Murat Başoğlu ağlayarak anlattı!

Eski eşi Hande Bermek'i ölümle tehdit ettiği gerekçesiyle gözaltına alınan Murat Başoğlu açıklamalarda bulundu.

Magazin - 01.11.2018 13:58
Murat Başoğlu ağlayarak anlattı!
Murat Başoğlu dün sabah Bodrum'daki evlerinde eski eşi Hande Bermek'i ölümle tehdit ettiği, yanındaki arkadaşı Emre Sönmez'i darp ettiği iddiasıyla gözaltına alınmıştı. Ünlü sunucu 3 ay tedbir kararı ile serbest bırakıldı.

Murat Başoğlu bugün ise takım elbisesiyle gazetecilerin karşısına gelerek açıklamalarda bulundu. İşte Murat Başoğlu'nun açıklamaları:

“Olay günü yanımda çalışan elemana verdiğim bazı vekaletnameler vardı. Onları almak için eve gittim. 20 dakika önce zaten oğlumu eve bırakmıştım. Yani ev basma olayı falan yok. Fakat eşim eski bir polisi kendine koruma tutmuş zannedersem. Çünkü ben eve gittiğimde evde bir adam vardı. Kapının üstünde anahtar vardı zaten anahtarlı açtım girdim. Ben dedim ki “Napıyorsunuz” sadece bunu söyledim. Adam üstüme atladı zaten. Burnumu yaraladı, omzum sakat, raporlarım var zaten. Kendisi emekli polis olduğu için işlerin nasıl yapılacağını biliyor. Raporları ona göre düzenlemiş zaten. Ben kendisinden davacı oldum ve koruma talebi için müracaatta bulundum. Polis olduğu için bu işleri iyi biliyor kulağıma eğilip seni öldüreceğim, aileni öldüreceğim, bi daha çocuğunu göremeyeceksin gibi tehditlerde bulundu. Ben elimi bile kaldırmadım. Çünkü kavga etmeye gitmedim. Benim karımla bir alıp veremediğim yok. Her gün eve uğrayıp çocuğumu görüyorum. Okuldan ben alıyorum, spora götürüyorum. Burada benim normal bir hayatım var. bugüne kadar yazılan bütün yalan haberlere rağmen sustum, konuşmadım. Ama artık konuşma zamanı bence susmaya gerek yok. Görüyorum ki sustukça herkes üstünüze geliyor.

Kin ve nefret oluşturup insanları üstüme salmak istiyorlar. Bu işin ilk başında FETÖ ile ilgilide bazı şeyler söylendi. Ben bunlara hep güldüm böyle şeyler olmaz diye düşündüm. Çünkü ben namuslu bir adamım, namussuz bir adam değilim. Ben hiçbir kulun hakkını gasp etmedim. O yüzden hakkımda “gebersin” diyen herkesten davacı olacağım. Bundan sonra susmayacağım o televizyonlarda benim hakkımda konuşanları, çocuk tacizcisi olduğunu hepiniz gördünüz. Siz asıl insanların kendi pisliklerini örtmek için neler yaptığını görün. Benim artık kameralarla işim bitti. Son kez konuşuyorum, bir daha da konuşmak istemiyorum. Ben ölüm tehditleri alıyorum, bu emekli polislerinde görevden atılma, fetöcü falan olduklarını düşünüyorum. Onlarla ilgili sonuna kadar hukuksal mücadelemi vereceğim. Benim olan haklarıma, mallarıma el konmaya çalışılıyor. Ben bununla ilgili mücadelemi ediyorum. Ben ev falan basmadım, karımı falan dövmeye gitmedim. Aksine yaşadığımız tüm bu olaylara rağmen kendisini çok sevdiğimi söyleyip, barışmak istedim. Ama kendine eski polis olan silahlı adam tutmuş. Benim üzerime saldırtmak için. Geçen gün yaşanan olay planlı yapılan bir kumpastı. O gün beni öyle görmenizi istemedim, spordan çıkmış eve gidiyordum. Yeni bir imaj yapıyorum sakal uzatıyorum. Kimse zor günler geçiriyor Murat ah vah demesin. Zor günler geçiriyorum ama dimdik ayaktayım. Beni kimse yıkamaz, ben şerefli bir adamım kimsenin hakkını yemedim. O yüzden televizyonlarda çıkıp Hakan Ural falan benim hakkımda konuşmasın. Hakan benim arkadaşım benim nasıl bir insan olduğumu biliyor. Popüler olmak için uğraşmasın kimse, artık benim üstümden haber yapmayı bıraksınlar. Sakallıyız falan diye kimse gücümüzü kaybettik sanmasın, dim dik ayaktayım.

Benim 14 yaşında oğlum var artık onun için yaşayacağım. Benden uzak dursunlar. Ben artık Bodrum da yaşıyorum. Normal bir vatandaşım, şöhreti bıraktım. Her gün müzik dinliyorum, kitap, okuyorum, dostlarımla vakit geçiriyorum.

Suratımı yere sürttü, üstüme yattı neler yaptı ben elimi bile kaldırmadım. Ben bir tek fiske bile vurmadım. Çünkü ben kavga etmeye gitmedim. Niye kavga edeyim, öyle bir durum yok. Benim çalışanım o evdeydi, çalışanıma verdiğim boşanmayla ilgili malların devri olan onunla ilgili vekaletler vardı, Hande ile ilgili bir problem oldu, vekaletleri geri istedim bana sıkıysa gel al dediler. Ve o vekaletleri benim iznim olmadan kullanıp dolandırıcılık yaptılar. Benim yanımda 5 yıldır çalışan insan benim iznim olmadan vekaleti kullanıp evlerin devrini yaptı. Ben evrakları gidip almayayım diye emekli polis tutmuşlar. Evrakları gidip alırsam dövecekler diye, işte başıma gelen bu. Bir anne bunu nasıl yapar. Ben her gün o eve gidiyorum o gün mü dövmeye gittim. Benim onu dövmeye gitmem için bir nedeni olması lazım, nedenini söylesin. İnsanların para için ruhlarını nasıl sattığını görüyorum. Ben çocuğumun annesi diye yapacağım bir sürü hukuki işlem varken yapmadım. Ama bugünden sonra yapacağım.

Bu ilk değil ikinci. Beni adam tutup dövdürttü. Bununla ilgili kamera kayıtları var cep telefonumda savcılığa vereceğim. Onu şikayet etmemiştim, insan gibi konuşmak yerine bunları yapıyor, sadece konuşacağız. İstiyorsa gelsin kameralar önünde konuşalım buradan çağrı yapıyorum."

Gazetecilerin "eşinizle ilgili şikayetçi olacak mısınız?" sorusu üzerine gözyaşlarına boğulan Murat Başoğlu şu sözlere yer verdi:

“Eşim beni silah çekip vursa ben şikayetçi olmam. Siz 16 yıldır eşim dediğiniz birine aile içinde yaşadığınız şeyler yüzünden bu hale geliyorsunuz. Annesi vefat etmeden önce onu bana emanet etti. Olabilir bende hatalar yapmışımdır, yaptığım hatalarda beni ilgilendirir. Ben onu üzmüşümdür ama pişmanımdır, pişman olmuşumdur. Neticede bizim bir çocuğumuz var ona bunları yaşatmaya kimin hakkı var. Yaşananların üstünde iki yaz geçti yeter artık. Ben bana yapılan suçlardan beraat ettim. Yani yapılan haberlerin hepsi yalan. Biz o kişi o değil diyorsak değildir. Yüz tanıma programı var diyorlar, yok öyle bir şey. Bunları bir çete bilerek ve isteyerek yapıyor. Hayatımla ilgili doğru olmayan binlerce şey yazıldı. Karımla 16 yılım geçti beni dövdürse de vursa da ondan şikayetçi olmam. Ben ondan şikayetçi olursam oğlumun yüzüne bakamam, o benden olursa oğlunun yüzüne nasıl bakacak” dedi.
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

Üye Girişi Yap

İsim

E-posta

Yorumunuz