YAZI ARŞİVİ / Kenan Erçetingöz

Yeme-İçme yenilikleri

İstanbul mekanlarda hoş şeyler oluyor. İşini seven mekan sahipleri kendilerini geliştirmek ve müşterilerine farklı lezzetler sunma adına güzel şeyler yapıyorlar.

26.02.2015 15:21

Sarıkamış'ta kristal kar yağıyor!

Seçimleri, AK Parti'den kazanan MHP'li Kars Belediye Başkanı Murtaza Karaçanta'yı makamında ziyaret ettim.. Ani Harabeleri'ndeki durumu aktardım.. Kendisi de çok üzgün. "Kars ile ilgili yapacak çok işimiz var Kenan Bey" dedi ve yeni projelerinden bahsetti.. Çok güler yüzlü, çok sempatik ve çok bilgili birisi Murtaza Bey. Ben sevdim Kars Belediye Başkanı'nın vizyonunu ve kişiliğini..

12.01.2015 13:56

Kar's Otel, meşhur kaz eti ve maşrapada Piti!

Yılbaşı sabahı uykusuz Kars'a giderken hiç bu kadar keyif alacağım aklıma gelmezdi.. THY'nın direk uçuşu ile modern Kars havalimanına indik. Direkt olarak 8 odalı Kar's Otel'e geldik.

09.01.2015 16:10

Yılbaşı sabahı Kars'ta ne işim var?

Söz verdim mi tutarım.. Ama bu kez biraz zor bir söz vermişim ve yılbaşı geccesi Günay'da dostlarla eğlendikten sonra söz verdiğim için hiç uyumadan sabah Kars'a gitmem gerekti..

08.01.2015 14:31

Gecce Oscarları'ndan yeni bomba!

15. yılında "En İyiler"i, her ay sizler seçeceksiniz.. "2015 Mekan Oscarları" için her ay adayları seçiyoruz...

05.01.2015 13:07

En iyi sahne sanatçısı; Cenk Eren

Ben diyeyim 20 yıl, siz deyin 25 yıldır tanırım Cenk Eren'i.. Aslında tanıyabileceğiniz en mütevazi sanatçıdır kendisi.. Bildim bileli ekmeğinin peşinde.. Bildim bileli sahnelerdedir..

29.12.2014 15:00

Kaya Palazzo'da garantili kar keyfi!

Geçtiğimiz haftasonu Orhan Baba ve Sevim Emre ile birlikte Kartalkaya Palazzo Ski&Mountain Resort sezon açılış davetine gittik.

23.12.2014 15:27

Metin Şen ve Serafina&Brassarie Cognac

Akmerkez'in üzerindeki ölü toprağı kalkmış. Gerçi inşaat devam ediyor ve yılbaşına yetişip yetişmeyeceğini bilmiyorum ama Akmerkez caddeye bakan cepheyi restoranlara vermekle çok akıllıca bir iş yaptı.

17.12.2014 17:25

Ayşe Hatun'un şansı açıldı!

Bir ara yerin dibine vurmuş, gözden kaybolmuştu. Onunla, bununla, şununla derken, işinden gücünden uzaklaşmıştı. Başına gelmedik olay, mafya, bela kalmamıştı.. Arkadaşlarından borç alarak yaşama durumuna gelmişti.

15.12.2014 17:00

Kıvanç Tatlıtuğ, 2015'te yok!

Meğerse aynı kuaföre gidiyormuşuz da birbirimizden haberimiz yokmuş. Dün tesadüfen karşılaştık Kıvanç ile Adem Terzi kuaför salonunda..

12.12.2014 11:48

Antalya "7 Mehmet" efsanesi..

Bazı şehirlerin efsane mekanları ve efsane lezzetleri vardır.. Antalya "7 Mehmet" de bunlardan biridir.

09.12.2014 14:30

Rixos'da değişim başladı!

Hafta sonu hiç üşenmedim Antalya'ya gittim.. Hem Rixos otelleri yeni CEO'su olan sevgili dostum Buğra Berberoğlu'nu tebrik etmek, hem de 7 Mehmet de kokoreç yemek için gittim.

01.12.2014 13:39

Sanat Kasabası; St. Paul de Vence

THY'nın konforlu uçağıyla Nice indik. Oradan helikopterle Cannes'a geçtik. Bu kadar pratik yani.. Bizim Bodrum'da, Dalaman'da neden böyle helikopter servisleri olmaz anlamak mümkün değil..

28.11.2014 09:00

Cannes’daki Atakule!

Fransa'nın Cannes'daki Mapic Fuarı'nda Atakule'nin dev maketini görünce heyecanlandım.. Gurur duydum..