZİ UNUTMAYIN
Yeşillikler gibi meyveler de kahvaltı sonrasında sindiriminize yardımcı olacaktır. Bir avuç meyveyi kahvaltınıza mutlaka eklemelisiniz.

VE TABİ Kİ EKMEK!
Vücudumuzun yeterli karbonhidratı alması son derece önemli. Bunun için de en uygun öğün kahvaltı. Günlük enerjinizi sağlayacak bir dilim ekmek veya yarım simit kahvaltınızda mutlaka bulunmalı.
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce’ye link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

Bunlarda ilginizi çekebilir: