Kenan Erçetingöz
PAZARLIKÇI Kenan Erçetingöz kenan@gecce.com

YAZI ARŞİVİ

TOPLAM 90 YAZI

BURGER KING'DEN BİR ŞİKAYET DAHA!

Tuzla'daki Burger King'den şikayet geldi.

18.06.2012 20:04
HOT POİNT’İ KUTLAMAK GEREKİR

Bu maili çok sevdim. Gittiği mekanda yaşanan probleme karşılık, personelin davranış şekli çok önemli birşey.

25.05.2012 10:41
FRATELLİ LA BUFALA’DAN ŞİKAYET VAR!

Levent Loft binasında olan pizzazıcıdan şikayet geldi. Bende gitmiştim bu mekana. Değişik bir konsept ama pizzası bana göre değil. Çok kalın. Napoli’dekine hiç benzemiyor! Benim tarzım Papermoon’un pizzası. İncecik ve çıtır pizza.

15.05.2012 12:15
PİPA’DA REZERVASYON ZORLUĞU!

Dünyanın en iyi restoranı seçilen, ama gittiğiniz zaman hiçbir yemeğini yiyemeyeceğiniz Noma’da 1 yıl sonraya masa bulabiliyorsunuz!

10.05.2012 18:03
GARDEN 74’DEN ŞİKAYET VAR!

Belki de İstanbul’un boğaz manzarası olarak ender güzel yerlerinden birisi Garden 74… Ama bir türlü olmadı gitti. Yıllardır kendi yağında-suyunda devam eder ama bir arpa boyu yol alamaz!

19.04.2012 12:00
TAPS VE BEBEK KORU ŞİKAYETE CEVAP VERDİ!

Aşağıdaki “çiş” şikayetiyle ilgili önce Bebek Koru Kahvesi’nin sahipleri Oya-Macit Eflatun’dan cevap geldi. Gerçekten çok üzülmüşler, bakın neler demişler;

16.04.2012 12:02
YA-RE'DEN KURUMSAL(!) YANIT!

Mekandan şu cevap geldi; “Rezerve olan masayı yeni gelen turistlere yarım saat, bir saatliğine anlaşmalı verildi sadece budur konu.. Bunda da hiç bir yanlışlık yok.”

11.04.2012 12:16
HAPPİLY EVER AFTER, SAÇMALADI!

Daha önce de benzer bir şikayet gelmişti bu mekanla ilgili. Bu kez de Sezin hanım, yemek almadığı, sadece içki istediği için mekandan kovulmuş!

05.04.2012 10:59
DOORS GRUP, PAPAĞAN GİBİ HEP AYNI CEVAPLARI VERİYOR!

Doors eskiden gerçekten iyi bir müesseseydi. Levent-Rıza Büyükuğur kardeşler işlerini profesyonelce yaparlardı. Çok mütevazi ve çok başarılıydılar. Ama ne olduysa oldu ve işler tersine dönmeye, patronlarda burnundan kıl aldırmamaya başladı nedense!

03.04.2012 13:38
DOORS, ROBOTA BAĞLAMIŞ!

Doors Grubu, GİGİ için gelen şikayete cevap vermiş. (altta). Ama ben bu cevabı beğenmedim. Sebebine gelince;

30.03.2012 17:04
LOKMA CAFE, HASARI ÖDÜYOR!

Bu kez şikayet bir sorunla geldi ama tatlı sonla bitti. Pazarlıkçı olarak, pazarlığa, kavgaya gerek kalmadan Lokma Cafe beklenini yaptı ve hasarı karşılamayı kabul etti. Teşekkürler Lokma..

28.03.2012 16:34
“BALIKÇI KAHRAMAN ÇOK KAZIK!”

Eskiden çok giderdim.. Mesafe uzun olmasına rağmen giderdim. Ama sonrasında çok yorucu olmaya başladı ve VFM’nin dışına çıkmaya başladı, fiyatı abarttı. Bende kestim, gitmedim.

24.03.2012 15:07
MOJİTO’DAN ŞİKAYET VAR!

Bu kez şikayet Kuruçeşme’deki Mojito’dan geldi.

22.03.2012 13:42
ALKOLLÜ MÜDÜR KOVULDU!

Sevgili Kenan Bey; Öncelikle sizi sürekli takip ettiğimi dile getirmek isterim. Ben arkadaşlarımla sık sık eğlenmeye çıkarım.

20.03.2012 17:49
FOÇA BALIK’TAN DETAYLI CEVAP!

Evet Foça Balık’la ilgili şikayete, İşletme Müdürü Burçin Onay detaylı cevap yazmış. O gün kendisinin mekanda olmamasından dolayı, şikayetler uzun uzun araştırılmış. Ben cevapları tatmin edici buldum.

19.03.2012 18:35