OKKO HAYAL KIRIKLIĞI YARATTI!

Türkiye’de “Gourmet Market” konseptini hayata geçirmeye çalışan OKKO, Astoria Alışveriş Merkezi'nden sonra açtığı Kanyon Alışveriş Merkezi'ndeki şubesiyle de hayal kırıklığı yarattı..

Magazin - 15.04.2008 17:55
OKKO HAYAL KIRIKLIĞI YARATTI!
'Dünya markalarından çok özel lezzetler, et ve et ürünleri, içecekler, soslar, peynirler, şarküteri ürünlerinin hepsini OKKO'da bulabilirsiniz.. Çünkü insanlar mükemmel şeylere layıktır' sloganıyla yola çıkan ve bu sloganı adeta anayasa hükmü gibi benimseyen OKKO'nun umduğu ilgiyi bulamaması akıllarda soru işareti yarattı ve sloganın geçersizliğini gözler önüne serdi..

Sadece sözlerden ibaret bir felsefeyle marka olunamayacağının bilincinde olması gereken firmanın aynı zamanda ürün kalitesinin düşmesi, lezzetlerindeki olumsuz değişiklikler ve müşteri talebinin azalması 'milyon dolarlık yatırım boşa gitti' yorumlarına sebep oldu..

YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

PAYLAŞ

  • Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!
  • Bunu Pinterest'te  paylaş!

YORUMLAR

Üye Girişi Yap

İsim

E-posta

Yorumunuz